אכן זו בעיה חמורה בארץ.
ליקויים פשוטים כביכול שגורמים לאסונות. צמיגים לא תקינים,יבשים,סדוקים,"חסרי בשר" וכו'. צמיג שאינו יכול לספוג עוד את זעזועי הדרך ומשקל הרכב,עלול להתפוצץ וטראח הנהג נכנס בקיר הבטון או מתהפך לצד הדרך,אני לא מדבר על זה שהוא לוקח יחד איתו אולי עוד רכב או שניים.אדם נהרג סתם ! וזה סה"כ צמיג שהוא קצת משופשף מידי על הכביש. תאורת דרך לא תקינה,פנסי איתות,אורות בלימה. נהג שאור הדרך השמאלי קידמי שלו,לא פועל,מדליק אורות גבוהים כי הוא לא רואה את הדרך,הנהג שבא מולו מסונוור,מסמן לנהג עם האורות הגבוהים לעמעם את האורות חזרה לנמוכים,הנהג המסנוור,לא מבין או לא רוצה להבין את הסימן של הנהג הבא ממול.הוא לא יודע שאותו נהג שבא מולו נוהג עיוור כעת.הוא לא יודע שבכל מבט של נהג ממול אל האורות הגבוהים בכביש,הנהג ממול מתעוור למשך שלוש שניות ארוכות.פשוט מתעוור !!! ש ל ו ש ש נ י ו ת הנהג נוהג עיוור !!!! הוא לא ראה את הכביש הוא סטה לנתיב הנגדי,איבד שליטה ונכנס בנהג עם האורות הגבוהים,בגלל שהוא נסע עם אור דרך לא פועל שעולה לו 25 שקלים לכל היותר ושתי דקות עבודה להחלפה.אדם נהרג סתם ! משקל יתר במשאיות,זה נושא כואב. נהגי משאיות יודעים שאינם יכולים לעצור כאשר משקל הרכב בהם הם נוהגים עמוס לחלוטין,ידוע כי למשאית עמוסה,לוקח יותר זמן לבלום.אבל הנהגים הפושעים והבוסים שלהם שרוצים שיספיקו יותר בכל הובלה,מעמיסים משקל יתר על המשאית.הם לא יודעים שמשאית עמוסה עד סופה ויותר מכך היא מכונת רצח בלתי ניתנת לעצירה. נהג הרכב מלפנים המשאית,בולם בלימת חירום עקב אי שמירת מרחק,נהג המשאית ששמר מרחק שתי שניות,עם משאית עמוסה עדיין לא יצליח לבלום ולהתחמק מן הנעשה על הכביש,הוא מאבד בלמים,הוא חורך צמיגים ועולה על הרכב מלפנים. משקל היתר שלו ואי שמירת מרחק נכון מהרכב מלפנים שהוא לא שתי שניות אלא חמש שניות במקרה של משאית עמוסה,הצליחו לעזור לו לגרום לתאונה קשה.משפחה שלמה נהרגה. ויש עוד ועוד ליקויים לא חסרים בכלל. פרונטים לא מכוונים,גלגלים לא מכוונים,הגה חופשי ועוד עוד וזה לא נגמר. תאונות דרכים לא קורות. הן נגרמות עקב טיפשות.