לכל חברה כמעט יש כזה

דלוטן

New member
לכל חברה כמעט יש כזה

שכחתי שם של מושג
לכל חברה יש כיום מעין קבוצה של ביקורת
לפני שמשיקים מוצר הוא עובר לקוחות שטועמים וכו
וגם אחרי יש קבוצות קבועות כאלו שלפעמים המנהלים מקשיבים לדעה שלהם כצרכנים

איך זה נקרא ?
 
אתה מתכוון אולי לקבוצות מיקוד -focus groups


אמצעי מאוד איכותי ויעיל לקבל משוב ממוקד ממשתתפים בד"כ בעלי מכנה משותף ,אבל לעיתים במכוון בעלי תכונות ומאפיינים שונים.
אמצעי זה נחשב יותר איכותי בהשוואה לסקרים "כמותיים", שם מתבססים בד"כ על מיספר מצומצם של שאלות, למיספר גדול של משתתפים, בטלפון, באינטרנט וכדומה
 
למעלה