לכל מחוברי adsl, הודעה חשובה!

JaMeS_b0nD

New member
לכל מחוברי adsl, הודעה חשובה!

אם בזמן האחרון (3-4 שבועות אחרונים) נתקלתם בניתוקים מרובים מה-adsl שלכם, זה יענין אותכם: אז ככה בשבועות האחרונים כמו שאמרתי: יש מלא ניתוקים מצד בזק ללקוחות שיושבים רק תחת רכזת איילון, שמה שאני הבנתי שזה רב הלקוחות מהמרכז. הבעיה היא שיש שם שרת מסויים שהיה עושה פעם בשבוע restart לעצמו, משהו כזה, אך היום זה החמיר ולצערי בזמן הזה כבר זה עומד על פעמיים ביום!!! לאחד שדיברתי עם הרבה אנשים: כמה אחראים מספקי- אינטרנט בארץ הובהר לי שהבעיה היא בבזק, אז הרמתי טלפון לבזק ודיברתי שם גם עם אחראי. הוא הסביר לי שהתופעה הזאת נמשכת כך וכך זמן, ומהנדסים מהשורה הראשונה עובדים על הנושא יום וליל. משהו שנראה לי דיי תמוה- למה מנסים לתקן את השרת הזה? עם כל הכסף שבזק ``גונבים`` מהלקוחות שלהם עבור שימוש ב-adsl למה פשוט לא מחליפים את השרת ``המקולקל`` הזה? התשובה לשאלתי היתה: ``ניסינו אפילו להחליף את השרת אבל זה גם לא עזר, יש צוות מהנדסים שזה התפקיד שלהם``. צוות מהנדסים??? אולי הם הבעיה? בכל אופן חברים: בעיה זאת הולכת להמשך עוד זמן רב, ואם אתם חווים התנתקויות רבות זאת הסיבה. בכל אופן ננסה לדבר ביום ראשון עם אחד האחראים בצוות המהנדסים המהולל הזה, וננסה לדבר עם שירות הלקוחות ה``אדיב`` של בזק לראות מה יש להם להציע לנו... אני אדווח לכם בהמשך.
 

נולי

New member
לא רק במרכז

גם בירושלים קשה מאוד להתחבר לשרת של בזק, ולפעמים יש איזה חצי יום שהאיטרנט המהיר פשוט שובק חיים לכל חיי, אני רוצה לנתק את השירות אבל בתנאי שיחזירו לי את דמי ההתחברות, יש לי סיכוי? דרך אגב, אצלכם האינטרנט המהיר מהיר?
 

תומד

New member
לא קורה בכל המרכז :)

אני מתחבר באיזור ר``ג ל-ADSL, והאינטנרט באמת מהיר! אין לי את ההתנתקויות שעליהם מדברים-אני מחובר כבר למעלה מיומיים רצוף.. אני מחובר דרך אינטנרט זהב, במערכת חלונות 2000-והכל עובד נהדר! מוריד מאתרים בחו``ל במהירות 150 קיי והכל עובד חלק. אני לא אגיד שלא היו תקלות של בזק-לפני כשבועיים שלושה במשך 3 ימים המרכזיה הייתה איטית מאוד-אך הם פתרו את זה-וכעת הכל תקין. כנראה שההתנתקויות קורות רק באיזורים מסויימים...
 

JaMeS_b0nD

New member
המשך מעללות 007 ובזק

קודם כל לפני שאני ממשיך את מסע הבירור הזה אני יבהיר כמה דברים שאולי לא היו מובנים מספיק: א. אמרתי בפירוש!! : לא כל המרכז מחוברים לרכזת המדוברת, יכול מאוד להיות שמקום אחד מחובר לשם ולעומת זאת מקום שני שנמצא ק``מ ספורים על ידו יחובר לרכזת אחרת, אני בהחלט ציינתי שמדובר פה על רכזת ספציפית אחת, שמשרתת בעיקר את המשתמשים מהמרכז! ב. לא אמרתי ואף לו הרמז הכי דק שיש פה ענין של מהירות גלישה איטית! בקטעים שבאמת יוצא לי לגלוש אני מקבל 210 קילו בארץ ומשהו כמו 150 קילו בחו``ל- אשר מדובר פה על רשת ביתית שמחולקת ל-4 מחשבים!!! בחיים לא היתה לי איזה שהיא תלונה על מהירות הגלישה, ואם למישהו/י יש בעיה עם מהירות - כל זאת ניתן לפיתרון ע``י תלאים מסויימים (patch). - עכשיו להמשך מעללותיי עם בזק: התקשרתי אל שרות הלקוחות היום בבוקר ודיברתי שם עם אחת הנציגות, שהסביר לי שאין לשרות הלקוחות של בזק המהולל שום שמץ של מושג על מה אני בכלל מדבר!! שוב תמיהה כי מאוד מוזר שמחלקה אחת בבזק (תמיכה טכנית) אומרת שמדיי יום מטלפנים אליה אלפי לקוחות להתלונן ומחלקה שניה (שרות לקוחות) אומרת שהיא בכלל לא מודעת על כל הבעיות האלה!?!?! מה שכן נתנו לי מספר פקס למשלוח טענותיי - אולי נקבל פה איזה שהוא פיצוי כספי... חוץ מזה התקשרתי שוב לתמיכה של adsl בבקשה לדבר עם אותו צוות מהנדסים שהובטח לי לדבר. דיברתי עם תומך בשם טל שאמר לי שאין שום אפשרות בעולם שאני יגיע לדיבור כל שהוא עם הצוות הזה, היות והם עובדים בשטח. מה שהפליא אותי מאוד- שכאשר דיברתי עם התומך (שחר) ביום שבת הוא הסביר את הענינים באור שונה לגמרי: ``תתקשר ביום חול ומייד יעבירו אותך אליהם ללא שום בעיה`` מילותיו הכמעט מדוייקות... האפשרות היחידה היא להגיע או לתומך בכיר או לאחראי משמרת, כאשר לשניהם אין תשובות לגבי מתי בעיה זו הולכת להפתר. כמובן שלא יצאתי משם בידיים ריקות: לקחתי את המספר של פניות הציבור של בזק שנוכל לפקסס להם משהו דומה למה שאני אפקסס לשרות הלקוחות. בכל אופן- קצת סבלנות וההההכל יפתר :) (מחר פקסים לשני הגופים)
 
למעלה