ללקק ת'אצבעות!

relax

New member
ללקק ת'אצבעות!

הנה לכם דוגמא מצויינת לאתר מקסים, נוח ומזמין. אחרי שנכנסתי פשוט התחשק לי באותו הרגע ללכת לבשל איזה משהו ... שימו לב במיוחד לאייקונים מימין ולבאנר היפה שמתחלף לפי הקטגוריה.
 
יקירתי- כשיש תקציב גדול

כמו לתנובה...אין ספק שיוצא אתר יפה
 

relax

New member
תקציב זה לא כל כך האישו כאן

יותר לדעתי המעצב או החברה שעיצבה את האתר. יכולים להיות מקרים בהם התקציב בשמיים והאתר עמוק באדמה..
 
זה יתכן, אך נדיר

החברות הגדולות ועתירות התקציבים עושים מכרזים בין החברות המובילות בתחום בניית האתרים על כל פרוייקט...אני באה משם
אבל גם פה- זה עניין של טעם לפעמים. מספיק שיש לך מנכ"ל או מנהל שיווק עם טעם גרוע (אם יש כזה דבר טעם גרוע...) והוא יוביל את האתר נמוך יותר. יש גם נפילות אחרות...יש. אבל זה די נדיר.
 

relax

New member
גם עם תקציב לא גדול, עדיין אפשר

להוציא אתר כזה. הרבה מכך תלוי במעצב וביכולת שלו לגרום ללקוח להבין איך הדברים צריכים להראות ולא להגרר לעיצוב שמוריד מערך החברה כי זה מה שהלקוח אוהב.
 
מה זה תקציב לא גדול?...

יש לך פה אתר שהוא חצי פורטל כמעט...זה אתר תוכן מתעדכן, עם פורום, עם מנוע חיפוש ודאטה בייס, עם מגזין וקומפוננטים של מולטימדיה. רק האלמנטים הקטנים והמדהימים ביופיים בפלאש...זה ים עבודה מושקעת של מעצב. זה תקציב גדול. על אתר כזה לא לוקחים פחות מ-2000$ מחיר הפסד. ובטוח שזה עלה להם הרבה יותר ב-D-SAY...אבל יש להם שם פלאשיסטים באמת משובחים.
 
תקשורת, תקשורת...

relex העלתה אתר מקסים שמצא חן בעיניה כדי לשתף אותנו. איציק "האיר/העיר" הערה בנושא שאינה קשורה בשום קשר לנושא האסטטי ומיד השיחה הופניתה לכיוון הזה... יש לכם מושג למה זה קרה? האם אפשר ללמוד מזה משהו בנושא תקשורת? מה? אני חושבת שיש כאן משהו מאוד חשוב לשים עליו את היד... קדימה, בעלו את מה שאתם חשובים כי זה משהו שכדאי להתדיין עליו. תקשורת, מובנת וממוקדת. שבת נעימה
 

relax

New member
יפה אמרת, אביבה!

באמת, ציפיתי לתגובות שידברו על האתר עצמו, האם נראה לכם טוב ויפה כמו שלי נראה, האם הוא תורם לתדמית של תנובה, האם הוא יכול לעודד מכירות וכדומה.. ובמקום זה, עברנו כבר בהתחלה לדבר על תקציבים שכרגע, למען האמת, לא מעניין אותי כמה הם שילמו על האתר הזה וכמה הוא מורכב. אותי מעניין מבחן התוצאה. ההרגשה שהייתה לי כשנכנסתי לאתר הזה הייתה: וואו! אני חייבת לבשל לי כאן איזה משהו מהמתכונים. האתר הזה פשוט טעים! הוא מאורגן טוב, ברור למשתמש ועושה חשק לאכול.
 
יקירה- אם זו היתה כוונתך...

