אז ככה
לפני כחודש הזמנתי מהם סופ"ש (חמישי עד ראשון) באנטליה. יום לפני מועד היציאה התקשרו אלי מהדקה ה-90 והודיעו לי שהם מקדימים לי את טיסת החזור מהצהרים לתשע וחצי בבוקר. במילים אחרות, במקום לקום כמו בן אדם, לאכול את הארוחה במלון עליה כבר שילמתי, ולעשות איזה בריכה או שתיים, אני אצטרך לקום בחמש לפנות בוקר, להזדכות על החדר, ולסוע לשדה התעופה בלי ארוחת בוקר. ניסיתי להסביר להם שהדבר מהווה הרעה בתנאים, אבל הם טענו שאין מה לעשות, שיש איחודי טיסות, ושהדבר לא תלוי בהם. אחרי השיחה נכנסתי שוב לאתר הדקה ה-90, ומה הופתעתי לגלות כי באתר עדיין מופיעות חבילות לאנטליה בהן שעת החזרה חלה ביום ראשון בשעות הצהריים. בשלב הזה התחלתי להרגיש כאילו עובדים עלי, והחלטתי לדרוש להחזיר את הטיסה לשעה המקורית, או לחילופין להעניק לי פיצוי כספי. הבעיה היא שבעוד שאת מחלקת המכירות ניתן להשיג בקלות יחסית, מחלקת השירות זה כבר סיפור אחר לגמרי. החלטתי להיאזר בסבלנות, ולחכות ככל שידרש. חיכיתי 10 דקות. חיכיתי 20 דקות. חיכיתי חצי שעה. כעבור 42 דקות... נותק הקו. בשלב הזה נמאס לי לחלוטין, והחלטתי לבטל את החופשה. שלחתי פקס לדקה ה-90, ובו הודעתי להם שמכיוון שהרעו את התנאים עליהם הוסכם, אני מבטל את העסקה. הדקה ה-90 מצידם לא חזרו אלי בתשובה, ואני ראיתי את העניין כסגור. אולם בשבוע שלאחר מכן, כשעיינתי בפירוט חיובים עתידיים בכרטיס האשראי, גיליתי שהחוצפנים הכניסו חיוב על מלוא הסכום של אותה חופשה אליה לא טסתי. פניות חוזרות ונשנות שלי לביטול החיוב נענו בשלילה. המקסימום שהם היו מוכנים זה להחזיר לי חלק מהסכום (פחות ממחצית). בדיעבד התברר לי שהמקרה שלי הוא "כסף קטן", לעומת סיפורים אחרים ששמעתי של אנשים שמש אכלו אותה בגדול עם החברה הזו, ולכן אני בונה עכשיו אתר שירכז תלונות של גולשים כנגד הדקה ה-90.