למה אין להקות ריקודי עם בכפר סבא ?

למה אין להקות ריקודי עם בכפר סבא ?

בכל עיר נורמלית יש להקות ריקודי עם, מאפרוחים בכיתות הצעירות של בתי הספר היסודיים, דרך הנעורים, להקות הבוגרים ולהקות הותיקים. בפסטיבל כרמיאל אנו רואים את אלפי הרקדנים מכל עיר בארץ. ערים כירושלים, חולון, פרדס חנה, כרמיאל, מודיעין, נתניה ועוד ועוד הפכו לאימפריות של להקות מחול. ואילו בכפר סבא - כלום. הכל כסף - לא. אין רקדנים - תמצאו אותם בלהקות אחרות כהוד השרון, הרצליה, רמת השרון, דרום השרו, נתניה וחולון. פשוט אין חזון ואין רצון.
 
בד"כ הלהקות האלו הם מקום פרטי

שמייצג את העיר, ויש יצוג לכ"ס, ע"י כמה "סטודיואים" שבעיר.
 
מאוד לא נכון

בחולון - אלו הן להקות עירוניות, העירייה מחזיקה בניין שלם הפועל כל השבוע בנושא ריקודי עם, והעירייה מסבסדת את הנושא לתפארת העיר. בחיפה אלו הן להקות עירוניות, או להקת האוניברסיטה או הטכניון. בפרדס חנה - להקות של המועצה המקומית. ברמת השרון ובהרצליה - להקות עירוניות, העיריות נותנות את המקום ומסבסדות כוריאוגרף, נגנים ותלבושות. בכפר סבא עם קצת חזון ניתן היה להקים להקות בשכונות, ע"י מתן מקום מכובד של העירייה, ע"י סבסוד חלק מהעלות ואז היה לתושבים על מה להיות גאים, בייצוג של העיר דווקא איתם - הרי ראש העיר הבטיח לשים אותם על המפה - אז היכן ההבטחות.
 
כנס

פעם היה להקת ריקודי עם אבל אף אחד לא נרשם..... עכשיו יש רק ג'אז בלט וכאלה.... (אני בלהקה של ג'אז ולא מזמן הייתה הופעה שלנו בבית ספיר)
 

BanjoKazooie

New member
לא מספיק הקונסרבטוריון?

יש שמה רקדניות ויש מגמת מחול בתיכון הרצוג ויש גם את צעדים לא חסר מחול פה
 
למעלה