למה בוטלה רכבת מבאר שבע לנתב"ג?

  • פותח הנושא BMWE
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

BMWE

New member
למה בוטלה רכבת מבאר שבע לנתב"ג?

למה בוטלה רכבת מבאר שבע לנתב"ג?
אני צריך לפגוש את אמא בנתב"ג.
פעם היתה רכבת שעוצרת שם בנסיעה ישירה מבאר שבע.
למה היא בוטלה? (או לחילופין, למה עדיין יש עצירה בלהבים כאשר הביקוש לנתב"ג גדול יותר)
 

נתנאל531

Well-known member
הארכת מסלול, ביקוש דל, יש אוטובוס כתחליף

למה בוטלה רכבת מבאר שבע לנתב"ג?
אני צריך לפגוש את אמא בנתב"ג.
פעם היתה רכבת שעוצרת שם בנסיעה ישירה מבאר שבע.
למה היא בוטלה? (או לחילופין, למה עדיין יש עצירה בלהבים כאשר הביקוש לנתב"ג גדול יותר)
הארכת מסלול, ביקוש דל, יש אוטובוס כתחליף
 
אתה יכול להחליף רכבת בתחנת ת"א ההגנה, שממנה עד נתב"ג

למה בוטלה רכבת מבאר שבע לנתב"ג?
אני צריך לפגוש את אמא בנתב"ג.
פעם היתה רכבת שעוצרת שם בנסיעה ישירה מבאר שבע.
למה היא בוטלה? (או לחילופין, למה עדיין יש עצירה בלהבים כאשר הביקוש לנתב"ג גדול יותר)
אתה יכול להחליף רכבת בתחנת ת"א ההגנה, שממנה עד נתב"ג
זו נסיעה של תחנה אחת בלבד (10 דקות).
פחות נוח מרכבת ישירה, אבל עדיין יחסית נוח..
 

BMWE

New member
10 דקות נסיעה ועוד חצי שעה המתנה בין רכבות

אתה יכול להחליף רכבת בתחנת ת"א ההגנה, שממנה עד נתב"ג
זו נסיעה של תחנה אחת בלבד (10 דקות).
פחות נוח מרכבת ישירה, אבל עדיין יחסית נוח..
10 דקות נסיעה ועוד חצי שעה המתנה בין רכבות
בתחנה שהדרישה אליה זניחה יותר כמו להבים כן עוצרים ובנתב"ג לא...
 

BMWE

New member
ובעצם זה תקף לכל מי שמגיע מדרום לנתב"ג

אתה יכול להחליף רכבת בתחנת ת"א ההגנה, שממנה עד נתב"ג
זו נסיעה של תחנה אחת בלבד (10 דקות).
פחות נוח מרכבת ישירה, אבל עדיין יחסית נוח..
ובעצם זה תקף לכל מי שמגיע מדרום לנתב"ג
לא מרמלה ולוד, לא מרחובות... ככה מסרסים תחבורה ציבורית
 
לא מדויק

ובעצם זה תקף לכל מי שמגיע מדרום לנתב"ג
לא מרמלה ולוד, לא מרחובות... ככה מסרסים תחבורה ציבורית
לא מדויק
כאשר מרבית הנוסעים מבאר שבע רוצים להגיע לתל אביב, ומוסיפים להם עוד 10 דקות בשביל לעבור בנתב"ג זה סירוס התחבורה הציבורית.

בקשר ללהבים אתה צודק, צריך איזון בין טוב יותר בין רכבות מהירות ללא שום עצירה בין באר שבע לתל אביב (אולי חוץ מלוד להחלפות), לרכבות מאספות שעוצרות בלהבים, בקרית גת ובקרוב בכפר מנחם ובעתיד הרחוק יותר גם בקרית עקרון/מזכרת בתיה.

האיזון יהיה טוב יותר עם נגיד יהיו שלוש רכבות בשעה.
1. מהירה ללא כל עצירות
2. מהירה עם עצירות בקרית גת ובלוד
3. מאספת עם עצירה גם בלהבים, כפר מנחם ומזכרת בתיה.
 
למרות שנתב"ג מיותרת רוב השנה

לא מדויק
כאשר מרבית הנוסעים מבאר שבע רוצים להגיע לתל אביב, ומוסיפים להם עוד 10 דקות בשביל לעבור בנתב"ג זה סירוס התחבורה הציבורית.

