לכל בעלי הווי ברקס .
היום נתקלתי ברוכב אשר קירות הגלגל הקידמי שלו פשוט התפקעו באמצע רכיבה (ליתר דיוק בירידה מהירה מאוד) - לרוכב שלום! הסיבה לתקלה היא השחיקה של רפידות הווי ברקס על קירות החישוק . מבדיקה וויזואלית של החישוק ראינו שעובי הקירות הגיע אפילו לפחות ממילימטר! השאלה היא כיצד יודעים שהגיע הזמן להחליף חישוק? 1. לפי זמן (כמה שנים?) 2. לפי מס' קילומטרים ? 3. לפי גודל השחיקה? - קשה למדוד , צריך קליבר עוקצים בברכה עודד
היום נתקלתי ברוכב אשר קירות הגלגל הקידמי שלו פשוט התפקעו באמצע רכיבה (ליתר דיוק בירידה מהירה מאוד) - לרוכב שלום! הסיבה לתקלה היא השחיקה של רפידות הווי ברקס על קירות החישוק . מבדיקה וויזואלית של החישוק ראינו שעובי הקירות הגיע אפילו לפחות ממילימטר! השאלה היא כיצד יודעים שהגיע הזמן להחליף חישוק? 1. לפי זמן (כמה שנים?) 2. לפי מס' קילומטרים ? 3. לפי גודל השחיקה? - קשה למדוד , צריך קליבר עוקצים בברכה עודד