לכל המתנגדים למיניהם באשר הם...

Gilliana

New member
לכל המתנגדים למיניהם באשר הם...

תגידו מששהו - מה אתם עושים בפורום הזה בכלל? אם אתם כל כך נגד, וכל כך לא מתאים לכם - למה אתם כותבים כאן? כדי לחרב מסיבות? כדי לעשות רע לאנשים על הנשמה? סתם להציק ולקלקל את ההנאה לאלו מאיתנו שחוגגים? הרי הפורום הזה נפתח למען ועבור אלו שכן חוגגים. אף אחד לא מכריח אתכם לחגוג ואף אחד לא מנסה לשכנע אתכם בכך שאתם טועים, אבל בחייכם - תנו לחיות לחיות! מה חטאנו ומה פשענו???
 

דנטל

New member
נו, שלא יהיו מריבות?

זה דבר אחד להגיד שזה לא לטעמם וזה דבר אחר לכנות אותנו בשמות גנאי ואפילו לקרוא לנו לא-יהודים. מענין אם יש עוד עם שבתוך תוכו נלחם כמו שהיהודים. יש לי הרגשה שבעמים אחרים אין מלחמות כאלה בין המאמינים לחילונים. למה? למה אצלנו זה מפלג כל כך?
 

Gilliana

New member
מילים כדרבנות!

עם נבחר או לא עם נבחר?
אבל מה שאף אחד לא זכר הוא שאנחנו גם עם קשה עורף... אוי... מפאת שינאת חינם חרב בית שני - גם את זה הם שכחו. העיקר שבאים להטיף לנו מוסר. שתהיה לכולנו שנה חדשה טובה ומאושרת!
 

Ripelll

New member
לכל ה"חוגגים"../images/Emo15.gif

תראי, אנחנו, או.קיי... לפחות אני, כותבת פה כדי להבין את משמעות ה"חגיגה". לא באתי לעשות דווקא לאף אחד, אני כבר עברתי את הגיל. אני פשוט לא מבינה מדוע לנו לחגוג את השנה החדשה אם היא התחילה כבר לפני כמה חודשים... נכון, אנחנו קשים, תמיד היינו, זה רק בגלל שאנחנו כ"כ לא אנחנו, כל אחד עם ההצגות שלו, גם החילונים וגם הדתיים ואנחנו כן זוכרים למה נחרב בית שני... אני לא באה להטיף מוסר לאף אחד, אני באה לשאול, להבין, לדעת למה. כי השנה שלי התחילה לפני 4 חדשים בערך...
 

michalul

New member
ילדונת מתוקה

עם כל הכבוד, אולי את וחברה שלי (דתיה אשר הולכת ע"פ לוח השנה העברי בלבד) ועוד אנשים כמוכם (ואני לא אומרת שזה רע) התחילו את השנה ב א' בתשרי. אבל אני ועוד אנשים שכמותי מתחילים את השנה ב - 1/1 ומסיימים אותה ב - 31/12. אז כמו שאנחנו מקבלים את אמונתך ואת דרך חייך כך קבלי גם את שלנו. (ואפשר לחשוב מה כבר עשינו)
 

Gilliana

New member
אם כך, הסכיתי ושמעי:

השנה שלך התחילה לפני ארבעה חודשים וזה יפה מאד, ואילו השנה שלי התחילה לפני ארבעה חודשים ומתחילה שוב מחר בערב - אין כל סתירה בין שני הדברים. לפני כל דבר אחר - אנחנו אזרחי הפלנטה הזו שנקראת כדור הארץ שגם אם אנחנו רוצים וגם אם לא - סובבת סביב עצמה במשך 24 שעות ומשלימה הקפה סביב השמש אחת ל-365 ימים, שהם שנה אזרחית אחת ודגש על אזרחית (להבדיל מדתית). ההקפה האחרונה עומדת להסתיים בעוד קצת יותר מ-24 שעות. ובלי שום קשר - כל אחד רשאי לחגוג שנה חדשה כרצונו ואני מכבדת את כל מי שחוגג ואת מה שהוא חוגג. להשכלה כללית - לשנה האזרחית אין כל קשר לנצרות, זוהי הספירה הכלל עולמית וזו שלפיה נכתבת ההיסטוריה. שתהיה לך שנה טובה!
 
למעלה