בקשר ללהבים אתה צודק, צריך איזון בין טוב יותר בין רכבות מהירות ללא שום עצירה בין באר שבע לתל אביב (אולי חוץ מלוד להחלפות), לרכבות מאספות שעוצרות בלהבים, בקרית גת ובקרוב בכפר מנחם ובעתיד הרחוק יותר גם בקרית עקרון/מזכרת בתיה.

האיזון יהיה טוב יותר עם נגיד יהיו שלוש רכבות בשעה.
1. מהירה ללא כל עצירות
2. מהירה עם עצירות בקרית גת ובלוד
3. מאספת עם עצירה גם בלהבים, כפר מנחם ומזכרת בתיה.
למרות שנתב"ג מיותרת רוב השנה
אפשר לבנות לוז יולי אוגוסט שבו הרכבת המאספת עוברת גם דרך נתב"ג.
 
במפה המצורפת התכנון לגבי שלוש הרכבות קצת שונה

למרות שנתב"ג מיותרת רוב השנה
אפשר לבנות לוז יולי אוגוסט שבו הרכבת המאספת עוברת גם דרך נתב"ג.
במפה המצורפת התכנון לגבי שלוש הרכבות קצת שונה
לא הרכבת המאספת, אלא הרכבת שתעצור בקרית גת ולוד, תסע דרך נתב"ג ותעצור שם.

 

Ccyclist

Well-known member
בעידן A1 יהיו 4 רכבות בשעה בין ההגנה לנתב"ג וההחלפה תשתפר.

במפה המצורפת התכנון לגבי שלוש הרכבות קצת שונה
לא הרכבת המאספת, אלא הרכבת שתעצור בקרית גת ולוד, תסע דרך נתב"ג ותעצור שם.
בעידן A1 יהיו 4 רכבות בשעה בין ההגנה לנתב"ג וההחלפה תשתפר.
 

אורי404

New member
על-פניו זהו תכנון טוב. בעתיד - מי יודע. אולי דרך עוקף לוד

במפה המצורפת התכנון לגבי שלוש הרכבות קצת שונה
לא הרכבת המאספת, אלא הרכבת שתעצור בקרית גת ולוד, תסע דרך נתב"ג ותעצור שם.
על-פניו זהו תכנון טוב. בעתיד - מי יודע. אולי דרך עוקף לוד
על-פניו התכנון הנוכחי טוב ועדיף, מכיום.
בעתיד הרחוק יותר, ממה שהבנתי בזכותך (עמוד השדרה), יש תכנון למסילה לכיוון באר שבע, שתעקוף את לוד. אולי זוהי מסילה, שתעבור דרך נתב"ג ומשם לאזור נען והתחברות למסילה הקיימת לכיוון באר שבע. אלא אם זהו תכנון אחר.
כך או כך, מעניין גם אם במסילה עוקפת לוד, זמן הנסיעה לבאר שבע מכיוון אזור תל אביב, יתקצר.
 

olli3

New member
מנהל
בימי שישי הרכבות עוברות דרך נתב"ג. למה בוטלה?

למה בוטלה רכבת מבאר שבע לנתב"ג?
אני צריך לפגוש את אמא בנתב"ג.
פעם היתה רכבת שעוצרת שם בנסיעה ישירה מבאר שבע.
למה היא בוטלה? (או לחילופין, למה עדיין יש עצירה בלהבים כאשר הביקוש לנתב"ג גדול יותר)
בימי שישי הרכבות עוברות דרך נתב"ג. למה בוטלה?
כי אלפי הנוסעים רוצים להגיע במהירות לגוש דן והשרון, לא צריכים תוספת של 10 דקות עבור מקסימום עשרות בודדות של נוסעים (20-30) וגם זה רק בחודשים החמים של הטיסות.
&nbsp
לגבי מה שרשמת על רמלה ולוד, יש מרמלה ולוד אוטובוסים יעילים לנתב"ג. כשיש לך אוטובוס שעובר ברחבי העיר עם פיזור תחנות גדול, האוטובוס הופך להיות נגיש הרבה יותר מאשר תחנת רכבת אחת או שתי תחנות רכבת.
&nbsp
ולכן, אם אתה רוצה, אתה יכול לרדת בתחנת הרכבת בלוד ולהמשיך משם בקו 239 של קווים לנתב"ג.
 
