למה איפור כלות/מלוות צריך להיות כזה יקר?!

למה איפור כלות/מלוות צריך להיות כזה יקר?!

זה פשוט מעצבן.
למה לא לקחת מחירים שפויים?! למה הכל סביב החתונה צריך להיות כל כך יקר?! זוג מתחתן, יוצא לדרך חדשה וצריך לסחוט לו את המיץ?
לא מבינה את זה...הייתי חייבת להוציא קצת קיטור.

שבוע טוב.
 
למה הכל סביב החתונה יקר?

היי.
אני מבינה את התסכול שלך. אתם זוג צעיר שמארגנים חתונה ותוך כדי מגלים שכל פרט ופרט מעלה את המחיר ומוסיף עוד ועוד הוצאות. אני מבינה שזה לא פשוט.
כמו כל פרוייקט בחיים - נסיעה לחו"ל, שיפוץ בית וכו', גם באירגון חתונה יש מקום לעשות סקר שווקים, להשוות מחירים ולבדוק מה הכי כדאי, איפה הכי משתלם ומי נותן את המחיר ההוגן ביותר עבור השירות ההולם. כך הדבר גם באיפור לכלה ובאיפור למלוות וכך כמובן גם לגבי שמלת הכלה (שזהו תחום המומחיות שלי). אפשר לרכוש שמלת כלה ב20,000 ש"ח ואפשר גם ב2000. אפשר איפור ב3500 ואפשר איפור ב350. פה התפקיד שלך כצרכנית להשוות מחירים ולהתאים את המחיר לתקציב שלך.
אני לא יודעת מפנייתך על אילו מחירים את מדברת, מה יקר בעינייך ומהו מחיר שפוי לטעמך.
תכתבי לי ואולי אוכל להנחות אותך למקומות שיתאימו לך במחיר.
מה תשובתך?
 
בשביל להיות יפה צריך לשלם. נקודה


 

elinoket

New member
איפור של כלה ואיפור של מלווה הוא בדיוק אותו איפור

ואין סיבה שכלה תשלם 800 והמלוות ישלמו 400 (זה מה שהמאפרת שלי לקחה והיא איפרה אותנו בדיוק אותו דבר.)
 

bennycom

New member
לכי למאק

איפור מלוות אם אני זוכרת נכון זה 350 ש"ח ואת מקבלת הכל במוצרים..ומאפרים מאוד יפה יש להם גם דיל לכלות אני לא יודעת בדיוק מה תבדקי באחד הסניפים שקרוב לביתך
 

elinoket

New member
כי זוגות מאפשרים את זה

ובנות נותנות למשפט "אתה כלה פעם בחיים" לסובב להן את הראש.
תחפרי טוב טוב את תמצאי ספקים שפויים בהכל בסוף זה צריך סבלנות.
ואם לא סגרת עדין אז ממליצה על כרמל יהלום היא ממש מקסימה ולוקחת מחירים שפויים
 

מפתחSOL

New member
מהסיבה הפשוטה שלכלה יש איפור ניסיון

זאת אומרת שהמאפרת באה פעמיים.. בדרך כלל המאפרת משריינת את כל היום בשביל הכלה, ונותנת לה גם תיק טאצאפים., לפעמים גם מלווה אותה במהלך האירוע. אלו דברים שעולים כסף. איפור כלה אמור לעלות כפול מאיפור מלווה בהנחה והכלה מעוניינת בכל השירותים הנ"ל. כל מחיר מעבר לזה זאת סחיטה.
 
בנות, תשוו מחירים ורמת שירות

לכל הכלות שמרגישות שהן משלמות הרבה עבור איפור ותסרוקת לחתונה, כנראה שלא בחרתם באדם המתאים לתת לכן את השירות הזה שהרי למי שאנחנו מאוד מאמינות למה שנותן עבורנו - זה תמיד שווה לנו את המחיר, נכון? ברגע שאת מרגישה שסוחטים לך את המיץ את כנראה הולכת לשלם לאדם שאת לא ממש בטוחה שהעבודה שלו שווה את המחיר.
אני מדברת מתוך ניסיון כ-כזו שלוקחת תשלום מכלות עבור איפור, תסרוקת, שמלה וכו - והכלות שלי משלמות בשמחה ובאהבה... אז מה הסוד? תבחרי במאפר/ת מסרק/ת שאת מרגישה שמעבר לאיפור ושיער גם יעניקו לך ערך מוסף - מקום נוח להתארגן בו, סבלנות, תשומת לב, ליווי צמוד, בונוסים - הדבקת ריסים, תוספת שיער, קישוטי שיער, ליפסטיק לתיקונים... (כל אלו תוספת לשירות ללא תשלום שאני נותנת לכלות שלי כדי שיהיו מרוצות וישלמו בשמחה) ואז תרגישי שהסכום שאת משלמת שווה את המחיר ושווה את ההשקעה.
שיהיה לך יום חתונה מהמם.
 
למעלה