לכל הגולשים והגולשות!

לכל הגולשים והגולשות!../images/Emo129.gif../images/Emo20.gif../images/Emo163.gif

אני ילדה שחולה על גלישה ויש לי המון תמונות אז ככה אני יתרום לכם איזה תמונות מזה פצצות!!!
 

resh0

New member
בטח נדיר!!! גלשתי שם לפני חדשיים.

החוף הזה קרוי "סלע המכשפות" והוא מצוי בחוף הפסיפי בצפונה של קוסטה ריקה. רק מה, היה לנו שם "מנחוס" ותפשנו רק גלים קטנים. לא נתייאש!!! נחזור לשם. מדובר באחד מאתרי הגלישה המעולים בעולם! ישנו סלע בגובה של כ- 30 מטר, כשהגל מעל 1.5 מטר, הוא נשבר על הסלע ומתחלק ל 2 פינות עם צינור מושלם שלא קשה לירידה. מול הסלע מצוי שפך נהר שמעצב את החוף. מדוע קרוי הוא כך: כי רוחות החוף החזקות מכות בסלע ודרך הנקיקים נשמעים קולות ושריקות מפחידות... הסלע הזה בכלל משדר כוח ומכאן מקור השם. נתונים נוספים: הגישה לחוף זה מסובכת מאוד ולעיתים (בתקופת הגשמים) בלתי אפשרית באמצעות רכב. הגישה הנוחה ביותר לאתר זה באמצעות סירה ממקום שנקרא פלייה דל קוקו. האתר מצוי בתוך שמורת טבע ענקית, מרגע הכניסה ברכב (4*4 מעולה...) ישנה שעה של נהיגה קשה כדי לעבור 12 ק"מ בלבד... מגיעים לאתר קמפינג שבו אפילו מיים לשתייה אין ולכן חשוב מאוד לבוא מצויידים. מהקמפינג אל החוף עצמו ישנן 2 דרכי גישה ברגל. האחת דרך החוף (30 דקות) השניה דרך הג´ונגל (40 דקות). עדיפה הדרך השנייה מכיוון שהחולות חמים מאוד והרוחות החזקות מקשות באחיזת הגלשן. נחוץ שם סוול צפוני!!! את גובה הגלים שם ניתן לדעת עפ"י גובה הגלים בטמרינדו. את נוסעת?
 
תגובה למי שנסע לשם

ברוררררר שאני נוסעת לשם!עוד שבוע!!!! ולמה???? לגלוש!!!! אני יביא תמונות משם! תאחלו לי טיול נעים!!!!
 

resh0

New member
בהצלחה PURA VIDA .

אם תצטאכי עוד מיידע על קוסטה ריקה, אשמח לספק.
 

mto

New member
מצטער לבאס אבל הוא

לא נדיר בכלל . למעשה אני לא יתפלא אם חצי עולם מכיר אותו . שודרה תוכנית בנשיונל גאוגרפיק עליו ובערוץ הזה יש מלא שידורים חוזרים אז... מלא מכירים את החוף הזה כבר .
 
../images/Emo13.gif../images/Emo98.gif Finally פורום גלישה...עם

אנשים... שגולשים כבר היה צריך כזה מזמן השלב הבא - פורום wakeboarding וכל השאר
 

R-o-i

New member
בתוך אחד שהיה פעיל בתחום הוואיקבורד

אני לא חושב שיש טעם לפתוח פורום כזה, הענף על הפנים בארץ, המחירים של הציוד בשמיים. וכמובן שהים התיכון לא מאפשר להנות מהסקי, אולי בטבריה זה כדאי רועי
 
למעלה