לימוד עזרה ראשונה

loooly

New member
לימוד עזרה ראשונה

שלום לכל חברי הפורום! רציתי להזמין את מי שחברי קופ"ח כללית מביניכם לקורס קצר של עזרה ראשונה בימי ג ה 20.2 וה27.2 בשעה 17:00 במרפאת נוף העמק. הקורס מיועד בעיקר להורים לילדים צעירים וגם לאחים, סבים ומי שמעוניין.. הקורס עולה 20 ש"ח לחברי קופ"ח כללית חסרים 3 משתתפים כדי שהקורס יפתח. כיוון שמאד חשוב לי לעשות את הקורס וזו הזדמנות שזה ממש קרוב לבית החלטתי לפרסם כאן בתקוה שיהיו עוד פונים אשר יבטיחו את פתיחת הקורס. (צריך להתקשר למרפאה ולהרשם מראש). אז כולם מוזמנים * זהו קורס קצרצר של כ 4 שעות סה"כ (בהשוואה לקורס סטנדרטי של עזרה ראשונה שהוא 44 שעות..) אבל גם למידה של 4 שעות עשויות יום אחד להציל חיים - מה שבטוח - שזה יותר טוב מבכלל לא.. שיהיה לכולם שבת טובה ובריאה!
 

dafgol

New member
מאוד חשוב ../images/Emo70.gif

אנחנו אומנם עברנו הדרכה (דרך מד"א בטבעון) אבל בהחלט הייתי רוצה לעבור שוב לרענן ולהיזכר ( חוק ההתיישנות במוחי המזדקן ....) . לצערי בשעות הנקובות באמצע שבוע אין מצב שנוכל להגיע, אלא רק בשעות הערב ו\או בשישי בבוקר כשלא עובדים והילדודס בגנים. את יודעת אם יש מצב שיהיה עוד קורס בימי שישי? בכל מקרה המון
ששיתפת ואת מוזמנת לבקר ולהישאר בלי שום קשר ....
ברוכה הבאה
שבת שלום
 

loooly

New member
טלפון קופ"ח

אני לא יודעת אם יש ביום אחר, אני מניחה שלא אחרת היו מפרסמים שם.. אם מארגנים 15 איש אפשר לנסות לפתוח קורס. (נצלו את הפורום להתארגנות משותפת) תודה על ההזמנה, אני מידי פעם מבקרת פה.. מס' הטלפון קופח כללית נוף העמק 6447096 קופח כללית מרכז 6447070 שבוע טוב! ורק בריאות!
 

dafgol

New member
../images/Emo51.gif על כל המידע

אני באמת חושבת שיש פה מספיק הורים שנתארגן אולי על קורס. ואני חושבת שאולי ננסה לארגן משהו כזה
ענקית
 
למעלה