לך מפה, לא רוצים אותך

ענבר.

New member
לך מפה, לא רוצים אותך

כמה פעמים יצא לכם לקרוא את המשפט הזה בפורומים? תודו. המון!!! באחד הפורומים שאני כותבת בו, משתתף איזה שהוא ניק, שלא מוכן ל"יישר קו" עם העמדות בפורום, ונשאר נאמן לדעותיו. הניק הזה, סופג לאורך חודשים, קללות, נאצות, ירידות, בקיאות במקצוע של האמא שלו, ובעיקר משפטים מהסוג - לך מפה, לא רוצים אותך, תמצא לך מקום אחר, בואו נחרים אותו. מה באמת מפריע לחבורה רנדומלית אנונימית, סגורה בביתה הפרטי שלא רואה/פוגשת את יתר הכותבים באותו פורום? האם בכך, שאדם נשאר נאמן לדעותיו, הוא מהווה איום על קונצנזוס? ומה זה בכלל קונצזוס בפורום? ומה ההגדרה ל"איום" בפורום? איך ה"איום" אמור לשבש את חייהם המאושרים/תקינים/נכונים של הכותבים האחרים? ככל שאני מנסה להבין את התופעה, אני מסבכת את עצמי בתסכול - המסך הוא המקום האידיאלי להקיא את האני האמיתי שלך, כולל את החרא והרוע שנמצא שבתוכך. החברה הנאורה שלנו, לא באמת נאורה על מנת לקבל סקנד אופיניין. רוב האנשים צבועים. אנשים מעדיפים את "שיטת העדר". להיגרר, העיקר להשתייך לחבורה. אנשים פוחדים משינוי. דעה שונה, שמצריכה חשיבה נוספת, מפחידה אנשים ביציאה מהקיבעון שבו הם נתונים. והקיבעון, מחבר אותי לבחירות שבפתח ולמשפט שאמר לי ידיד - "אני בעד מרצ והמצע החברתי שלה, אבל אצביע לקדימה, כי מרצ כמפלגה קטנה, לא יכולה להזיז דברים כמו מפלגה בסדר גודל של קדימה..." (ססססססססאמק על הקיבעון הזה) יאללה. עייפתי. לכו להצביע ולהשפיע.
 

נעמי6

New member
זה קרה לי, וזה כל-כך לא נעים...

אני טבעונית, ונתתי עיצה ברוח זו (תזונה טבעית פותרת המון בעיות בריאות) - וכבר כמה פעמים ירדו עלי בצורה פוגעת, כולל קללות. אני לא קולטת מה הפריע לאנשים האלה, למה הם התעצבנו בצורה כזאת.
 
את בטח גם נראית טוב (רזה) וזה

בעיקר מכעיס נשמות טובות אלו ואחרות... ובכלל - אנשים נוטים להגן ולהצדיק את אורח חייהם ולדחות את השונה משלהם... לא להתרגש- מה שתעשי או שלא תמיד יהיו כאלה שזה לא ימצא חן בעינים. ושלום פורום - גמני הגעתי
 

Mastul4u

New member
נורא פשוט...

נראה שאת מקלקלת שמחות...... תציעי להם קוסא....
 
ענבר - ../images/Emo45.gif אהבתי את דרך המחשבה

והמסקנות. וכן אנחנו גבורים גדולים בנט, ובמיוחד אוהבים להכניס בניק חדש לחברים שבניק המוכר לא היינו מעיזים לעשות. גם אם הרשת מאפשרת להוציא את כל הרוע החבוי בנו- זוהי גם תרפיה מצויינת. בחיים האמיתיים אנחנו משתדלים להיות דיפלומטים וליישר קו עם חברים, בוסים ועוד ועוד - ההתבטאות החופשית וללא מעצורים ברשת משחררת את הלחץ... וזה טוב...אמא'לה כמה שזה טוב...
 

softy

New member
אני לא מוכן להיות חבר במועדון

שמוכן לקבל אנשים כמוני. נדמה לי שזה היה וודי אלן שאמר את זה או אולי אוסקר וויילד. בכתיבה בפורומים כמו ברב שיח ישנן דעות לרוב. גם כאן וגם שם יהיו תמיד את אלה שינסו לכפות את דעתם על אחרים, ינסו בכל כוחם לגרום לקבוצה לישר קו עם הדעה הרווחת ויגלו אפס סובלנות לשמיעה של דעה אחרת, שלא לדבר על הבנה. בין כל אלה תמיד ניתן יהיה למצוא את אלה שבוחרים להתכופף אל מול אלימות מילולית, את אלה שבוחרים להעלב כשדעתם לא מתקבלת ואת אלה שילחמו בחרוף נפש על מנת להשמיע את דעתם גם היא היא לא ממש פופולרית. אני אישית נוהג לכבד את כולם, אבל תמיד שומר לעצמי את הזכות להביע את דעתי ולהלחם עליה גם אם היא גורמת חוסר נחת. זה כל היופי בדמוקרטיה אפשר לקלל את מוחמד ועדיין להשאר בחיים.
 
למעלה