לכל המרקידים, זיכרו את כלל ההקלטה בקסטה

אליק 31

New member
לכל המרקידים, זיכרו את כלל ההקלטה בקסטה

הזכרון האנושי עובד כמו <font> </font>:ק ס ט ה
אם הקלטת שיר על קסטה -
השיר שהיה מוקלט קודם נמחק!

מרקיד:
אם לימדת בערב אחד ריקוד
( אמנם זו חזרה שנייה על ריקוד חדש - אני מתייחס כאן למקרה אמיתי)
ואחרי רבע שעה אתה מואיל בטובך ללמד אותנו עוד ריקוד חדש
הפעם חדש לגמרי,
לא זו בלבד שעקרון הקסטה פועל,
ומה שלימדת קודם - את הריקוד הקודם - נמחק
אלא
בניגוד לקסטה - ויותר גרוע מהקסטה -
נוצר בלבול גם בריקוד מס' 2 של מה שרצית ללמד באותו ערב.

מסקנה: צריך לתת למוח פרק זמן מסויים, לעכל את הזכרון של ריקוד מס' 1
לפני שעוברים ללמד את ריקוד מס' 2.


מאיפה הבהילות ללמד, וללמד, וללמד?
מאין החיפזון?
והרי אמרו כבר שכנינו:
אל עג'לה מן א- שייטן
( החיפזון מהשטן)
 

rak dan

New member
"מכורים" ומשתמשים כבדים זקוקים לספק של "חומר טוב"

אליק ידידי יש דברים בגו, הזקוקים להסברים והוכחות לפי דיני הראיות.
"בגו" ==> זֶה לֹא סְתָם, יֵשׁ בַזֶּה מַשֵּׁהוּ, זה אמיתי.

"מכורים" ? אדם קרוב אצל עצמו, אני עצמי רוקד קבוע עם 3 בנות זוג ב- 3 הרקדות שונות באזור השפלה כל שבוע, ובסופ"ש עם 'האישית' שלי ריקודי שנות ה-60 ברחבי הארץ. וזקוק לחומר כיפי ולשאנטי בהרקדות. תגידו מכור ? כנראה שכן !

"משתמשים כבדים" ? אכן אליק שנינו משתמשים כבדים בפורום זה של תפוז, החוטאים בכתיבת מסרים ובתגובות.

ספק של "חומר טוב" ? אין ספק שהמרקיד דנן, בהרקדה דרומית לראשון לציון כהגדרת הפולני הטוב. מספק לנו מדי שבוע "חומר טוב" לכתיבתנו בפורום, בגחמותיו בתעלוליו המפגרים והמוזרים, ובהעדפותיו להשמיע ולהרקיד את הריקודים שהוא עצמו יצר, ובעיקר לטחון את השכל בסיפורים האישים שלו כדבר העיקרי והחשוב בהרקדה. שזהו סימן לכתובת ברורה על הקיר, שהגיע זמנה ודינה של הרקדה זו להסגר, במוקדם או מאוחר. כהרגלו של האיש המאוהב בטירוף בעצמו ובמיקרופון, מאז ומתמיד, מימים ימימה לפתוח ולסגור הרקדות.
 

אליק 31

New member
ידידי רק דן,

אתה ואני כמו נטושים באפלה
האפלה, זו אפלת הפורום
אתה ואני מעלים כאן נושא כאוב שהוא בנפש כולנו:
והוא:
ריבוי עצום של ריקודים חדשים.
והנה, לקול המחאה שלנו
אין איש מצטרף,
עד שנוצרת הרגשה
כי אתה ואני הננו כשני חייזרים שהגיעו מכדור אחר
אין לנו את השיריון העבה שיש לכל הרוקדים האחרים.

אנו צופים בבעתה ברוקדים האחרים
שרק אומרים להם ריקוד חדש
הם שועטים אל עבר שולי האולם, מסתדרים בשורה אחת צפופה
ולומדים בשקיקה עוד צעד חילוף, עוד צעד תימני

לאחרונה, היוצרים מרגישים, כי הם חייבים להכניס אלמנט חדשני,
כדי שהריקוד ללא יהיה דומה לגמרי לכל 6000 קודמיו
וזה כמובן מעלה את מפלס ה"שמיח" בחוג
במקום לבכות על ההתעללות של היוצר - שמחים...

אבל אני חוזר ומבקש מהמרקידים:
תלמדו אותנו ריקוד אחד לערב
אל תעמיסו על גבנו השחוח שני ריקודים חדשים בערב אחד!
 
אנשים רעים

יש לכם כשרונות שניים לפחות
הכשרון הראשון אתם יודעים לכתוב ולתאר דברים באופן ברור ויפה ועל זה מגיע לכם כל הכבוד כי בלעדיכם הכתיבה בפורום הייתה כמה רמות למטה .
הכשרון השני הוא להרוס למרקיד ולנו הרוקדים חוג מצויין שנבנה בעמל רב ע"י המרקיד ובני משפחתו וחברים.
חברים הערה שלכם למרקיד בארבע עיניים תעשה את אותה עבודה.
אם נדמה לכם שלכבס את הכביסה בחוץ זאת בקורת בונה אז גם אני אתן לכם עצה שבה תוכלו ליישם את כשרונכם הראשון.
לכו שניכם כתבו ספר ובו תתארו את כל התיסכולים שלכם וכדי שהביקורת שלי תיהיה בונה אקנה 2 ספרים ואתן אחד מהם למרקיד המשקיען שאני מעריך ואוהב
 
למעלה