לכל מי שרוצה ליהנות מחווית סאונד!!

sysQo

New member
לכל מי שרוצה ליהנות מחווית סאונד!!

אני ממליץ על סרט שאמנם יחסית ישן אבל עדיין מומלץ מכל מי שאוהב סאונד ברמה. אני מדבר על "פארק היורה 3", העלילה או יותר נכון חוסר העלילה לא גורעת מאיכות הסאונד שסטיבן שפילברג הגאון יצר פה. אין דקה שלא עוברת שלא תשמעו ברמקולים האחוריים פיסת סאונד בין אם של חרקים מעופפים ובין אם של צעקות השחקנים. לכן לסיכום אני יכול להמליץ בפה מלא על "פארק היורה 3"
 

Amiram_e

New member
חווית סאונד? צוללת U-5xx

לא זוכר את המספר הצמוד לאות U אבל סאונד הסרט ממש מדהים - אחד הטובים!!1
 

gofish

New member
U-571 או בשמו המעוברת "צוללת 571"

בהחלט סרט מצויין הכולל תסריט מותח,משחק מצויין ובעיקר סאונד משובח הנותן למערכת הקולנוע הביתית לעבוד שעות נוספות. מומלץ בחום לאוהבי הסאונד. אגב זהו אחד הסרטים היחידים שגם באיזור 2 נשמע ונראה נהדר. (יש רק בעייה קטנה באמינותו של הסרט,הסרט סובל מ"אמריקניזציה" קטנה עקב זה שמקור מדובר בצוללת בריטית לעומת הקאסט האמריקאי המופיע,אבל ברגע שהתגברת על זה,צפוייה לכם הנאה מלאה מהסרט.)
 

danistar

New member
להציל את טוראי ראיין ב DTS

סאונד מדהים ולא לשכוח את הגלדיאטור , ארמגדון והאלמנט החמישי ( במיוחד גרסתה SUPER BIT שלו )
 

subotaj

New member
ואי אתה צודק בקשר לU-571 הסאונד...

היה ממש ממש ממש מדהים כל הטיפות האלה כאילו שנמצאים בתוך הצוללת ומרגישין את כל העלילה אתה ממש צודק גם אני מאוד אהבתי את הסרט במיוחד בגלל שהם הצליחו לעשות סאונד כל כך מדהים!!!!!! וכמובן אין כמו ארמגדון והאחמנט החמישי שני הסרטים האהובים עלי במיוחד כשהמטאוריטים חולפים מעל הבנינים ופוגעים בהם הסאונד הוא עשיר.
 
למעלה