לכל מי שעומד לנסוע...

ענת צ

New member
לכל מי שעומד לנסוע...

אני מקוה שתוכלו להעזר בכותבים בפורום בכל הנוגע לשאלות המתעוררות לפני המעבר. אנחנו למשל, עדיין בארץ ונוסעים לבוסטון ביולי - ויש לנו המון שאלות. בגלל שהכרנו את עדי סביב העיסוק בנסיעה לארה"ב, היא הספיקה לעזור ולענות על המון שאלות שלא אעלה אותן שוב כאן, היות ואת התשובות כבר קיבלתי... לכם לעומת זאת, אני ממליצה בחום להעלות את כל הנושאים שמעסיקים אתכם לפני הנסיעה ואני בטוחה שהשיחה עליהם בפורום תקל במשהו על ההתמודדות עם השינוי. מה שמאוד עזר לי באופן אישי, היה לפגוש בארץ משפחה שנוסעת גם לבוסטון באותו זמן והפגשנו בין הילדים עוד כאן, כדי שיהיו להם שם דמיות מוכרות. עדי, אולי נתחיל מעין לוח מודעות כזה (דומה למה שיש ב"מטייל" כדי למצוא שותפים לטיול תרמילים), כדי שאנשים שנוסעים עם משפחות לאותו המקום (או בעצם כל אחד...) יוכלו לבחור להפגש עוד בארץ לפני הנסיעה? מה דעתך? בכל מקרה, אם יש בין הקוראים מי שנוסע לבוסטון עם ילדים בגילאים סביב 9 ו- 6.5, אשמח ליצור קשר עוד בארץ! בנתיים ביי, ענת.
 

Galit L

New member
לא בבוסטון אבל...

אנחנו עוברים ליוסטון טקסס בתחילת ספטמבר. ענת צודקת כולנו באותה הצלחת. אני דווקא הצלחתי ליצור קשר עם בחורה מהפורום שנוסעת ליוסטון טקסס ואשמח מאוד לשמוע אם יש פה גם משפחה שנוסעת לאותו המקום או בכלל. (ילדינו בני 3 שנים ו 5 חודשים).
 
גלית ברוכה הבאה

אפרת מאוסטין אולי תוכל לעזור לך בנושאים מקומיים של מדינת טקסס. מלבד זאת פתחתי כרגע לוח באיזור הלוחות של הפורום שיאפשר למשתמשים לפרסם מודעות כדי למצוא משפחות נוספות שנוסעות לאותו המקום, על פי הצעתה של ענת. אני מזמינה אותך לפרסם מודעה בלוח.
 
ענת זה רעיון מצויין

ואני שמחה ליישמו. פתחתי בעמוד ה"לוחות" של הפורום לוח שנקרא "נפגשים בארץ לפני המסע". שם יוכלו הגולשים לפרסם מודעות שמסבירות מי הם, לאן הם עוברים ומתי, ואיך ניתן ליצור עמם קשר! הלוח נמצא כאן
 
למעלה