לכל מי שהיה בהופעה בסיטי הול שיקרא את זה :p

לכל מי שהיה בהופעה בסיטי הול שיקרא את זה :p

היה פשוט שופים בופים קטעים וסחתניים אני רוצה להגיד תודה רבה לאנשים הבאים: מוקי, פילוני, מירו, חמי, פלומפי B, דוידי, נימ נים, תומר צדיקה,ו שחר פרסון, שי עם חולצות ופוסטרים ולכל צבא השוף של חיפה ושהיה לך חג שמח מאדר פקאר
 
גם ההופעה בזאפה הייתה לא פחות טובה....

לפחות בשבילי זאת הופעה ראשונה שמוקי שר את שיר מלחמה..! מבחינתי היה פשוט מ-ד-ה-י-ם-! גם לשמוע את עוד יבואו ימים טובים יותר בסוג של אקוסטי היה ממש מגניב...!
 

ס מהשבק

New member
הפלייליסט של ההופעה בסיטי הול

חסכתי בהודעות ובמקום לפתוח כל פעם הודעה נפרדת על ההופעה אני מגיב פה פעמיים! ההופעה הייתה מעולה!!!! המון זמן לא שמעתי אותם שרים את קרטון לילה!!!!! אבל התאכזבתי מאוד שפישי לא הגיע!!!!! החולצות מגניבות.... שבקי אתה בא להופעה בבארבי? (חיפשנו אותך בסיטי הול ולא הייתה)!!!!! ועכשיו לפלייליסט: 1. ראפר *א-קפלה- ? (זה מה שהיה רשום בפלייליסט) 2. קאמבק 13. יו כושי/ קרטון לילה (אופציה פילוני) 3. אימפריה 14. ילד ירוק+ שיר הגאנג'ה 4. יהיה פיצוץ 15. בננות *א-קפלה- מלחמה שידור ישיר 16. אל תגידו לי 5. מדינה בלהבות *א-קפלה- יהודים 6. לעוף כמו ציפור 17. אין כבוד 7. לבקש ת'קש 18. אסאנים (אופציה פילוני) 8. מביא אותה הפוך הדרן: 9. מפילים את הפצצה 1. הקצב הוא המסר 10. תתקעו בחצוצרה 2. אסאנים(אופציה פילוני) 11. רק תגידי לי 3. מה שהיה היה 12. כסף 4. נופל וקם 5. שלום+ ס'תכל לתוך עיני (אופציה פילוני)
 

kombinaizer

New member
באמת היה מצויין

למרות שאנרגיות הקהל היו קצת שונות לי מהופעות קודמות. השבק נתנו הופעה מפתיעה ומפציצה. שוב השבק הראו שהם לא נכנסו לקטגוריית המזומנים, והביאו הופעה ארוכה, מלאה בשירים המשובחים. מישהו צריך כבר להקליט את סתכל לתוך עיניי וכולם מסתכלים על שלום כמו שצריך. ואני שונא את העיר המקוללת הזאת חיפה.
 
למעלה