לימוד קריאה,בעקבות אתר הפורום
מצאתי שאתר הפורום מכיל הרבה הודעות על לימוד קריאה, אבל יש לי בלאגן ולא ידעתי מאיפה זה מתחיל ואיפה נגמר, ולכן החלטתי לפתוח על זה הודעה נוספת פה (אני מקוה שזה בסדר..) אז ככה: יש לי שאלה ויש לי הודעה. השאלה היא מאיזה גיל מיועדות כל השיטות שדיברתם עליהם(ליטף, הגה ואות וכ´). וההודעה היא, שאני יודעת שקיימת שיטה נוספת, שלא הזכרתם, והיא שיטת דומן. זה אדם מארצות הברית שהמציא שיטה של כוללת, שנקראת: המהפיכה הרכה, והיא כוללת לימוד קריאה, מתמטיקה, וידע כללי. השיטה הזאת מיועדת אפילו (ולדעתו אפילו מוטב) לתינוקות בני חצי שנה, שעוד לא מדברים. אני לא ניסיתי את השיטה, כי היא מאד מורכבת, ודורשת המון השקעה(גזירה של ניירות בגודל מסויים, וביצוע הפעילות בתדירויות קבועות) והיא מאד בעייתית מהבחינה הזאת, אבל אם מישהו יודע יותר, או ניסה אותה, אני אשמח לשמוע. דרך אגב, השיטה הזאת עובדת דווקא על צילום של המילה, ולא חלוקה להברות. הספר ממנו למדתי עליה הוא: "כיצד תכפיל את האינטיליגנציה של ילדך", ושוב- אין לי מושג אם היא עובדת.
מצאתי שאתר הפורום מכיל הרבה הודעות על לימוד קריאה, אבל יש לי בלאגן ולא ידעתי מאיפה זה מתחיל ואיפה נגמר, ולכן החלטתי לפתוח על זה הודעה נוספת פה (אני מקוה שזה בסדר..) אז ככה: יש לי שאלה ויש לי הודעה. השאלה היא מאיזה גיל מיועדות כל השיטות שדיברתם עליהם(ליטף, הגה ואות וכ´). וההודעה היא, שאני יודעת שקיימת שיטה נוספת, שלא הזכרתם, והיא שיטת דומן. זה אדם מארצות הברית שהמציא שיטה של כוללת, שנקראת: המהפיכה הרכה, והיא כוללת לימוד קריאה, מתמטיקה, וידע כללי. השיטה הזאת מיועדת אפילו (ולדעתו אפילו מוטב) לתינוקות בני חצי שנה, שעוד לא מדברים. אני לא ניסיתי את השיטה, כי היא מאד מורכבת, ודורשת המון השקעה(גזירה של ניירות בגודל מסויים, וביצוע הפעילות בתדירויות קבועות) והיא מאד בעייתית מהבחינה הזאת, אבל אם מישהו יודע יותר, או ניסה אותה, אני אשמח לשמוע. דרך אגב, השיטה הזאת עובדת דווקא על צילום של המילה, ולא חלוקה להברות. הספר ממנו למדתי עליה הוא: "כיצד תכפיל את האינטיליגנציה של ילדך", ושוב- אין לי מושג אם היא עובדת.