לכולם....עזרה דחוף!!!!

לכולם....עזרה דחוף!!!!

היי.......... אני חייבת עזרה!!!!!!!!!!! התאהבתי בשחקן....... שאני קמה בבוקר אני חושבת עליו וכמה בגלל הצפייה שאולי אני יראה אותו היום.... בהפסקה הגדולה בבית הספר מדברים על ראש גדול וגם אז אני חושבת עליו... כשאני חוזרת הביתה ונכנסת לפורום גם אז אני חושבת עליו..... ואפילו שאני הולכת לישון אני חובשת עליו!!! אני לא יכולה יותר!!! זה ממש מתסכל...!!! כי אני יודעת שהוא בחיים לא ישים עליי...!!!!!!!!!!!!!!!!! אבל אני בכל זאת מאוהבת בו....!!!!!!! בבקשה מה עושים כדי לשכוח מישהו שמאוהבים בו....!!?!??!?!?!?!?! בנות, מי שזה קרה לה בבקשה תגידו לי!!!!! אני יודעת שאתם לא פסיכולוגים וזה אבל כבר ניסיתי הכל........ אפילו לא ראיתי איזה שני פרקים כדי לא לראות אותו אבל לא יכולתי יותר הייתי חייבת לראות...!!! למנהלים: בבקשה אל תמחקו את מה שכתבתי.... למרות שזה לא קשור לפורום אבל פשוט ניסיתי ה=כ=ל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני לא יכולה יותר.... פליז תעזרו לי...!!! אוהבת....בעיקר את___ אבל חפיף ... אוהבת רזי...!!!! תודה רבה לאלו שעזרו לי אבל..... למישהו יש עוד ראיונות??? נ.ב אני מדברת על רועי!!!!!!!!!!!
 

AdiDaS19

New member
רזי !!!

את חייבת לעגיד לי מי זה עם זה יהונתן שיינברג אז תגידי לי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

keton13

New member
צר לי לאכזב אבל...

את לא יכולה לעשות משהו נגד זה,כמה שתנסי לא להיות מאוהבת בו יותר-ככה תאהבי עוד יותר. וזה קורה בגלל שאתה חושבת שאת מכירה אותו ואתם קרובים-דרך מסך הטלוויזה כי שם את לידו,ואת כאילו רואה את מה שהוא עושה ואת לידו. זה קורה,זה יכול לקרות. עכשיו,פשוט אל תנסי לעשות כלום,זה יעזור. אני כבר אומר לך שזה לא קורה מהר,וזה יכול לקחת הרבה זמן(ואני לא מדבר על חודש) תלוי איזו התאהבות זאת...
 
ממש לאאאאאא...!! את טועההה...

את אולי מעריצה אותו ממש כשחקןן... אבל להיות מאוהבת בו.. את לא ... את לא יודעת מיהוא באמת?!? הוא כוסון חמוד וההכל... אבל להתאהבבבב...??? ממש לאא...!!! את טועההה את הכנסת לך למוח שאת אוהבת אותוו... ואם את תגידי לעצמך שאת אולי מאוהבת באיתי ולא ברועי... כי התאהבת בו כשהוא שיחק את הדמות של איתי עם האופי של איתי.... מבינה?!? א.!.ה.2.ת---> ספ*7!!שששש...
 

irenaaa

New member
לרזי הממי!!!!!!!!!!!

בטח ובטח שאני לא פסיכולוגית אבל אני אולי יכולה לעזור לך כי זה קרה גם לי!!!!!!!!! (דרך אגב מדובר ברועי ויינברג גם כן)! את צריכה פשוט לחזור למציאות ולהפסיק לחלום-להפנים שלא יצא לך מזה כלום ושום דבר!!!!!!! ואני לא יודעת אם אפשר לקרוא לזה אהבה ?! זה יותר אובססיה מאשר אהבה....... את רואה אותו רק בסדרה או מתכתבת איתו בפורום אבל את לא מכירה אותו באמת כמו שהוא בחיים המציאותיים!!!!! פשוט בסדרה הוא נראה לך מושלם וילד טוב ,אבל במציאות הוא כמו כל הילדים והוא גם עושה שטויות כמו כל הבנים שאת מכירה בגילו! זה שהוא שחקן לא הופך אותו ליוצא דופן מבחינת התנהגות! ואל תידאגי את לאט לאט תפנימי את זה וזה יעבור ...מבטיחה!!!!! מקווה שעזרתי!!
ו........גמילה נעימה!!!!! חחחח.......
 
מבינה אותך...

טוב גם אני עברתי את זה (אבל לא עם שחקן מהסדרה) אני הייתי מאוהבת בילד אחד 3 שנים ברצף והכי מרגיז שאני והוא הינו ידידים ממש אבל ממש טובים וכל היום הייתי צריך לשמוע ממנו כמה שהוא מת על החברה הכי טובה שלי.. קיצר אין מה לעשות עם זה רק להמשיך הלאה אני מאמינה שעם הזמן את תתאהבי במישהו אחר ... בנתיים את יכולה לנסות לחשוב על הסידרה או לפחות על דברים שמזכירים לך אותו..כי עכשיו הסידרה נגמרה(אוף!)אז את לא תראי אותו הרבה קיצר עם הזמן זה יעבור לך! אם את רוצה עצות יותר תדברי איתי במסרים כי אני עברתי את זה ואני יודעת עד כמה שזה מעצבן ומבאס!
 

shirel 1211

New member
לרזי המאמי../images/Emo70.gif

תראי, זה ממש לא הגיוני להתאהב במישהו שלא מכיר אותך. סובלים מזה המון, ונראה לי שאת יודעת
לדעתי, את צריכה לשכוח אותו
לא צריכה- חייבת
תצאי לבלות, תהני, תחשבי על דברים יפים, תכירי בנים
אני מקוווה בשבילך שתצליחי
 
היי כנסי....

גם אני דלוקה אליו וגם אני מדברת אליו בלי סוף ואני את רוב הפרקים של ראש גדול ראיתי רק ביגלל שרועי היה שם חח... וזה מזה מתסכל ולא ביגלל שהוא לא ישים עליי או משו כזה זה ביגלל שאני יותר קטנה מימנו.... ונכון שהוא מזה ממממווושששללללםםם פשוט מאמי נשמה טהורה
 

shusha13

New member
לרזי.. חח כנסי

שמשהו שיחלוף, זה שחקן את לא מכירה אותו אישית גם לי זה ככה עם אדם חח (ואני עוד קטנה חח).. אבל זה יחלוף את לא מכירה אותו אישית שאת ככה.. חח זה שגעון אל תתדאגי מקווה שעזרתי.. :)
 

korak51

New member
אני תקועה באותה בעיה ..

אז אין לי ממש איך לעזור לך אבל בכל זאת כאילו עכשיו ניגמרה העונה ואני לא ממש מרבה ליראות אותו או לישמוע אותו אז זה יעזור לך כי לי זה עזר קצת..
 
למעלה