למה גלינקא לא יהיה מנכ"ל ערוץ 1

למה גלינקא לא יהיה מנכ"ל ערוץ 1

רן גלינקא, שכיהן בחצי שנה האחרונה כמנכ"ל זמני של רשות השידור, לא ימונה למנכ"ל קבוע, כך סיכמו אתמול ראש הממשלה, אריאל שרון, והשר הממונה על חוק רשות השידור, רענן כהן. שרון נימק את התנגדותו למינוי בכך שבתקופת כהונתו של גלינקא שודרו בערוץ 1 "שידורים לא פטריוטיים". כך מפרסם היום הארץ. נו מה אתם אומרים. מתי כבר יוחלט שלא הפוליטיקאים ייקבעו איך הם יסוקרו וכיצד. לא הגיע הזמן שהשליטה של משרד רה´´מ ברשות השידור תיפסק (בלי קשר למי נמצא בשלטון, ימין או שמאל) ובמקום זאת הערוץ ינוהל באופן ממלכתי - ציבורי, אך לא ממשלתי?
 

גל33ז

New member
ואתה חושב שגלינקא הוא האיש?

מה אתה יודע עליו הוא אדם פוליטי ונבחר בצורה פוליטית רק אדם ללא זיקה פוליטית ורקע בניהול מסחרי תקין יוכל לנהל תרשות.
 

רפרם

New member
מדובר בהחלט בנימוק אומלל

שרון כנראה חש בפידבק חיובי מ"העם" לבטל מינוי בגלל סיבה שכזו. רפרם (כותב בין השאר ב"כל העיר").
 

כRובי

New member
עצוב מאוד...

טלויזיה הממומנת על ידי הציבור (אגרה) ובשביל כל המדינה (כ-ל המדינה - גם ערבים ישראליים ועוד מגזרים נוספים באוכלוסייה) - לא יכולה להגדיר פטריוטיות עבור אף אחד.. בייחוד כשהנהלת הטלויזיה מעולם לא הגדירה פטריוטיות טלויזיונית - מהי.. בסוף עוד יחליטו שלא לשדר מידע וחדשות על פיגועים כי זה פוגע במוראל ובפטריוטיות...ישדרו לנו אקווריום עם דגים בצבעי כחול לבן כדי שנירגע..
 

כRובי

New member
ו...הופה ../images/Emo70.gif ../images/Emo41.gif ../images/Emo124.gif מנכ"ל חדש.

אבל רק לשלושה חודשים (ככה לא בונים חומה?
)
 
כבר הבעתי את דעתי בעניין...

ובכל זאת שוב אנחנו עדים לחיבור המסוכן בין בעלי ההון, פוליטיקאים וכלי התקשורת.
 

כRובי

New member
זה גם יותר מזה...

במקום לפעול על פי מדיניות סגורה בעבודת הערוץ הראשון -כמו שפועלים בחו"ל - לדעת מה ישודר ב19:15 ביום חמישי בעוד 4 חודשים ולא לגלות לפתע שנשארו 5 דקות "לא מלאות" ולמהר לשים בה קליפ מוזיקה מימי "זהו זה".. במקום זאת , ערוצי הטלויזיה בישראל ממשיכים (נאלצים) לעבוד בצורה "חפיפיניקית" של "יהיה בסדר"...מדיניות פתוחה ..וכך גם נראה לוח השידורים שלהם.. וזה לא ישתפר עם המנכ"ל החדש שכל בניית עבודתו בערות הראשון היא רק ל3 חודשים הקרובים - איך הוא ינהיג שינויים ? איך הוא יצעיד את הערוץ לעבר תחרות ראויה לשמה עם הערוצים המסחריים ? (כמו BBC באנגליה)
 
חאלס עם הנאיביות

כולם, כל מי שבדק את הגוף הזה הגיע לאותה מסקנה - הגוף רקוב מהיסוד. אין הרבה ברירות, אלא פשוט לסגור את הבאסטה ולהוריד את השאלטר. הערוץ הראשון כיום לא ממלא אף פונקציה למעט מקום לשידור משחקי הכדורסל של מכבי ת"א, ואני מאמינה שלא תהיה בעיה למצוא קופצים שירכשו את זכויות השידור. אני לא יודעת כמה מכם עבדו ברשות השידור וכמה מכם מלאו בסוף חודש טפסים שונים ומשונים רק בשביל תוספת של עוד כמה מאות שקלים, למרות שהם אף פעם לא ביצעו את התפקיד שהתנוסס בראש הדף.. גוף שמנפיק טפסים כאלה ועושה את הדברים האלה במודע לא יכול להוציא שידור איכותי, אמין ויעיל.
 

