הילה גרוסמן
New member
למה בלי ברקסים ? ../images/Emo118.gif
שלום לכולם , המעבר מעמידה על המסלול , להמראה מלווה בהכנסת המצערת עד הסוף פנימה. לאט לאט , המטוס מקבל תאוצה וב 60 אני מושכת. שמתי לב בטיסות מסחריות לחול , שהטייס "מחזיק ברקסים" עם הפעלת כוח מלא , ורק שהמנוע מגיע למהירות מיטבית הטייס משחרר את הבלמים. אני מבינה שזה חוסך זמן ריצה על המסלול . לא הבנתי למה במטוסי ההדרכה הקטנים עליהם אני לומדת (ססנה) לא עובדים באותה טכניקה ? . שאלתי את המדריך והוא ענה לי שכנראה זה בגלל שיש מספיק מסלול ולא צריך להחזיק ברקסים. משום מה לא נראית לי התשובה , מה יקרה אם בעתיד אצטרך להמריא ממסלול שהוא מאוד קצר ? מודה למשיבים. תודה הילה
שלום לכולם , המעבר מעמידה על המסלול , להמראה מלווה בהכנסת המצערת עד הסוף פנימה. לאט לאט , המטוס מקבל תאוצה וב 60 אני מושכת. שמתי לב בטיסות מסחריות לחול , שהטייס "מחזיק ברקסים" עם הפעלת כוח מלא , ורק שהמנוע מגיע למהירות מיטבית הטייס משחרר את הבלמים. אני מבינה שזה חוסך זמן ריצה על המסלול . לא הבנתי למה במטוסי ההדרכה הקטנים עליהם אני לומדת (ססנה) לא עובדים באותה טכניקה ? . שאלתי את המדריך והוא ענה לי שכנראה זה בגלל שיש מספיק מסלול ולא צריך להחזיק ברקסים. משום מה לא נראית לי התשובה , מה יקרה אם בעתיד אצטרך להמריא ממסלול שהוא מאוד קצר ? מודה למשיבים. תודה הילה