למה לא אמרת? "אף פעם אל תצפי שיענו לך תשובות על שאלות שלא שאלת- כי אף אחד לא באמת קורא מחשבות" (למרות שאני מכירה כמה שכן...). זה ציטוט של בעלי...ושל גדולי הפסיכולוגים והחכמים... יותר גרוע- היום נחשבים פוליטיקאים ואנשי עסקים הכי טובים דווקא אלה שיודעים הכי טוב לא לענות על שאלות שכן נשאלו...
ואם כבר שאלת, נראה טוב ויפה. מקדם מכירות? לא בטוח...יש הצע גדול ממילא של מתכונים ברשת, אבל זה לא מזיק להם מבחינה תדמיתית, זה לא יזיק כתוספת מיתוג ואפילו הארדסייל בנוסף למדיה הכתובה וקמפיין רחב. אם קמפיין טלויזיה, עיתונות, שילוט חוצות וכיו"ב יוביל לכתובת האתר, שם ניתן למצוא מגוון אפשרויות- זה יעשה להם שירות טוב. אין לי ספק שנעשתה שם עבודת עיצוב ופלאש- תותחית.
 
../images/Emo6.gif כסף כסף....רק זה בראש שלנו ?../images/Emo5.gif

אבל אני לא חושבת שזה דבר רע אם שרשורים מובילים למחוזות אחרים משהתכוון משוררם...זה היופי במדיה הזאת. מגוון המחוזות ומגוון המשוררים ומה שיוצא מהקואורלציה בים כולם. זה לא שהוסתנו מהנקודה- כי היא הובנה. אפשר היה לסגור את השירשור ב-"נכון- אתר מקסים, וואו!!!" ובכמה אייקונים מתאימים. אבל זה דווקא נהיה יותר ארוך ומעניין ואני בטוחה שגם לנקודה שלך תהיינה מגוון תגובות מעניינות וצבעוניות. כל אחד מביא את המטענים שלו ורואה דרך המשקפיים שלו. כל אחד גם אומר דברים כדי לחדש משהו נוסף. לפעמים. התקשורת כאן היא לא תקשורת ממוקדת אלא תקשורת משתפת. מסכימה שאם היינו קבוצת שיחה עם זמן מוגבל ומטרות מוגדרות- ההסתה מהנקודה היתה מיותרת. ברם...אז גם היה מיותר לשתף, כביכול, ברגשות...אז מה אם האתר הזה יפה וקולע? מה מנסים להגיד בזה? אני בעד צבעים.
וחוצמזה- רילקס היקרה- את צודקת במליון אחוז. זו דוגמא טובה לאתר יפה, חדיש וקולע למטרה- הוא משווק בדיוק את מוצר לשמו נבנה. (אבל עלה המון כסף
)..............................................
 
תקשורת היא הכל

החל מהמיצמוץ הראשון בבוקר וכלה בפיהוק האחרון לפני השינה. אני מכירה גם תקשורת תוך כדי שינה, ועל זה בפעם הבאה... כל מה שעושים זה תקשורת וכאן הכלי הוא המילה הכתובה. יש הבדלת מהותי בין מה שקורה בחיים לבין הפורום או האינטרנט. כשמישהוא כותב משהו על נושא מסוים, כדאי להיחס למה שאמר, אחרת הוא נשאר "עם תאוותו בידיו"...או במילים פשוטות יותר, מאוכזב. אפשר לקחת את התקשורת לאן שרוצים ולא לשכוח גם להתיחס למה שביקש האדם שהעלה את הנושא. התקשורת כאן אינה משתפת או ממוקדת. התקשורת כאן היא תקשורת ז"א - משתפת, ממוקדת, מלמדת, תורמת ולפעמים גם מעצבנת,מעייפת ומבלבלת את המוח. שיתוף זה משהו פנטסטי, אבל אני לא מכירה שיתוף טוב יותר מהתיחסות למה שאמר אדם אחר. כשאני מביאה את עצמי, בלי להיחס למה שאמר השני, אני בעצם "מעיפה" אותו לעזאזל.אז, להשתף להשתתף וגם להגיב למה שאמר השני. לא או ש...או ש... אלא גם וגם... שבוע טוב
 
