למה דווקא ארץ ישראל- ארץ הקודש

למה דווקא ארץ ישראל- ארץ הקודש

כיום ישנם אנשים רבים בארצנו שמעלים את הירידה מהארץ כנושא על פרק היום, בסקר האחרון שערך העיתון ידיעות אחרונות 36 אחוזים אומרים כן- "כן אנו שוקלים ירידה מהארץ", ואני אומר לעצמי אולי הם צודקים? אולי באמת ירידה מהארץ תביא לנו את השקט? אולי כאן זו לא ארץ זבת חלב ודבש? ארץ האבות, המובטחת לנו לעם היהודי? אולי זה היה בכלל שם, באוגנדה? הרי כאן ישנם מלחמות, יש דם, יש הרוגים, יש פחד, יש אבטלה, יש מיתון, יש חיים קשים. אז אולי בקונגרס ה-6 היינו צריכים לאשר את העלייה לאוגנדה! תארו לעצמכם מדינה בלי מלחמות, מדינה בלי פחד, מדינה בלי הרוגים, מדינה בלי צבא, מדינה בלי אבטלה, מדינה בלי מיתון, מדינה בלי ערבים, מדינה בלי ישראל- תארו לכם אירופה, ארה"ב וכו´. אבל אני אומר מזה בשבילי ישראל? ישראל זה הדבר הזה שחרוט לי בלב, ישראל בשבילי זה אברהם יצחק ויעקוב, ישראל בשבילי זה עיר דוד-ירושלים, ישראל בשבילי זה 2000 שנות גלות, ישראל בשבילי זה הדבר שסבא וסבתא שלי לחמו למענו, ישראל בשבילי זה מלחמת העצמאות, זה מלחמת ששת הימים, זה מלחמת יום הכיפורים, זה מלחמת לבנון, זה מלחמת אל-אקצא, ישראל בשבילי זה אני, ישראל זה הדבר שבלעדיו אני מת! אז אני אומר תפסיקו לחשוב ששם באירופה, בארה"ב ובכל מקום אחר יהיה לכם יותר טוב מארץ הקודש- ישראל, כי לא, לא ולא, כאן זה בתינו, נכון לפעמים אנו נקלים לקשיים, אבל כמו שעברנו את פרעה נעבור גם את זה, תמיד כשרק יעלה בדעתכם לעזוב את ארץ הקודש תזכרו, תעצמו את עינכם ותזכרו טוב טוב מה קרה באירופה, תזכרו את התמונות, תזכרו את הפחד, ואני מבטיח לכם שתגיעו למסקנה אחת- אין לנו ארץ אחרת רק ישראל,אז "אם נשאל כל יום עד מתי נפסיד, אך אם נדע לעמוד לחרוק שן, ולהמשיך, גם שהדמעות חונקות את גרוננו ננצח , ואנחנו ננצח" אלו דברי ראש ממשלתנו אריאל שרון, אז מקווה שנשכיל ונאמין שאין לנו ארץ אחרת, רק ישראל-ארץ הקודש. אבי ברמי נוער ליכוד שוהם.
 

dmor_il

New member
חזק ואמץ!

שלום אבי! בתור בחור בן 17.5, אני קראתי את מה שכתבת ואתה לא יודע כמה אני מזדהה איתך! כן ירבו כמוך! (אגב, שלחתי פעם מכתב ליעל דן לרדיו בנוגע ל: "עמוס" - מי שזכור, אחד שעזב את הארץ ועשה מזה סימפוזיון). ארץ ישראל היא בית לאומי ליהודים, שלך, דניאל
 
לדניאל...

אם אתה תומך ליכוד, ובאמת מאמין בדרך שלנו ואתה בחור בן 17.5 אז אתה יכול להצטרף אלינו לנוער הליכוד ... כדי לך אבי ברמי נוער ליכוד שוהם.
 
למעלה