רק שמעבר בין רכבת לאוטובוסים עם מזוודות כבדות כבר מעביר את

בימי שישי הרכבות עוברות דרך נתב"ג. למה בוטלה?
כי אלפי הנוסעים רוצים להגיע במהירות לגוש דן והשרון, לא צריכים תוספת של 10 דקות עבור מקסימום עשרות בודדות של נוסעים (20-30) וגם זה רק בחודשים החמים של הטיסות.
&nbsp
לגבי מה שרשמת על רמלה ולוד, יש מרמלה ולוד אוטובוסים יעילים לנתב"ג. כשיש לך אוטובוס שעובר ברחבי העיר עם פיזור תחנות גדול, האוטובוס הופך להיות נגיש הרבה יותר מאשר תחנת רכבת אחת או שתי תחנות רכבת.
&nbsp
ולכן, אם אתה רוצה, אתה יכול לרדת בתחנת הרכבת בלוד ולהמשיך משם בקו 239 של קווים לנתב"ג.
רק שמעבר בין רכבת לאוטובוסים עם מזוודות כבדות כבר מעביר את
החשק לנסוע עם מוניות אפילו בין באר שבע לנתב"ג.
תעבורת ההחלפות לא ממש אטרקטיבית לנוסעים לחו"ל.
כשמדובר בתחבורה ציבורית לנמלי תעופה המערכת צריכה לקחת בחשבון את הייחודיות שלה.
ובמדינה עם נמל תעופה בינלאומי יחיד (באופן מעשי), בהחלט ראוי שיהיה קישור תח"צי נאות בין חלקי המדינה השונים ובמיוחד בין הערים הגדולות והמרכזיות במדינה, לבין אותו נמל תעופה.
 

olli3

New member
מנהל
אני אומר שכל עוד שאין קישור שכזה מירושלים, לא צריך כזה מבאר

רק שמעבר בין רכבת לאוטובוסים עם מזוודות כבדות כבר מעביר את
החשק לנסוע עם מוניות אפילו בין באר שבע לנתב"ג.
תעבורת ההחלפות לא ממש אטרקטיבית לנוסעים לחו"ל.
כשמדובר בתחבורה ציבורית לנמלי תעופה המערכת צריכה לקחת בחשבון את הייחודיות שלה.
ובמדינה עם נמל תעופה בינלאומי יחיד (באופן מעשי), בהחלט ראוי שיהיה קישור תח"צי נאות בין חלקי המדינה השונים ובמיוחד בין הערים הגדולות והמרכזיות במדינה, לבין אותו נמל תעופה.
אני אומר שכל עוד שאין קישור שכזה מירושלים, לא צריך כזה מבאר
שבע. לא כי אין צורך, גדול כקטן, הצורך קיים (גם יש עובדים בקרית שדה התעופה). אבל, כשאין קישור תחבורתי נורמלי בין ירושלים לנתב"ג, זה כבר אומר הכל.
&nbsp
מבאר שבע לנתב"ג אפשר להתספק בהפעלת 469 כל היום בתדירות של פעם בשעה. הצעתי את זה בעבר, לא נשלל, פשוט המחסור בנהגים...
 
על הקישור בין ירושלים לנתב"ג עובדים בשנים האחרונות

אני אומר שכל עוד שאין קישור שכזה מירושלים, לא צריך כזה מבאר
שבע. לא כי אין צורך, גדול כקטן, הצורך קיים (גם יש עובדים בקרית שדה התעופה). אבל, כשאין קישור תחבורתי נורמלי בין ירושלים לנתב"ג, זה כבר אומר הכל.
&nbsp
מבאר שבע לנתב"ג אפשר להתספק בהפעלת 469 כל היום בתדירות של פעם בשעה. הצעתי את זה בעבר, לא נשלל, פשוט המחסור בנהגים...
על הקישור בין ירושלים לנתב"ג עובדים בשנים האחרונות
והקישור הזה יפעל עד סוף העשור הזה.
 

olli3

New member
מנהל
ובמה זה שונה מהמפה שהצגת מבחינת באר שבע?