havlaz

New member
בו נתחיל בכך

שהערוץ קודם כל ינוהל אחרי זה נדבר מי יחליט על הניהול. זה שנים שלערוץ 1 יש תקציב עצום, והאיכות היא הגרועה בשוק, העובדים שובתים מדי יום אין אף תוכנית שווה להסתכל בטלוויזיה, ומספר הצופים זעום, אבל עדין אנחנו משלמים משכורת עתק לאנשים שלא עושים כלום. אני חושב שכדאי להתחיל בזה שיעשו קיצוצים, והרשות תתחיל לפעול כמו שצריך, ולא לחגוג על חשבון משלם המיסים, שמימלא לא רואה בחיים את הערוץ.
 

כRובי

New member
לא הכל נכון בדברייך...

איכות התוכניות ולוח השידורים - היא סובייקטיבית והיא דעתך האישית בלבד..לפי דעתי , יש כמה תוכניות בערוץ 1 שמכות שוק על ירך את ערוץ 2 .. מספר הצופים זעום ?? לעומת מי ?? ערוץ 2 ? ערוץ 10 ? טעות בידך..יש כמה תוכניות של ערוץ 1 שעוברות ברייטינג את התוכנית המקבילה אליהם באותה שעה בערוץ 2..
 

havlaz

New member
חבל שכך חושבים כולם

איכות השידור בערוץ 1 היא הגרועה ביותר.... ואני לא יגיד שוב את התוכניות.. ואני לא מבין למה כופים עלי לשלם לערוץ שאני לא מתקרב אליו בגרוש.. לממן משכורות עתק?
 
נקווה שבראל יידע לתקן

באמת מקווה שהמנכ´´ל הזמני החדש יידע לקחת את הגוף הזה ולהפוך אותו. האיש כבר עשרות שנים עובד ברשות השידור והוא כבר כיהן בשנות השמונים כמנכ´´ל זמני. בברנז´ה אומרים עליו שהוא איש שיודע להתייחס לועדי העובדים וגם להיות מנהל מקצועי. עוד נראה.
 

גל33ז

New member
בשלושה חדשים?

עקרונית אני מקווה שהוא יפעל נכון. הערוץ הנ"ל הוא ערוץ מקצועי (מבחינה טכנית)לחלוטין אך מנוהל בצורה הכי קלוקלת שיש ,מנהלים שאבד עליהם הקלח עדיין מנהלים אותו בצורה הכי מעוותת שיש. נכון הרבה כסף יש לרשות , הבעיה שהכסף הולך להרבה עובדים לפני פנסיה שהאוצר לא משכיל לשחררם בצורה מכובדת כיאה לעובדים שנתנו את מייטב שנותייהם לרשות . הקימו אותו במו ידייהם , סיקרו מלחמות ,ובילו את מרב השנים מחוץ לבית בעוד ילדייהם גדלים . לערוץ יש פטנציאל להיות התחנה הטובה ביותר שיש אילו רק נוהלה נכון. כיום הערוץ למעשה מופעל ע"י העובדים וללא הנהלה ועדיין מספק את הדרישות . לכל המתלהמים , ערוץ זה לא נועד להיות ערוץ מסחרי שיתחרה בערוץ 2 או 10 אלה יהיה ערוץ שקול יותר רציני יותר ולא מלא שטויות ופרסומות כמו בערוץ 2 שם כל משחק אורך שלוש שעות כל סרט כאורך הגלות ,כל תוכנית דבילית מלוווה עשרות פרסומות ומעצבנות שלא נדבר על התוכן . מעניין לראות איך פתאום אנשים שכל הזמן כועסים על ערוץ 1 מרבים לצפות בו במיוחד ביומן,פוליטיקה,כדורסל,שום פלפל,טברנה ,וכו.. לו רק יקח מישהו את הערוץ בידיים ויצעד קדימה ולא יבוא על מנת לפרקו אז כולם ירויחו .
 
למעלה