למה אתם חושבים שאיומי...

yaelcywiak

New member
למה אתם חושבים שאיומי...

למה אתם חושבים שאיומי האמאסאקי לא מוציאה סינגל בארצות הברית או לא מופיעה שם? בכל זאת איומי היא מלכת ה- j-pop וavex לא עשו שום דבר חדש חוץ מההופעות מחוץ לאסיה וגם לזה לכך לה זמן.
 

ayumi3000

New member
אם...

את מתכוונת, למה היא לא עושה או משחררת משהו בארה"ב? אז התשובה דיי ברורה. באסיה יש לה מספיק קונים ומעריצים שקונים את הדיסקים שלה וממלאים אולמות להופעות. בגלל שאיומי כנראה לא רוצה לשחרר שום דבר באנגלית ובגלל שכנראה לא יהיה לי מספיק קהל בארה"ב היא לא מוציאה שם כלום ולא מופיעה שם, ולדעתי בצדק (כי אני לא רוצה שהיא תתחיל לשיר באנגלית, שתשאר עם היפנית הכי טוב). בסין וטייוואן (איפה שהיא מופיעה מחוץ ליפן) תמיד מכרו דיסקים יפנים אבל של איו מוכרים שם בכמויות כי היא מאוד פופלרית שם ותמיד מחכים לה מאות מעריצים בשדות תעופה שהיא מגיעה ובגלל שראו שהיא מאוד פופלרית שם ומוכרת שם טוב דיסקים היא יכלה להגיע להופיע. (בנתיים היא משחררת סינגל חדש בדצמבר ויש לי תחושה שהוא הולך להיות מדהים ^_^)
 

nadav1232

New member
../images/Emo45.gif גם אני חושב ככה

אני גם מעדיף שהיא תישאר תמיד עם היפנית, הכי טוב. אבל אף פעם לא שמעתי אותה שרה שיר באנגלית.. אז אני מקווה שאי פעם היא תוציא לפחות שיר אחד באנגלית :)
 
האמת שאפשר מדיי פעם...

אייבקס לדוגמה הטיסה את קודה קומי לארה"ב שלוש פעמים בשביל להופיע במקומות קטנים. פעמיים מתוכן היו בטקסס (לכו תבינו). לדעתי צריך לעשות את אותו הדבר עם איומי, כי בכל זאת יש לה מעריצים בחו"ל. פשוט לא להגזים, כי בכל זאת - בטח אין הרבה מעריצים של ג'יי-פופ שנמצאים באותו אזור שייקנו כל כך הרבה כרטיסים. רק שלא תעז להוציא סינגל באנגלית. אני חושב שזמרות יפניות יכולות להוציא סינגל/אלבום באנגלית רק כשהאנגלית שלהן ברמה ממש טובה, כמו אנג'לה אקי או אוטאדה היקארו, וגם אז - זה לא תמיד יוצא יפה. הכל נשמע יותר יפה ביפנית וזהו. =)
 

SuLeRu

New member
><

דווקא מכירים את איומי באירופה... כל פעם כשאמא שלי טסה לגרמניה או למדינה קרובה אליה היא קונה לי עיתונים שברובם מופיעים כתבות ותמונות של אומנים יפנים. לרוב אלו להקות רוק וגם איומי וכל מיניי ג'י פופ. יש עיתון גרמני שהוא לגמריי על מוזיקה יפנית[רק כתוב שם בגרמנית הכל><] וקוראים לי PEACH והוא ממש טוב! בכללי מכירים אותה באירופה ובארה"ב וגם בדרום אמריקה... וחבל שהיא לא עושה עם זה משהו, כי היא כל כך מוכשרת וכל כך יפה, עם קול מדהים והיא עושה מוזיקה מצוינת. ובטוח שאנשים שלא מאסיה התחברו למוזיקה שלה ולשפה היפנית ויקשיבו לה ויהפכו למעריצים שלה בלי בעיה. היא פשוט כניראה מסתפקת להיות מלכת פופ ביפן. אבל התחלה טובה עשת בואה:]] צעד אחד לכיבוש ארה"ב... בהצלחה לה3>
 
למעלה