על הקישור בין ירושלים לנתב"ג עובדים בשנים האחרונות
והקישור הזה יפעל עד סוף העשור הזה.
ובמה זה שונה מהמפה שהצגת מבחינת באר שבע?
גם לבאר שבע יהיה פתרון שכזה בעוד מספר שנים, עובדים על זה...
&nbsp
ובנתיים? פתרון חלופי? אין.
 
אז זהו, שמבחינת תשתיתית לא ממש עובדים על זה

ובמה זה שונה מהמפה שהצגת מבחינת באר שבע?
גם לבאר שבע יהיה פתרון שכזה בעוד מספר שנים, עובדים על זה...
&nbsp
ובנתיים? פתרון חלופי? אין.
אז זהו, שמבחינת תשתיתית לא ממש עובדים על זה
לא עובדים על הכפלת הקטע הקצר של המסילה המזרחית בין תחנת לוד לבין הקשת לנתב"ג (אני לא בטוח, אבל נדמה לי שהקטע הזה גם לא נכלל בתוכנית החישמול).
לא עובדים (בינתיים) על מסילה עוקפת לוד שאולי תחבר בין באר שבע לנתב"ג.

בניגוד לירושלים, לא באמת מכינים תשתית לחיבור ערי הדרום לנתב"ג.

התכנון שקיים במפה, אם יתממש על התשתית הנוכחית, יביא לאותן תלונות שהביאו בעבר לביטול מעט הרכבות שהיו בין באר שבע לנתב"ג.
 

olli3

New member
מנהל
מבחינת האוצר, זה משהו שהולך לקרות.

אז זהו, שמבחינת תשתיתית לא ממש עובדים על זה
לא עובדים על הכפלת הקטע הקצר של המסילה המזרחית בין תחנת לוד לבין הקשת לנתב"ג (אני לא בטוח, אבל נדמה לי שהקטע הזה גם לא נכלל בתוכנית החישמול).
לא עובדים (בינתיים) על מסילה עוקפת לוד שאולי תחבר בין באר שבע לנתב"ג.

בניגוד לירושלים, לא באמת מכינים תשתית לחיבור ערי הדרום לנתב"ג.

התכנון שקיים במפה, אם יתממש על התשתית הנוכחית, יביא לאותן תלונות שהביאו בעבר לביטול מעט הרכבות שהיו בין באר שבע לנתב"ג.
מבחינת האוצר, זה משהו שהולך לקרות.
 

raya

Well-known member
רכבות מבאר שבע לנתב"ג....

בימי שישי הרכבות עוברות דרך נתב"ג. למה בוטלה?
כי אלפי הנוסעים רוצים להגיע במהירות לגוש דן והשרון, לא צריכים תוספת של 10 דקות עבור מקסימום עשרות בודדות של נוסעים (20-30) וגם זה רק בחודשים החמים של הטיסות.
&nbsp
לגבי מה שרשמת על רמלה ולוד, יש מרמלה ולוד אוטובוסים יעילים לנתב"ג. כשיש לך אוטובוס שעובר ברחבי העיר עם פיזור תחנות גדול, האוטובוס הופך להיות נגיש הרבה יותר מאשר תחנת רכבת אחת או שתי תחנות רכבת.
&nbsp
ולכן, אם אתה רוצה, אתה יכול לרדת בתחנת הרכבת בלוד ולהמשיך משם בקו 239 של קווים לנתב"ג.
רכבות מבאר שבע לנתב"ג....
לפני כחודש כתבתי על זה, ואני שמחה שעוד מישהו מעלה את הנושא.
אם "נגזר" עלינו לנסוע דרך תל אביב- אז לפחות שזמן ההמתנה בתחנת ההגנה יהיה קצר יותר.
בעבר - הרכבת לנתב"ג הגיעה לתחנת ההגנה כ-2 דקות אחרי שהרכבת מבאר שבע הגיעה לשם.
פעם אחת הרכבת אפילו חיכתה שאנחנו נגיע.
התזמון גרוע בשני הכיוונים.
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/180928266/%d7%90%d7%a7%d7%98%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%94/%d7%aa%d7%97%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%94_%d7%a6%d7%99%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%aa[/URL]
התגובות שהתקבלו בשרשור ההוא היו לטעמי קצת מאכזבות.
רעיה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה