לכל מעריצייה של מירי

תמרי251

New member
לכל מעריצייה של מירי

כמו כולכם גם אני מאוד אוהבת את מירי כזמרת. אין ספק שיש לה יכולות קוליות אדירות, שירים מרגשים ונעימים והיא אחת הזמרות הטובות בארצנו היפה. אבל, עם כל האהבה וההערכה שלי אלייה כזמרת (ושחקנית) אני רואה אותה כאדם בדיוק כמוני וכמו כל אחד אחר. הבעיה שלכם לדעתי היא שנהייתם מעריצים שלה. ההערצה הזו היא לא בריאה לדעתי. הפכתם אותה לאלילה, נכנסתם לה לחיים בצורה אובססיבית ויצרתם לעצמכם עולם משלכם ודרשתם ממנה להיכנס לעולם זה. ראיתי שכתבתם שבזכותכם היא הצליחה, אני לגמריי חולקת עליכם!! אל תהפכו אתכם לסוד ההצלחה שלה - עם כל הכבוד לכם! מירי הצליחה בזכות עבודה קשה (ולא כמו זמרים רבים היום שנולדים בחצי שנה...) וכישרון יחודיי! מהתיאור של מה שנכתב פה על האמירות שלה נשמע שקצת עייפתם אותה. ובצדק! שכל אחד מכם יחשוב על עבודתו ויתאר לעצמו שאיזה תלמיד/פציינט שאוהב אותו היה מגיע לכל מקום שאליו הוא הולך ודורש ממנו שייתן לו את כל כולו - בטח שזה מעיק!! בנוסף, אם אתם באמת אוהבים אותה ורוצים בהצלחתה אל תקחו אותה אליכם - תנו גם לאחרים להנות ממנה. זה שאתם תופסים שורות ראשונות בהופעות וקונים כרטיסים להופעות רבות גורם לכך שאנשים רבים לא יכולים לחוות את מירי בהופעה... תחשבו על זה ככה ותנסו להבין.. בשורה תחתונה אני מציעה שלא תקחו את זה קשה, תרפו ממנה קצת - זה יהיה טוב גם לכם, גם לה וגם לנו - אנשים שפשוט רוצים לבוא להופעות ולהנות ממוזיקה טובה. אל תכעסו! אני מבינה את הכאב שאתם חשים עכשיו וברור לי שהוא בא ממקום של אהבה רבה ואכזבה... תנו לזמן לעשות את שלו, תרפו קצת, הרבה סבלנות והכי חשוב - פרופורציות!! תהיו טובים בעצמכם ותחושו שאין טובים מכם, תשאפו תמיד למעלה והיזהרו מההערצה!!! יום טוב לכולם!
 

pRimaVeriTaVIV

New member
חשוב לזכור

שהפורום הוא אומנם גוף אחד אבל מורכב מהרבה אנשים, כל אחד שונה מהשני ולכל אחד יש את העמדות הספציפיות פה...ההסכמה שיש לנו היא כללית אני חושב שרובנו ככולנו לא רואים ולא ראינו מעולם את מירי בתור אלילה על-אנושית אלא אדם רגיל בדיוק כמו שנאמר בכל מיני הודעות חיצוניות שנכתבו פה אני לא יודע מה ההגדרה שלך ל"להיכנס לאדם לחיים בצורה אובססיבית", אבל אני לא חושב שאנשים פה מטרידים אותה בבית שלה ובזמנה החופשי או מתערבים לה בחיים... כמו כן אף אחד לא דרש ממנה שום דבר, אני לא מבין את העמדה הזאת שמישהו כפה עליה משהו, שום דבר לא נכפה על אף אחד בקשר לזה שהיא הצליחה בזכותנו - זה מתקשר למה שאמרתי בהתחלה, כל אחד פה והעמדה שלו ועוד דבר שאני לא מבין, למה כל ההתרכזות הזאת על הבקשה של מירי? שוב, זה מתחלק לעמדות שונות, יש כאלה שאומרים שזאת בקשה מוצדקת לגמרי ואין להם בעיה עם זה, ויש את אלה שאומרים ההפך. אני לא מבין את הסיבה להתייחסות לזה כל פעם מחדש, שוב אני אגיד, כמו בהרבה הודעות קודמות, זאת לא הבעיה שעומד במרכזו של כל הסיפור הזה הבעיה היא היחס שפתאום נהיה והצורה שבה דברים נאמרו ובנוסף, לא הספיק לעבור זמן מאז הבקשה הראשונית ועד להופעה המדוברת ככה שלא היה זמן לעכל דברים ואני אתן כדוגמא ספציפית את ורד שאמרה בעצמה שאחרי שהיה לה זמן לחשוב על דברים היא החליטה שכן להמשיך לבוא להופעות ואז באו כל ההצהרות האלה בהופעה...
 
