ליקויי למידה
רציתי לציין שאין מודעות מספקת לנושא בבתי הספר נכון שהתנאים בכיתות קשים ,אבל !! רוב המורים ``בורחים`` מהקושי בטיפול ! ומחוסר ידע עמוק! שאינו מאפשר עזרה. הבעיה חוצה גבולות, יש מנהלים שאינם רוצים להיתמודד עם הנושא ולכן יש ליכפות עליהם פיתרונות יצירתיים. יש יועצים שעסוקים בעצמם ומבזבזים זמן יש מורים ששקועים בעצמם ולא מועילים יש אילוצים למנהלים בלהחזיק מורה לא טוב ``כי אין לי אחר`` בקיצור כל מערכת גדולה ומסועבת ,כמו החינוך זקוקה לקדר חדש ראש יצירתי ופיקוח אמיתי ונכון הביטוי ``אם לא אני לי מי לי`` ואין לנו על מי ליסמוך ותודה גדולה מקרב לב ליחידים ומיוחדים שיודעים לעזור ולהשקיע ולא ליילל ולהפריע !!!!!
רציתי לציין שאין מודעות מספקת לנושא בבתי הספר נכון שהתנאים בכיתות קשים ,אבל !! רוב המורים ``בורחים`` מהקושי בטיפול ! ומחוסר ידע עמוק! שאינו מאפשר עזרה. הבעיה חוצה גבולות, יש מנהלים שאינם רוצים להיתמודד עם הנושא ולכן יש ליכפות עליהם פיתרונות יצירתיים. יש יועצים שעסוקים בעצמם ומבזבזים זמן יש מורים ששקועים בעצמם ולא מועילים יש אילוצים למנהלים בלהחזיק מורה לא טוב ``כי אין לי אחר`` בקיצור כל מערכת גדולה ומסועבת ,כמו החינוך זקוקה לקדר חדש ראש יצירתי ופיקוח אמיתי ונכון הביטוי ``אם לא אני לי מי לי`` ואין לנו על מי ליסמוך ותודה גדולה מקרב לב ליחידים ומיוחדים שיודעים לעזור ולהשקיע ולא ליילל ולהפריע !!!!!