למה אין מחירים מעודכנים באתרי אינטרנט?

פגוציט

New member
למה אין מחירים מעודכנים באתרי אינטרנט?

שלום התעניינתי ברכישת רולרבליידס,קראתי כאן בפורום והחלטתי לבדוק באתרים של 3 חנויות. באף אחד מהאתרים לא מצויין מחיר של פריט אחד,ואפילו,שלוהים ישמור,מידות במלאי. יש משהו מיוחד שאני מפספס?למה כמעט בכל תחום אחר החנויות מפרסמות מחירים ובענף הרולרבליידס לא? לאחר שעשיתי מחקר קטן על דגמים מתאימים בכל חברה,התקשרתי לוודא זמינות של מידה(כף רגל גדולה), באחת החנויות העבירו אותי מאדם לאדם עד שלבסוף לקחו מספר טלפון והבטיחו לחזור אליי,כל זאת מכיוון ש"הבחור שמבין" לא נמצא,ואני שואל - כמה מומחיות צריך ע"מ לבדוק במחשב אם קיימת מידה? בחנות השנייה אמרו לי שכל המידות קיימות,ולאחר שהגעתי מתברר ששני דגמים שרציתי חסרים במלאי במידה שלי. חבל שאדם חדש המנבה להכנס לתחום נאלץ להתקל בכזה שירות,כנראה שאיביי הוא הפתרון - הרי גם אם המידה תהיה קטנה מעט/גדולה מעט אוכל להזמין זוג נוסף ועדין זה יעלה פחות,הרי שירות גם ככה לא אקבל כאן.
 

ranzz

New member
אלה שאלות מעניינות... אין לי תשובות

אבל יש לי דיעות: 1. סיבה אפשרית יכולה להיות המצב של ענף הרולרבליידס בישראל, בשנים האחרונות הרולר לא כל כך פופולארי (על אף שלאחרונה יש הרגשה של עליה) ולכן חנויות הספורט לא משקיעות הרבה רצינות בזה. 2. יש רק חנות אחת שמגדירה את עצמה "חנות רולר" (על אף שהיא מוכרת הרבה מוצרים אחרים) ולמיטב ידיעתי, אין להם מחירים כרגע בגלל תקלה או מעבר לאתר חדש או משהו כזה - אתה יכול לשאול אותם, אבל לדעתי כאן המצב שונה מהמצב בחנויות הספורט האחרות. 3. המוכרים עצמם בחנויות הספורט (שוב, לא בחנות שמתמחה ברולר) מעולם לא הבינו יותר מדי ברולר, אולי חלקם היו עוברים בשלבים מסויימים של מחזור העבודה שלהם הדרכה מסויימת בנוגע לרולר, אבל תמיד הייעוץ היה מאוד לא מקצועי - ומהסיבות האלה מזל שקיים פורום...
אני מאמין שאם תנסה להתקשר לאחת מחנויות הספורט שקיימים בהם רולר, ולנסות לשאול אם יש במלאי נעל מדגם מסויים במידה מסויימת, תתקשר בדיוק באותם קשיים אבל זה רק מדגים את חוסר הרצינות של החנויות האלה (מנהלי משמרת תיכוניסטים... וכו') ולא בהכרח את חוסר הרצינות בהתייחסות לרולר. כמו שאמרתי תשובות מוחלטות אין לי אבל זו דעתי על הסוגיות שהעלית, אני מקווה שבשורה התחתונה תוכל להשיג את הרולר שאתה רוצה במידה שאתה רוצה.
 

פגוציט

New member
הפורום פה המליץ על אטלנטיס

כמעט בכל שרשור,אז התקשרתי,זו החנות שלא היתה יכולה לבדוק אם הנעל במלאי. עכשיו אוטוטו 3 בבוקר וחזרתי מהעבודה,לא קיבלתי שיחה שלא נענתה,לכן הם אפילו לא טרחו לחזור אליי כמו שהבטיחו. אז אני שואל,אם זה המצב איתם,והם בוחרים שלא לפרסם מחירים באינטרנט,מדוע הפורום הזה עדין ממליץ על החנות הזו? האם העוסקים בענף לא מעוניינים לקבל את המינימום שירות שמגיע להם? ולאחר בירור מחיר של דגם אחד בטלפון והשוואה לחול(איביי,לאחר הוספת משלוח וכו) חשכו עיניי. חזרתי אחורה לימים שרק כלי זמר שלטו בענף כלי הנגינה,למזלנו יש לנו היום חנויות אלטרנטיביות שחרטו שירות ומחיר על דגלן, ובכך אילצו את השחקניות הגדולות ליישר קו. האם מצב הענף לדעתך לא תלוי ברמת השירות והמחירים? אני בטוח שכשתקום חנות אחת כזו מצב הענף ישתפר פלאים,ועוברי אורח כמוני באמת יצליחו לעבור את מחסום הכניסה לענף.
 

ranzz

New member
על מי אתה רוצה שהפורום ימליץ?