אנו לא ממש רואים אותה כאלילה

הגרעין פה של הפורום אינו אובסיסיבי (לפחות רובו). אנו אחרי הופעות שהיא מיהרה לתמר לא העקנו עליה, הבנו והלכנו בלי לדרוש תמונה/חתימה או סתם שיחה. אנו לא אומרים שמירי הצליחה אך ורק בזכותנו, אבל את חייבת להסכים שבלי הקהל ההדוק, שמגיע להופעות, שמצביע לסינגלים ברדיו במצעדים השונים מי יודע אם היא היתה מגיעה לאן שהגיעה? שוב, בפעם המיליון, אין לנו בעיה עם הבקשה עצמה- יש לנו בעיה עם הדרך שבה נעשתה הבקשה.
 

pRimaVeriTaVIV

New member
ואת יודעת מה? אני רוצה לחדד את הנקודה הזאת

להגיד שיש פה אלמנט של כפייה זה פשוט לא מעוגן במציאות... נתחיל בסיבה הפשוטה שאיך בדיוק מישהו מאיתנו יכול לכפות עליה משהו, או על כל אדם אחר בעצם? מה, מישהו מפה סוחט אותה? מאיים על החיים שלה? תסלחי לי אם קשה לי מאוד להאמין שמישהו מכאן עושה את זה... ודבר שני, כל הקשר שיש לנו (שוב, רובנו ככולנו), או היה, עם מירי, זה אחרי הופעות+המפגשים שהיו. וזהו אף אחד פה לא יושב ושותה איתה קפה כל יום שישי בצהריים ואני אתחיל עם המפגשים. אף אחד לא כפה עליה להגיע למפגשים, היו גם מפגשים שהיא לא יכלה להגיע ובתור מי שהיה במפגשים, אני מבטיח לך שהאישה שישבה שם היא אישה שמאוד נהנתה להיות שם, וזה מסיבותיה שלה לא סבלה ולא כלום, אהבה להיות שם, ואם זכור לי נכון גם הציעה מתישהו, מיוזמתה לחלוטין ובלי שום דיבור מקדים, שיהיה עוד מפגש (אחרי אחד המפגשים שהיו כבר) מה גם שלא מדובר במפגש פעם בשבוע, אם אני זוכר נכון היו עד עכשיו 3 או 4 מפגשים שהתפרשו על 6 שנים של הפורום ובקשר לאחרי ההופעות, אם הייתה פה איזושהי כפייה או משהו שהיא לא כל כך רוצה לעשות - אף אחד לא היה מקבל ממנה את היחס הטוב שמקבלים, פשוט מאוד. וגם ככה צריך להיות. לא להיות מעוניין במשהו אבל להראות כאילו אתה מאוד מעוניין ומאוד רוצה ומאוד נהנה זאת טעות גדולה, ולמען האמת זה גם בעיה שלך ואי אפשר לבוא בתלונות לאף אחד אחר על זה גם היא בעצמה אמרה לפעמים שהיא ממהרת, וגם היו מקרים (לא אחד ולא שניים) שהיא לא יצאה בכלל ונאמר לנו שהיא לא מרגישה טוב או ממהרת או עייפה וכו', ואני מבטיח לך שאנשים פה הם לא ילדים בני שלוש והבינו יופי שגם היא בן אדם, ואף אחד לא עשה דרמה מזה שהיא לא יוצאת, ואף אחד לא נדבק או ניסה להיכנס בכל זאת ובזאת סיימתי את דבריי. אני לא יודע אם יצוצו פה עוד דמויות לפתע, שבמקרה נרשמו לתפוז רק החודש, אבל לי נמאס לחזור על אותם דברים שוב ושוב. אם למישהו או מישהי יש טענות שכבר נכתבו, אני מפנה אותו או אותה לקרוא את כל אחת מהמגילות שכתבתי פה שמבהירות טוב טוב את הכל. אם יהיה משהו חדש להגיד אז אני אגיד, ובינתיים אני סיימתי
 

Music4Life

New member
כן מספיק כבר לטחון מים.

לא צריך לספק את כל הסיפור לכל דמות חדשה שצצה פה פתאום ורוצה להבין במה מדובר....רוצים להבין - יש שרשור שלם, הם מוזמנים לבוא ולקרא ולהתרשם ולהגיד את דעתם. הנושא הוא טיפה המורכב מכיוון שאנשים חדשים שבאים לפה או כאלה שלא היו כחלק מהמעריצים הקרובים לא ממש יכול להבין את סוג "מערכת היחסים" שנוצרה פה....לכן השיפוט שלו לא יהיה מדויק וקולע ולא יוכל להבין את העניין ואת השורש שלו בדיוק, וזה בעייתי. גם, מי שלא היה מעריץ שרוף בעבר או שזה באופי גם לא יוכל בדיוק להבין מאיפה הרגשות שלנו כרגע פגועים ולמה ולו זה יראה משהו פשוט יותר. כן זה מורכב למרות שהעניין די פשוט - מירי אמרה דברים בצורה כל כך לא במקום, פוגענית, ומזלזלת ולנו בתור קבוצת מעריצים קרובים או בכלל לא היה מגיע הטחות כאלה. עשצה מעשה שפגע מאד ומגיע לנו כאן התנצלות בהחלט. מה נעשה עם זה עכשיו? לא יודעת....כל אחד יעשה מה שהוא מרגיש. אני לא תיכננתי להגיע להופעה בקרוב אבל עכשיו עוד יותר אין סיכוי שהגיע....ונראה מה יוליד יום. זה המצב עכשיו .
 
למעלה