לכל הקלידנים - בעיה!!!

לכל הקלידנים - בעיה!!!

קודם כל שלום רב - רציתי לשתף אתכם בבעיה שמציקה לי, בעקבות הקור הנורא הידיים שלי קופאות בנגינה - ובעקבות כך אי אפשר להביא לידי ביטוי זריזות ידיים ואילתורים למיניהם - אתמול (ואל תצחקו) הגדלתי לעשות מעשה והבאתי עימי מביתי מפזר חום ושמתי אותו מצד ימין ליד הקלידים (לתמיהתם של חברי הלהקה - הסברתי להם שזה מודול חדש בסגנון רטרו שמתחמם מהר ולכן מובנה בו עניין האוורור המסיבי והוא כ"כ מתחמם שתראו איזה אויר חם יוצא ממנו...) שורה תחתונה זה לא עזר לי המשכתי להיות קפוא - והשאלה האם יש למישהו רעיון איך להתגבר ע"ז? - ובבקשה
אל תגידו לי כפפות.
 
לבעלי הג'י שבעים 5

כך היה צריך להכתב! אהממממ...זו בעיה ובאג מוכרים בג'י שבעים.ממליץ לנסוע לר' יוסף מחלילית.להשאיר את הידיים לבדיקה של שבוע.אני מניח שר' יוסף יציע גם פיתרון בנוסח כפפות ושות'.
 
יונתן הקטן

פעם נפלה לי לבנה על 3 אצבעות , ובערב הייתה לי חתונה .. ניגנתי עים הבוהן והאצבע המורה בלבד.. קצת חזרתי לימי גן החובה כשניגנתי את יונתן הקטן עים אצבע אחת..
 
../images/Emo26.gif

* נסה למשוח את ידיך בעראק כרבע שעה טרם הנגינה דבר שימשוך אליך שוטרים שיעצרוך בגין נהיגה בשכרות * מכיר ת'מילה "פיקניק"? ואת המילה "מנגל" גם? יפה! החלף את קציצות הבשר בידיך - בשלם טהרם רחמי צדקתך תמיד גמלם - ותראה פלאים * דברו עם האולם שיגבירו את החימום * שים חימום באוטו \ נגן מהאוטו והעבירו כבלים מן האוטו אל האולם * כפפות צמר יעזרו מאד ו ל א בשעת הנגינה אם כי בהפסקות שבין לבין * וכו' וכדו' וגו'.
 

P s y 4 l i f e

New member
גם אני סובל מהבעיה

האצבעות ממש מתקשות :| מרגיש תעצמות ועושה "קליקים" כל שניה... חורף קשה , קשה...
 
למעלה