למה הכפילות בשני פורומים
?

sivan raby

New member
למה הכפילות בשני פורומים../images/Emo4.gif?

אתם חושבים שזה חכם יעיל ונכון לקיים שני פורומים מקבילים שהאנשים הכותבים בהם הם אותם אנשים והעניינים שעוסקים בהם בפרומים הם אותם עניינים (בשאיפה)?
 

RasArbel

New member
הכפילות סבבה

סיוון מגיעים לפה אנשים שלא נכנסים לוואלה. ככה שהכפילות היא לטובת כולם! ככה הקהילה תגדל ותתפתח אמן!
 
למה כמה פורומים של רוק יש ברשת?

הקהל הוא אותו קהל בסופו של דבר, אני מדבר על הגרעין. הפורום הזה נפתח בגדול כדי לעודד חבר'ה חדשים לשמוע ולהתאהב ברגאיי. אני רואה שמצטרפים גם החבר'ה של וואלה וזה עוד יותר טוב. אבל אני רוצה מקום שבו לכל אחד יש מה ללמוד ומה ללמד, מעין שוק קח-תן של ידע ואהבה למוזיקה. אם זה חכם לכתוב בשני הפורומים? לא, זה גם לא נוח. זו האמת. ימים יגידו מה יהיה. אני באופן אישי לא יכולתי להרשות לעצמי לוותר על ההצעה של תפוז לפתוח פורום רגאיי ולכן הסכמתי. אני מקווה שדברים יסתדרו בהמשך על הצד הטוב ביותר. בינתיים אני מאוד מרוצה מהמצב-תראי כמה קבועים יש פה שבוואלה היו רק קוראים!
 

fleaboy

New member
כמו שאמר הגדול מכולם

rastaman vibrations will cover earth like water cover the sea
 

rudeboy sound

New member
קודם כל - זה לא אותם אנשים...

יש כאן הרבה חברים צעירים שרוצים ללמוד - ורק בימים האחרונים נכנסו כל החברה המוכרים יותר.. אבל זה לא אומר שצריך להתחיל כאן ויכוחים מיותרים... באמת שנמאס להיכנס לפורום ולרצות לרשום משהו בכיף - ולראות מלחמות מטומטמות בין אנשים על כלום... בלי שום טעם... מקווה שפה תהיה תאווירה הטובה אני אישית התאכזבתי מכל המלחמת כוחות שנהייתה בפורום השני, וכל התלונות של האנשים שכבר ממש הוציאה את החשק להיכנס לשם - לפחות לי... אני יודע שיש הרבה אנשים שמחפשים מקום רגוע בלי מלחמות - ואני מקווה שזה יהיה המקום לזה - וזה יתחיל קודם כל - אם אנשים יפסיקו להתלונן - וידברו על מ ו ז י ק ה בלבד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! דיי עם התלןנות.... בואו נשאיר את המקום הזה נקי ובלי מריבות מטופשות... באמת - מי שמחפש את המריבות, ההתצדקויות והויכוחים - אני מרשה לעצמי להגיד לו שכאן זה ממש לא יהיה המקום לזה! לא אישית נגדך סיוון.... את יודעת שאני מכבד אותך... אבל פשוט להביע עמדה שאנשים יבינו וידעו אותה. GRAMI.
 

ZeusMan

New member
One Love 2 All !!!

אני משתתף בפורום "מוזיקה שחורה", יש שם מלא BAD VIBES !!! אני מקווה שכל אחד שיכנס לפורום הזה, ישאיר את כל הכעס, השינאה, התיסכול מאחוריו ויתמקד ב-GOOD VIBES... אם צריך לעשן בוף שלם בשביל זה, DO IT !!! אין מצב שבפורום רגאיי לא תהיה אחווה... MUSIC BRATHAS AND SISTAS IS ALL ITS ABOUT NO NEED TO RAMBEL !!!
 

DoYouAreIsVery

New member
אני לא נכנס לוואלה , אני נכנס לתפוז

והרבה דברים חדשים ברגאיי הכרתי בזכות הפורום הזה ..
 

MASHNEK69

New member
גמאני בזמן האחרון יותר פה

האווירה ששוררת פה ממש טובה.
 

ב ז ו ק ה

New member
תפוז הרבה יותר

ידידותי למי שכותב בו, הרבה יותר נוח, הרבה יותר נגיש והרבה יותר ברור. הרבה זמן חיכיתי שיפתחו פה פורום רגאיי. תודה באמת שזה קרה. יופי של ממשק משתמש.. ברוכה הבאה סיוון! מי ייתן ויותר אנשים ייחשפו לרגאיי, בזכות הפורום החדש הזה - זו המטרה בסופו של דבר. לא? :)
 
למעלה