אתר מול אתר

בסך הכל ציינתי עובדה פשוטה ללא ספק תקציב גדול מאפשר לעשות דברים נפלאים לגבי עלויות וכו' אני בטוח שאריאל יוכל להאיר את עינינו לעיצוב האתר ישנה השפעה גדולה אם נבחר לחזור אליו שוב ושוב. לדעתי הם עשו עבודה נפלאה, אשר ללא ספק תעזור להם במכירת המוצרים שלהם. הייתי מבקש מ- relax (שושי) שתסביר לנו מהידע המקצועי שלה את ההבדלים שעושים אתר, לאתר מצליח כמו זה. לדוגמא אתם יכולים להכנס לאתר של תנובה ולראות את ההבדלים
 

relax

New member
על רגל אחת ..

כשאתה נכנס לאתר ולא רוצה לברוח ממנו, או יותר מכך, כשאתה שומר אותו במועדפים ורוצה להראות לעוד אנשים, סימן שהאתר הצליח. ואיך עושים את זה? אני אנסה לתת כמה דוגמאות: זה מתחיל בקונספט שעומד מאחורי העיצוב,ממשיך בבחירת הצבעים, סוג הכתב וגודלו, מוקדי עניין כמו תזוזות של אלמנטים,ארגון של הדברים על גבי העמודים (ניתן להשוות אתר אינטרנט לפרוספקט אינראקטיבי)כך שיהיו נוחים למשתמש, נעימים לעיו ויהיה ברור בכל שלב היכן אתה נמצא ואיך אתה חוזר לדברים בקלות ובמהירות. הייתי נותנת לינק לאתרים גרועים מאוד שראיתי, אבל מאחר ולא שמרתי אותם, קשה לי לדעת איפה למצוא אותם כרגע. כשתיווצר הזדמנות אני אביא אחד כזה לדוגמא. מקווה שעזרתי במעט להבין את הנושא המורכב הזה..
 

yair24

Member
אם יש תקציב בשמים והאתר ברמה נמוכה

אז זה קורה רק בגלל מצב אחד: טיפשות של מי שקנה את האתר. הרי בואי נניח לרגע שיש לי תקציב לא מוגבל אני אלך לאתר שמוצא חן בעיני אראה מי החברה שבנתה אותו ואלך אליה. אני לא אלך לחברה שלא הראתה לי שום עבודה שהיא עשתה בעבר, נכון? יאיר
 
לא נכון

שלום יאיר, על פי שיטתך, אין סיכוי לעולם לאנשים חדשים שמתחילים ואין להם מה להראות בינתיים כי אתה הראשון אצלם. אני לקחתי כמה פעמים צ'אנס, והתחברתי עם "מתחילים"... נתתי צ'יאנס ויצאתי לגמרי נשכרת. הם הרבה יותר גמישים, מלאי התלהבות, יש להם ראש רענן והם לא חושבים שהכל מובן מאיליו. חשוב על זה...
 

yair24

Member
לא נכון.

על פי שיטתי אנשים מתחילים שלוקחים מחיר גבוה בלי להראות הוכחות לא ישרדו. כי אף אחד לא יקנה מהם. תחשבי בהיגיון, בא לך איזה מישהו, לא מראה לך שום דבר, ואומר לך אני בונה אתרים, אתר יעלה לך 20000 ש"ח. (דרך אגב האתר שהראו פה עלה לדעתי הרבה יותר מ2000$ אבל לא חשוב) את הולכת לחברה שמראה לך את האתר הזה שהראו פה והם מראים לך עוד הרבה אתרים שאף אחד לא דומה אחד לשני ואומרים לך אנחנו מבטיחים לך שתקבלי אצלינו משהו מקורי חדש ויפה והנה , אנחנו גם מוכיחים לך את זה!! בבקשה תראי כמה אתרים כולם שונים אחד מהשני!! ואננו דורשים גם כן 20000 ש"ח. למי תשלמי? ולמה? יאיר
 
למעלה