הארכת מסלול, ביקוש דל, יש אוטובוס כתחליףלמה בוטלה רכבת מבאר שבע לנתב"ג?
אני צריך לפגוש את אמא בנתב"ג.
פעם היתה רכבת שעוצרת שם בנסיעה ישירה מבאר שבע.
למה היא בוטלה? (או לחילופין, למה עדיין יש עצירה בלהבים כאשר הביקוש לנתב"ג גדול יותר)
אתה יכול להחליף רכבת בתחנת ת"א ההגנה, שממנה עד נתב"גלמה בוטלה רכבת מבאר שבע לנתב"ג?
אני צריך לפגוש את אמא בנתב"ג.
פעם היתה רכבת שעוצרת שם בנסיעה ישירה מבאר שבע.
למה היא בוטלה? (או לחילופין, למה עדיין יש עצירה בלהבים כאשר הביקוש לנתב"ג גדול יותר)
10 דקות נסיעה ועוד חצי שעה המתנה בין רכבותאתה יכול להחליף רכבת בתחנת ת"א ההגנה, שממנה עד נתב"ג
זו נסיעה של תחנה אחת בלבד (10 דקות).
פחות נוח מרכבת ישירה, אבל עדיין יחסית נוח..
ובעצם זה תקף לכל מי שמגיע מדרום לנתב"גאתה יכול להחליף רכבת בתחנת ת"א ההגנה, שממנה עד נתב"ג
זו נסיעה של תחנה אחת בלבד (10 דקות).
פחות נוח מרכבת ישירה, אבל עדיין יחסית נוח..
לא מדויקובעצם זה תקף לכל מי שמגיע מדרום לנתב"ג
לא מרמלה ולוד, לא מרחובות... ככה מסרסים תחבורה ציבורית
למרות שנתב"ג מיותרת רוב השנהלא מדויק
כאשר מרבית הנוסעים מבאר שבע רוצים להגיע לתל אביב, ומוסיפים להם עוד 10 דקות בשביל לעבור בנתב"ג זה סירוס התחבורה הציבורית.
בקשר ללהבים אתה צודק, צריך איזון בין טוב יותר בין רכבות מהירות ללא שום עצירה בין באר שבע לתל אביב (אולי חוץ מלוד להחלפות), לרכבות מאספות שעוצרות בלהבים, בקרית גת ובקרוב בכפר מנחם ובעתיד הרחוק יותר גם בקרית עקרון/מזכרת בתיה.
האיזון יהיה טוב יותר עם נגיד יהיו שלוש רכבות בשעה.
1. מהירה ללא כל עצירות
2. מהירה עם עצירות בקרית גת ובלוד
3. מאספת עם עצירה גם בלהבים, כפר מנחם ומזכרת בתיה.
במפה המצורפת התכנון לגבי שלוש הרכבות קצת שונהלמרות שנתב"ג מיותרת רוב השנה
אפשר לבנות לוז יולי אוגוסט שבו הרכבת המאספת עוברת גם דרך נתב"ג.
בעידן A1 יהיו 4 רכבות בשעה בין ההגנה לנתב"ג וההחלפה תשתפר.במפה המצורפת התכנון לגבי שלוש הרכבות קצת שונה
לא הרכבת המאספת, אלא הרכבת שתעצור בקרית גת ולוד, תסע דרך נתב"ג ותעצור שם.
על-פניו זהו תכנון טוב. בעתיד - מי יודע. אולי דרך עוקף לודבמפה המצורפת התכנון לגבי שלוש הרכבות קצת שונה
לא הרכבת המאספת, אלא הרכבת שתעצור בקרית גת ולוד, תסע דרך נתב"ג ותעצור שם.
בימי שישי הרכבות עוברות דרך נתב"ג. למה בוטלה?למה בוטלה רכבת מבאר שבע לנתב"ג?
אני צריך לפגוש את אמא בנתב"ג.
פעם היתה רכבת שעוצרת שם בנסיעה ישירה מבאר שבע.
למה היא בוטלה? (או לחילופין, למה עדיין יש עצירה בלהבים כאשר הביקוש לנתב"ג גדול יותר)
רק שמעבר בין רכבת לאוטובוסים עם מזוודות כבדות כבר מעביר אתבימי שישי הרכבות עוברות דרך נתב"ג. למה בוטלה?
כי אלפי הנוסעים רוצים להגיע במהירות לגוש דן והשרון, לא צריכים תוספת של 10 דקות עבור מקסימום עשרות בודדות של נוסעים (20-30) וגם זה רק בחודשים החמים של הטיסות.
 
