לכל המעריצות, סקר!

tomerr84

New member
לכל המעריצות, סקר!

שאלה!! האם דעותיכם הפוליטיות (שמאלית קיצונית/ אנטי כיבוש וכו') קשורות איכשהו להערצה של רונה? ו..האם זה קשור גם לנטייתכם המינית, כאילו רונה מתאימה לכם כי היא לסבית וכאלה, (אגב, זה לא אומר שרונה לא מרגשת ומקסימה!) נסו לענות בכנות.
 
בכל לא ידעתי

שרונה שמאלנית ואנטי כיבוש וכאלה עד הכתבה ב-7 ימים (קיצונית? זה ממש לא שמאלנית קיצונית). (כמובן, זה גרם לי מאוד לשמוח, הידיעה שעוד שמאלנית התגלתה בקרב אמני ישראל...) בעניין הלסביות, אני מניחה שעצם זה שהיא בחורה ששרה על בחורות גורם לי להרגיש יותר טוב לגבי השירים שלה. יותר קל לי להזדהות איתם, כי זה המצב שלי בחיים. כמובן שאני גם מאוד אוהבת אמנים אחרים שהם הטרוסקסואלים לחלוטין, אם יש להם שירים יפים. אז בעצם, אני יכולה לאהוב כל אמן אם הוא טוב, אבל יותר פשוט לי לאהוב אנשים דומים לי. (אני מניחה שככה בני אדם גם בחיים באופן כללי, אבל זה לדיון אחר)
 

FaithNoMore

New member
ממממ...

הדעות הפוליטיות שלי לא נוגעות לאהבה שלי למוסיקה של רונה. הנטיה המינית שלי, לעומת זאת, מאד
 

oRockGirLr

New member
האמ ../images/Emo105.gif

הדעות הפוליטיות לא קשורות להערצה שלי לרונה. ונטיה מינית? אני לא מאמינה בכל ההגדרות האלה [יש לי תאוריה משלי.] ובהחלט, הייתי עושה לרונה טובה
אבל ממש לא בגלל זה אני שומעת אותה.
 
אה, כאילו לסביות

לא יכולות להיות רגישות ומקסימות? ומה הקשר לדעה פוליטית? אתה אוהב את רונה כי אתה שמאלני? או אולי כי אתה לסבית... ולמי אכפת אם אנחנו לסביות או לא? מי בכלל אמר שאנחנו לסביות?!
 
לא מזיז לי.כאילו-../images/Emo29.gif

מזה משנה לי אם היא לסבית או לא? כל עוד טוב לה סבבה אני נהנת מהמוסיקה שלה בלי קשר לזה וזהו :)
 

shahar blabla

New member
בלה.

על הדעות הפוליטיות שלה לא שמעתי, ככה ש. ורונה מתאימה לי למרות שאני לא לסבית, אבל אולי כן בגלל שהיא כן מציגה נקודת מבט נשית כזאת בקשר, משו שאני יכולה להזדהות איתו. לויודעת. בלה.
 

שישיץ

New member
כל כך לא קשור לכלום

אני ממש לא מגדירה את עצמי פוליטית כי עש לי דעות שנוטות לכאן ולכאן. מבחינת הנטייה אני חושבת שזה אולי עניינן ומשך כזה בהתחלה (כי האומן הזכר שאני הכי אוהבת זה עברי לידר ונורא אהבתי את ההתעסקות ביחסים הומו-לסבים בשיריו) אבל השירים מדהימים ומרגשים בלי שום קשר. אפילו שאני סטרייטית מוחלטת (אבל מאוד גיי פרנדלי מה שנקרא..) האישה היחידה שראיתי והייתי מסוגלת להיות איתה זו רונה..ראיתי אותה בהופעה בניצנים ודיברתי איתה קצת לפני קצת אחרי והיא פשוט מהממת ומדהימה.. אכן מלכה..
 

tomerr84

New member
לא קשור?? לא בטוח..

כשאני מגיע ומשוחח עם חלק מהמעריצות.. זה מאפיין די ברור בעיקר הצד הנשי החזק, המעריצות המבוגרות יותר "הוותיקות" גם מתחברות יותר לדעה הפוליטית (החזקה) של רונה, זו חלק מהתלאביביות שלנו
 

שישיץ

New member
אתה לא צודק..

אני והמון מחבריי (גם הטרו וגם לא) אוהבים את רונה בגלל המוזיקה המדהימה שלה ותו לא! אתה רוצה להגיד שאם היא הייתה הטרו או עם דעות פוליטיות אחרות לא היית אוהב את המוזיקה שלה?? לא יודעת..אני בכל אופן לא מייחסת לשניהם שום חשיבות..אולי זה חלק מהבאר-שבעיות שלי..
 

As I Am

New member
ל-א. ../images/Emo103.gif

אינלי דעה פוליטית, והמשיכה שלי לבנות לא קשורה יותרמידי לרונה. אני חושבת שהמוזיקה שלה לבד מספיקה לי, נכון לעכשיו. :)
 

lonely TearDrop

New member
אוקיי ממ

בזמן האחרון אני נורא מתעצבנת שכל לסבית אוהבת את שילה פרבר, המכשפות ורונה קינן, קורין אלאל, יונה וולך. ואז אני בעצם שמה לב שאני ממ גם לא בדיוק הטרוסקואלית ואני אוהבת את אותם דברים. ואני לא יכולה להסביר את זה.. אני נגד הכיבוש, אני שמאלית בהחלט (שונאת לראות את עצמי כקיצונית אבל יש שיגידו שאני כן), אני ביסקסואלית, אני אוהבת נורא את כל הזמרות והלהקות שציינתי, את יונה וולך. כמו כן אני אוהבת עוד הרבה דברים אחרים. ואולי האהבה שלי אל כל אלה זה גם מהזדהות, אולי הן מעבירות את מה שאני מרגישה בצורה מדוייקת כל כך.. ואין ספק שאני אוהבת אותן בראש ובראשונה בגלל מה שהן יוצרות ובזכות הכישרון שלהן. אגב עד הרגע לא ידעתי שרונה קינן היא נגד הכיבוש, יכלתי רק לנחש.. ומשום מה אני לא מופתעת.. אולי זו מן תרבות כזאת שיצרנו, שכל המוזיקה והאמנות הזאת מוגדרת אצלנו תחת הכותרת "אמנות הומו-לסבית".
 
תגובה לדברייך ושלל המגיבים

אני לא חושבת שיש סיבה להתעצבן מדבר כה שולי. הרי טבעי הדבר כזריחת השמש. מה שהניע נפשי בגרוויטציה כה עוצמתית לפתיחת מערכת יחסים כזו או אחרת לצד הקיננית היה קולה המתקתק והאיתני, לחנים המתואמים בצורה הכי ראויה לשלל טקסטים מחוננים המובעים במבע שכמותו לא ידעתי. לא עסקתי וידעתי פרט על זהותה המינית, למרות שבכתיבתה המעורפלת הצלחתי להניח זאת. וזו אני. אני יודעת לבטח שאנשים רבים ממאזיניה של רונה ייחסו חשיבות לזהותה המינית ואף הכירו כישוריה בצורה זו ואני לא רואה בזה פסול מיוון שאינני מאמינה שאדם המעריך נפש מלאת יופי שכמותה יעשה זאת בעקבות העדפתה המינית. מלבד זאת, ההתעסקות האנליטית בנושא נראית לי מיותרת ומגוחכת. ושוב- זו אני.
 

lonely TearDrop

New member
אני מסיכמה איתך לגמרי

הסיבה שהתעצבנתי מזה היא כי יום אחד שאלתי ילדה מהשכבה שלי משהו לגבי שילה פרבר שידעתי שהיא אוהבת אותה ואז היא ענתה לי משהו בסגנון: "אני לא אוהבת אותה, אני לא לסבית".. ואז ראיתי שהמון מהאנשים שאוהבים את המוזיקה הזאת הם באמת חלק מהקהילה ושנאתי לחשוב שיש אנשים שאוהבים דברים מסויימים בגלל הנטייה המינית שלהם. אני לא כזאת, ואני מניחה שהקהל של רונה קינן ושאר האמנים לא מסתכם בזה.. אבל זה קיים. וזה טיפשי לדעתי לאוהב משהו מהסיבה הכל כך לא נכונה הזאת. אני אוהבת אמן מסויים בגלל האמנות שלו ותו לא.
 
דעות פוליטיות- לא

אין לי דעות פוליטיות מוגדרות משל עצמי ו.. שלרונה יהיה סבבה עם הדעות שלה ^.^ נטייה מינית.. לא מאוד.. למרות שכמובן יותר קל לי להתחבר עם מילים שמופנות מאישה לאישה... אבל זה לא קשור לאהבה הכללית שלי לרונה, כי הקול שלה והלחנים שלה לא קשורים להיותה לסבית.. למרות שאולי זה מוסיף. מה זה משנה בעצם?
 

Tooלי

New member
ממש לא ../images/Emo13.gif...

אין לי דעות פוליטיות, לא ממש מעניין אותי, האמת. והעובדה שאני נמשכת לבנות ממש לא קשורה לרונה, או לאומן אחר כלשהוא. חוץ מזה, רגע, לסביות לא יכולות להיות מרגשות ומקסימות?
אוח, צא מזה, נטייה מינית זו רק נטייה מינית, היא לא עושה את הבן-אדם
.
 

A N I g M A

New member
המפ

כל כך לא. אני מעריצה אותה כי היא אחלה אמנית, כותבת נהדר ושרה מדהים. זה לא כל כך מעניין אותי שהיא לסבית... גם לא שהיא שמאלנית.
 

פיצקי3

New member
קודם כל..

היי לכולם, אני חדשה פה :) לא ממש "מעריצה" של רונה אבל בהחלט חושבת שהיא מוזיקלית בטירוף ויש לה שירים ממש ממש יפים. בקשר לדיעות הפוליטיות- הן לא מושפעות מרונה... לי יש דיעה משלי, אמנם אני גם שמאלנית. בקשר לנטיות המיניות- אני לגמרי סטרייטית... ומה אכפת לי שהיא לסבית או לא, העיקר שהיא עושה מוזיקה טובה וזה מה שחשוב :)
 

morito

New member
ומה עם המעריצים? למה רק מעריצות???

איזה גועל אני מעריץץץץץ ולא מעריצה ואני מתעקש להשתתף בסקר אז ככה אני אוהב את רונה כי זאת רונה כי היא שרה טוב כי היא מלחינה מעולה, כי הטקסטים שלה מרגשים אותי וממש לא מעניין אותי אם היא שמאלנית ימנית קומוניסטית או פאשיסטית או אולי נמשכת לכלבים................................. שבת שלום ביי ביי שישץ איי לוב יו!!!
 
למעלה