לכתוב להם מכתב או לא

gaya45

New member
לכתוב להם מכתב או לא

אוקיי אז ככה , שלחתי לאנשים כמה חבילות ועדיין לא קיבלתי פידבק,אז רציתי לשאול אם כדאי לי ככה לקראת זה שזמן מוערך לקבלת משלוח מסתיים האם כדאי לי לרשום מכתב שיהיו סבלניים ויחכו עוד קצת ושלא יפתחו קייס רשמי באיביי,ושלכל בעיה הם יכולים לפנות אליי ואני אפתור את הבעיה?יש אפשרות להחזיר להם את הכסף ללא פתיחת קייס? אני מעדיפה שידברו איתי ישירות ולא יערבו את איביי זה אפשרי וכדאי לכתוב להם משהו בסגנון DONT OPEN CASE COMTCT ME I WILL SOLVE THAT FOR YOU
 

Amiram_e

New member
ממש לא

את סתם מעלה סיטואציות שייתכן ויתרחשו וייתכן ולא.
קייסים באיביי זה לא אסון. זה מקובל. אם לקוח לא מרוצה, הוא פותח קייס ואת מטפלת בו בצורה הטובה ביותר וסוגרת אותו לשביעות רצונו.
מדוע להעלות את הנושא שעדיין לא התרחש כלום?
את סתם מעלה ללקוחות שלך שאלות.
תחשבי שמכרתי לך טלפון סלולרי דרך יד 2 ואני אומר לך רגע לפני שאת הולכת. "אני מקווה שתהני מהטלפון, אבל אם הוא יתקלקל בחודש הקרוב אני מבקש שתתקשרי אלי ישירות ונטפל בבעיה בלי לערב את המשטרה".
איך זה היה נשמע לך?
 

gaya45

New member
אוקיי מצוין

אני אקח את העצה שלך.אני פשוט מקבלת הודעות כאלה ממוכרים שאני קונה להם,אז רציתי להבין אם כדאי לי גם לעשות את זה או לא - אני מקבלת את העצה שלך
 
למעלה