למה אני לא טובה מספיק

למה אני לא טובה מספיק

ניצה שלום,
הסתכלתי באתר שלך ובחלק מהמאמרים,-נראה שאת האדם הנכון לפנות אליו.
ראיתי שכתבת שבאמצעות תטא הילינג ניתן לשנות אמונות,
אשמח שתסבירי לי כיצד אוכל לשנות את האמונה כי איני מספיק טובה?!
כל הזמן מקנן בי החשש, הפחד, הצורך הזה באישורים חיצונים.
אשמח לקבל ממך מסר, כיוון מה עלי לעשות.
למה אני לא טובה מספיק......?..
 
האמונה של אני לא מספיק טובה


הי סאנשיין,
תודה על פנייתך.
טכניקת התטא הילינג היא אכן כלי נהדר לשינוי אמונות.
ראשית, יש צורך לאתר את אמונת השורש. לאחר שהגענו אליה, במקרה שלך האמונה כי אינך מספיק טובה, אני מציעה שתבדקי עם עצמך מה הרווח שיש לך בלהחזיק אמונה מסוג זה?
אם נסתכל על זה לרגע לעומק, אפשר לומר שבאמצעות זה שיש פחד וחשש בכל צעד שאת עושה, ואת הצורך באישורים חיצוניים, זה שם אותך במקום שלא יכול לגדול ולממש את מלוא הפוטנציאל שלך, שאת חוששת להיות "גדולה" או לדעת שאת טובה בלי הצורך באישורים מאחרים כל הזמן כי אז מה יהיה?
מה יקרה אם באמת יהיה לך טוב ותרגישי טוב עם עצמך ותצליחי בכל מה שתעשי בקלות?
אני מזמינה אותך לבדוק מה הרווח שלך בלא להיות גדולה ולהזדקק לאישורים כל הזמן מבחוץ ומה הסיבה שאת רוצה לשמר את האמונה הזו בחייך.
לפעמים זה יכול לבוא ממקום של אם אני לא מספיק טובה, אז אני אשאר במקום מסוים כדי להמשיך ולהוכיח את עצמי שאני בסדר ולפעמים הצורך להוכיח נותן סוג של מוטיבציה לפעול ולהתקדם בחיים.
וגם, אם תדעי שאת מספיק טובה, אולי זה יגרום לך לפגוש מקום בתוכך שיודע שהוא טוב מאוד וכבר לא יתאים לך לקבל ביקורת סביבך על כך שאת לא מספיק טובה כי את תדעי שאת בסדר ושמגיע לך להיות מאושרת.
לפעמים עצם הידיעה הזו יכולה לגרום לך לרצות לעשות שינוי בחיים ולצאת מאזור הנוחות שלך, דבר שעלול לגרור השלכות שונות ולא תמיד יש לנו כוח להפוך את החיים שלנו
אז לפעמים נוח יותר להשאר בפינה של "אני לא מספיק טובה"..
נסי לבדוק מה הסיבה שבגינה את כן מוכנה להמשיך ולהחזיק באמונה הזו ואם את מוכנה להשתחרר ממנה ואת יכולה לנסות לחשוב על אמונה חלופית לאמץ כמו "אני נהדרת בכל מה שאני עושה", "אני תמיד בסדר", "גם כשאני טועה אני בסדר" וכד'.
סופשבוע נעים,
ניצה.
 
למעלה