ללירון יש יום הולדת ביום ראשון

ללירון יש יום הולדת ביום ראשון

והוא ביקש ממני לא לקנות לו כלום (גם עקב מצב כלכלי) אבל בכל זאת אני רוצה משהו קטן (לא אוהב שוקולד), איזה פינוק, מבקשת רעיונות. אנחנו מבשלים ביחד ארוחת ערב, אני אכין עוגת שוקולד חדשה מהספר של בני סיידא (בספר היא נראית טוב, אצלי....מקווה שתצא בסדר) ורוצה להוסיף לו עוד משהו. אשמח לרעיונות.
 
יש הרבה רעינות נחמדים

להכין לו משחק אהבה שיעשה אותו בשלבים כלומר לרשום על קלפים כל מיני משימות והגיגים. להפתיע אותו בזר פרחים או לפנק אותו בעיסוי עם קרם מעניין להדליק קטורת או נרות לאווירה רומנטית. ויש עוד בשפע רעיונות האם זה הכיוון?
 
תודה, אני אשמח לשמוע ממך עוד

זה גם יום הולדת 35 אז זה משהו מיוחד. כן, נרות יש לי בחדר האמבטיה, אז.....
 

frige

New member
עדן,

קודם כל, מה שלומכם? איך אתם מרגישים? איך את? אם תרצי יש לי עוגת גבינה עם תותים מדהימה וקלה ופשוטה להכנה. תמיד הם מבקשים לא לקנות להם כלום. בעצם, גברים לא כל כך משנה להם. אני, אם אני אגיד לאלי לא לקנות לי כלום ובאמת הוא יקשיב לי סוף סוף, אני אעלב מאוד. (מעניין, שאת זה הם מבצעים טוב טוב). היתה יומולדת אחת של אלי שקניתי לו כרטיס ברכה ענקי ובתוכו כתבתי לו שיר נחמד עליי ועליו. בהצלחה ו
שרית
 

dafgol

New member
יש לי רעיון נחמד, לא מקורי שלי אבל

אני אספר לך עליו בבית כבר בערב ,זה אחד הדברים שאני מתכננת להכין לגולן
ולא רוצה שהוא ידע על זה קודם
דרך פה
 

S r 35

New member
גם אני רוצה לשמוע ...

ספרי גם לי בסוד, בבקשה - כדי שאוכל אולי להפתיע את הזוגי. עדן - לא עולה לי כרגע משהו לראש, מאחלת ללירון המון מזל טוב
 

orrrrrrrrr

New member
אממ

ליום הולדת של חברה לשעבר לשעבר עשיתי כמה דברים אני לא יודע אם זה יהיה פרקטי עכשיו אבל אולי לעתיד... עשיתי דיסק עם כול השירים הרומנטים מכול השנים שיכולתי לחשוב/להיזכר בקיומם. על הדיסק עשיתי הדפסה של פרח שהיא אהבה ועטפתי אותו במעטפה מלב...המעטפה גם הכילה מכתב ממני אליה ואותו פרח שהיא אהבה.
 

S r 35

New member
מזכיר לי מתנה שאני קיבלתי פעם ...

קלטת (זה היה לפני המצאת הדיסקים) עם שירים שנושאים את שמי אבל זו לא חוכמה כי יש די הרבה שירים על "שרה" גם בעברית וגם באנגלית.
 

orrrrrrrrr

New member
זה מזכיר לי

את הפרק בחברים שצ'אנדלר ומוניקה מכינים מתנות אחד לשני לרגל שנה להיותם יחד- הבעיה ששניהם ששכחו להכין את המתנות בעצמם...וצ'אנדלר מוצא את קלטת מיקס עם שירים רומנטיים שהכינה לו ג'ניס, ונותן את זה למוניקה- ובבזמן שהם רוקדים ביחד קולה הצומרני של ג'ניס עולה מן השאול.
 
למעלה