לימוד שוודית בארץ ?

אורןילד

New member
לימוד שוודית בארץ ?

מישהו יודע איפה ניתן ללמוד שוודית או דנית בארץ ? בברליץ זה מאוד יקר כי מדובר בשיעורים פרטיים, משהו כמו 200 שח לשעה. יש אופציות אחרות ?

p i n g o

New member
כן, יש מורים פרטיים....

אבל אין לי מושג לגבי מחירים.. מישהי אחרת פה יודעת

liranlotker

New member
ידוע לי על מורה פרטית בהרצליה

ועל עוד אחת באיזור ירושלים. מעבר לכך, אין לי ממש פרטים. לפני שעברתי לשבדיה, ניסיתי לעזר גם בשגרירות אבל הם לא ממש יודעים או שלא ממש בא להם לעזור. לעניות דעתי, עדיף לקנות קיט לימוד עצמי באינטרנט ולהתחיל עם זה.

davgrun

New member
לימוד שוודית בארץ

שלום אני המורה ש-לולו מדברת אליו אם אתה מאונין ללמוד באמת, כולל דיבור, דיקדוק וכתיבה תיצור איתא קשר: טל. 054-4412310 או כתוב. [email protected] דוד

davgrun

New member
till liranlotker

Hej igen Du är faktiskt riktigt duktig på svenska Jag ska sluta rätta dig Min hebreiska är tyvärr inte den bästa Var bor du i Sverige Jag är född i Sverige men bor i Israel Må gott och ha det bra

liranlotker

New member
hej hej

Tack. Jag vet att jar har mycket att lära mig, och jag vet att jag glömde en del också, men det blir lite svårt när man får sitt fjärde språk. Då är det bra om du rätter mig, därför att jag vill lära mig bättre svenska. Hur lång har du varit i Israel? Jag bor i stora Stockholm (Sundbyberg). Var i Sverige kommer du ifrån?

davgrun

New member
Hej igen

Just nu sitter jag och lyssnar på Sverige Tjeckien i ishockey VM Tjeckerna vann 3-2 Jag kommer från Örebro men bodde i Stockholm en massa år Lycka till med dina studier i Svenska God natt

liranlotker

New member
Jag studerar här inte, men jobbar

Jag kom till sverige eftersom min sambo är svenskt, och jobbar som en IT projektledare. och ja, jag såg matchen på TV3.. Sverige skulle att vinna, tycker jag, men nu jag hoppas att tjeckien vinner imorgon mot Kanada. Vi var i Örebro en vecka sen faktist, en trevlig liten stad.

p i n g o

New member
גם אותי... ../images/Emo6.gif

בהתחלה חשבתי שהוא קורא לו פאשיסט..
ואז פתחתי ת'מילון הווירטואלי ופירשתי מילה פה ושם. אני ממליץ לכל מי שרוצה לדעת עוד קצת שוודית לעשות גם כך, ולנסות להבין את השיחה... לומדים מלא מילים חדשות ככה! כמו riktig!!!

למעלה