לכל החלאות הביביסטיות

הפרבולה1

Well-known member

זה מדהים איך שבן כספית משכתב את ההיסטוריה אחרי שהתחזיות והפרשנויות השמאלניות שלו נתקלות כל פעם מחדש במציאות, עכשיו הוא טוען שביבי התנגד לכיבוש רפיח וזה שקר! ביבי לא התנגד , הוא היסס וזה נכון וטוב שכך , היה צריך להתמודד עם לחץ אמריקאי ויש את החשש לסיכון לחיילי צה"ל ( כפי שלצערינו חווינו) ובכלל צריך לפעול בזהירות לתכנן להתכונן , אנחנו לא גיבורי על וצה"ל מוגבל במשאבים , זה נכון גם לחזית הצפונית שנכנסנו קרקעית רק אחרי פעולות מקדימות ( ביפרים , חיסול תשתיות מהאוויר, איסוף מודיעין ..) , ואימונים של הצבא לפלישה קרקעית.
המאמצים של בן כספית ופותח השירשור לגמד כל הישג של ביבי , ו\או לקחת ממנו את הקרדיט הם ממש פאתטיים. חיסול סינוואר הוא הישג ברור של ביבי בזה שהתעקש לכבוש את רפיח וציר פילדלפי!

אגב במאמר המלא בן כספית קובל על כך שביבי לא אומר את המילים המתבקשות ( לדעת בן כספית ) "מדינה פלסטינית" מה שמסגיר את שמאלניותו והחזון המשיחי של השמאל שאיזה אבו מאזן ישמור עלינו.

הנה קטעים מהמאמר של בן כספית 03/05/2024

מה קורה במציאות? צה"ל מדשדש במקום, פול גז בניוטרל. נתניהו לא מסוגל להחליט בשום נושא. כל ההישגים של הצבא נשחקים ומתפוגגים מכוח האינרציה: מכיוון שאין למי להעביר את המפתחות, אין למי לתת את השליטה, אין מנגנון או ישות או קומבינה אחרת כלשהי שייצרו אחריות על החיים ברצועה במקום חמאס, אז מה שיש זה חמאס. כמו כלים שלובים: צה"ל יוצא מח'אן יונס? חמאס חוזר לח'אן יונס. צה"ל יוצא ממחנות המרכז? חמאס צץ בחזרה במחנות המרכז. וכל זה תוצרת כחול־לבן: בנימין נתניהו. העובדה שהוא לא מסוגל להגות את רצף המילים "רשות פלסטינית", שלא יהיה אפשר לייצר את הכתובת החדשה בלעדיה, מפרקת את כל הישגיו של צה"ל.

מה הסיפור עם רפיח? אין סיפור עם רפיח. לא ממתין שם שום "ניצחון מוחלט". זו פסאדה, מקסם שווא, פאטה מורגנה, תעלול אופייני של שרלטן שלא מסוגל לייצר משפט ישר אחר. כולם היו בטוחים שחמאס יוכרע אחרי שנכבוש את עזה. כבשנו אותה. וכבשנו את המתחם השלטוני של חמאס. ואת שג'אעייה. וכמה דיברנו על שיפא. וכבשנו גם אותו וחזרנו אליו לסיבוב שני. ואחר כך מכרו לנו שח'אן יונס, זה המקום. שם נמצא הגביע הקדוש. שם נולדו סנוואר ודף. אז כבשנו את ח'אן יונס. סנוואר ודף יוק.



 

dory30

Well-known member
כמו בסחר בסמים, בוא נעשה הבדלה בין שופרות לבין היתר. השופרות מפיצים מידע כוזב ביודעין, היתר מדקלמים את מה שנאמר להם כשאין בידם את כל הכלים לבדוק מה נכון ומה לא.
 
למעלה