לגבי מה שרשמת על רמלה ולוד, יש מרמלה ולוד אוטובוסים יעילים לנתב"ג. כשיש לך אוטובוס שעובר ברחבי העיר עם פיזור תחנות גדול, האוטובוס הופך להיות נגיש הרבה יותר מאשר תחנת רכבת אחת או שתי תחנות רכבת.
 
ולכן, אם אתה רוצה, אתה יכול לרדת בתחנת הרכבת בלוד ולהמשיך משם בקו 239 של קווים לנתב"ג.
אני אומר שכל עוד שאין קישור שכזה מירושלים, לא צריך כזה מבאררק שמעבר בין רכבת לאוטובוסים עם מזוודות כבדות כבר מעביר את
החשק לנסוע עם מוניות אפילו בין באר שבע לנתב"ג.
תעבורת ההחלפות לא ממש אטרקטיבית לנוסעים לחו"ל.
כשמדובר בתחבורה ציבורית לנמלי תעופה המערכת צריכה לקחת בחשבון את הייחודיות שלה.
ובמדינה עם נמל תעופה בינלאומי יחיד (באופן מעשי), בהחלט ראוי שיהיה קישור תח"צי נאות בין חלקי המדינה השונים ובמיוחד בין הערים הגדולות והמרכזיות במדינה, לבין אותו נמל תעופה.
על הקישור בין ירושלים לנתב"ג עובדים בשנים האחרונותאני אומר שכל עוד שאין קישור שכזה מירושלים, לא צריך כזה מבאר
שבע. לא כי אין צורך, גדול כקטן, הצורך קיים (גם יש עובדים בקרית שדה התעופה). אבל, כשאין קישור תחבורתי נורמלי בין ירושלים לנתב"ג, זה כבר אומר הכל.
 
מבאר שבע לנתב"ג אפשר להתספק בהפעלת 469 כל היום בתדירות של פעם בשעה. הצעתי את זה בעבר, לא נשלל, פשוט המחסור בנהגים...
ובמה זה שונה מהמפה שהצגת מבחינת באר שבע?על הקישור בין ירושלים לנתב"ג עובדים בשנים האחרונות
והקישור הזה יפעל עד סוף העשור הזה.
אז זהו, שמבחינת תשתיתית לא ממש עובדים על זהובמה זה שונה מהמפה שהצגת מבחינת באר שבע?
גם לבאר שבע יהיה פתרון שכזה בעוד מספר שנים, עובדים על זה...
 
ובנתיים? פתרון חלופי? אין.
מבחינת האוצר, זה משהו שהולך לקרות.אז זהו, שמבחינת תשתיתית לא ממש עובדים על זה
לא עובדים על הכפלת הקטע הקצר של המסילה המזרחית בין תחנת לוד לבין הקשת לנתב"ג (אני לא בטוח, אבל נדמה לי שהקטע הזה גם לא נכלל בתוכנית החישמול).
לא עובדים (בינתיים) על מסילה עוקפת לוד שאולי תחבר בין באר שבע לנתב"ג.
בניגוד לירושלים, לא באמת מכינים תשתית לחיבור ערי הדרום לנתב"ג.
התכנון שקיים במפה, אם יתממש על התשתית הנוכחית, יביא לאותן תלונות שהביאו בעבר לביטול מעט הרכבות שהיו בין באר שבע לנתב"ג.
רכבות מבאר שבע לנתב"ג....בימי שישי הרכבות עוברות דרך נתב"ג. למה בוטלה?
כי אלפי הנוסעים רוצים להגיע במהירות לגוש דן והשרון, לא צריכים תוספת של 10 דקות עבור מקסימום עשרות בודדות של נוסעים (20-30) וגם זה רק בחודשים החמים של הטיסות.
 
לגבי מה שרשמת על רמלה ולוד, יש מרמלה ולוד אוטובוסים יעילים לנתב"ג. כשיש לך אוטובוס שעובר ברחבי העיר עם פיזור תחנות גדול, האוטובוס הופך להיות נגיש הרבה יותר מאשר תחנת רכבת אחת או שתי תחנות רכבת.
 
ולכן, אם אתה רוצה, אתה יכול לרדת בתחנת הרכבת בלוד ולהמשיך משם בקו 239 של קווים לנתב"ג.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.