אתה אומר את זה כאילו יש אלפי אלטרנטיבות, אבל מצטער בן אדם - פשוט אין. אטלנטיס ואנדלסרול אלה החנויות היחידות (שאני מכיר, באזור המרכז) שאתה יכול להכנס אליהן וידעו לדבר איתך על מה זה רולרבליידס בכלל (למיטב ידיעתי, באמת באטלנטיס זה רק מישהו ספציפי). בחנויות "ספורט" אחרות (מגה, ורטהיימר וכו') בקושי יודעים את ההבדל בין רולר לסקטים, אני דיי בטוח שיגידו לך שצריך לקחת שתי מידות מעל ושזה אחלה רולר כי יש לו גלגלי סיליקון. כל חנות עובדת על פי האינטרסים שלה, והאינטרס הראשי הוא כסף. הפורום לא יכול להכריח אף חנות להתנהג בשום צורה, אבל צריך להסתדר עם מה שיש. האמת, צריך להגיד תודה שיש היום חנויות שמייבאות את כל הדגמים הכי מובילים בעולם ומאפשרים לך לפחות למדוד בחנות אפילו אם אתה הולך להזמין מחו"ל. ואגב בנוגע לנקודה הזאת, אני ממש לא חושב שאתה צודק - לפחות ברולרים LOW END עד MID RANGE (כלומר אני מוציא מהמשוואה נעלי ספיד של 2000+ ש"ח) - המחירים בארץ מעולים ואפילו זהים למקומות מסויימים באירופה. יש לך דוגמא לנקודה שלך בנוגע למחיר? סה"כ, אני חושב שמצד אחד אתה צודק בנוגע לזכויות שלך בתור צרכן לקבל שירות יותר איכותי, אבל מצד שני טיפה מגזים בנוגע למחסום כניסה. עשרות אנשים רק בתל אביב עוברים את מחסום הכניסה הזה בקלות רבה בתל אביב, אין סיבה שאתה לא תעבור אותו גם כן, יכול להיות שאתה יותר מדי עסוק בלהתלונן על חוויית הקנייה במקום לרצות פשוט להשלים אותה, אבל אתה צריך לזכור באיזו מדינה אתה נמצא ושיש מעט מאוד מקומות בהם אתה מקבל חוויית קנייה איכותית מא' עד ת'.
 

freestyle25

New member
פגוציט

איש יקר, אתה באמת עסוק מידי בקטנות. זה ענף הרולר , ולא מחשב נייד שמפורסם ב 500 אתרים ועוד 300 חנויות. עלייך להבין, אין כמעט תחרות בענף בארץ. ומכך נובע שכל אחד פועל לפי שיקוליו האישיים ולא ממניעים עסקיים / צרכניים. בהצלחה ברכישה, הכי טוב לגשת למדוד, גם ככה דרך הטלפון אתה לא יכול לקנות רולר.
 
היסתובבתי עכשיו חודש בשוויץ

והופתעתי לגלות, גם שם יש לא מעט חנויות מעאפניות. מצב הרולר גם בעולם לא היסטרי...
 

פגוציט

New member
עסוק בקטנות?

סתם חשבתי לשתף בבעיות של מישהו שמנסה להיכנס לענף. אם זו "קטנה" להגיע לחנות אחרי שמאשרים לך שיש דגמים במידה שלך ומסתבר שאין והגעת לשווא,ניחא. אם זה לא המקום להעלות בעיות ולשנות אני לא יודע איפה. בכל אופן,היום הלכתי לאטלנטיס. היה שם בחור בשם חגי,היה ממש אחלה,נורא נחמד ועזר מאוד. הבעיה היא שיש לו רק דגם אחד במישה שלי והם עושים משלוח נוסף רק בדצמבר,משמע יגיע רק בינואר. לחכות?לא לחכות?להזמין מחול? מתלבט בין ה dirty rat,moto 80,moto 84 ועוד דגם של moto עם שני גלגלים אחוריים 84 ושניים 80. אודה לעזרה
 
הדגמים שציינת

ההבדלים בינהם הם כל כך מינורים שלא משנה מה תבחר, מכולם תהנה. אין שום יתרון לכאן או לכאן באף דגם. אם כבר אתה יודע מה המידה שלך ומדדת למה אתה מחכה? תזמין מחו''ל. המחירים של k2 בארץ, חסרי תקדים. בשום מקום בעולם אין לזה אח וריע, זה פשוט פי שתיים בארץ.
 

jonish

New member
ישנה חנות נוספת

אומנם לא ממש במרכז אבל יש את הקרייזי רולר ברעננה , הם נמצאים בפארק רעננה אולי שם תמצא את מבוקשך.
 

ranzz

New member
גם קרייזי ברשימת החנויות של הפורום...../images/Emo45.gif

 
למעלה