למה הנדי לא עונים?

רענן 25

New member
למה הנדי לא עונים?

אני כותבת כאן בהנחה שמישהו בהנדי (אריה?) נכנס לפורום. חברים יקרים, אי אפשר להתקשר אליכם. התמיכה לא עונה בכלל, כך גם המכירות (השתגעתם?? מכירות??). הרבה פעמים אנו דנים כאן בתמיכה במכשיר פאלם לאחר שנקנו. זו נקודה רגישה מאד עבורינו. ללא ספק הראל עברו שיפור רציני בעניין. אז מה הנדי? לא תרימו את הכפפה? תוכיחו שלא סתם קוראים לכם הנדי. אם יש טלפון סודי שדווקא יושב מישהו אצלו ומקבל שיחות או הודעות, אנא פרסמו אותו כאן. לטובת לקוחות נוספים שלכם.
 

Ariyeh1

New member
לצערי

אריה כבר לא עובד בהנדי ולכן לא יכול לענות לשיחות המגיעות לשם אבל המעוניינים יכולים לפנות אלי כאן
 

SDWifi

New member
60 שניות על הנדי.

ויסלחו לי כל הנוגעים בדבר, מדובר כאן על דעה אישית בלבד. חנות הנדי, למי שלא מכיר היא אחת מהחנויות הראשונות בארץ שהיו "כמו בחו"ל". אתה נכנס לחנות, מקבל עזרה מהמוכר, מתפעל מהמבחר וקונה לך מחשב כף יד. זו גם החנות הראשונה שבה היתה "פינת ליטוף". המקום היה למוקד עלייה לרגל ל"PDA Freaks" שרצו "למזמז" את המכשירים החדשים שזה עתה יצאו מפס היצור וריח הקידמה דבק בהם. ביום בהיר אחד, הוקם האתר זאפ, ששינה את חוקי המשחק בעולם הקניות הישראלי. האנשים לא מוכנים לשלם שקל אחד יותר לאף חנות - לנוכח העובדה שאפשר לקבל את אותו מוצר ביותר זול. הקמת אתרי "Knowledge Base" כמו PDACE רק החמירו את המצב - כבר לא צריך את התצוגה המהממת ו..המוכרים יותר אינטרסנטים (בלשון המעטה, לא פעם ולא פעמים שמעתי על אדם שמקלל את הנדי, את המוכרים בהנדי ואת מרכז הקניות שמאפשר להם לשכור את החנות על כך שבסה"כ רצה לקנות סטיילוס לM515 הישן והטוב שלו ויצא עם TX, ראוטר אלחוטי, איפוד, וUD). נוצר כאן פרדוקס. חנות ותיקה מאוד - שמוכרת במחירים לא הגיוניים בעליל ולא מנצלת את היתרונות שלה לטובת תחרות בשוק. צוות המכירות שבעבר הרחוק מאוד (אני זוכר שהיעוץ הראשון שלי לקניית PDA, לפני הפורום, היה שם) היה נחמד מאוד - הפך ל"לא חברותי" ואינטרסנט עד כדי כעס (השיא היה כאשר בכל יום רביעי בשנה שעברה הייתי נוסע לדיזינגוף סנטר עבור משהו אחר, והחלטתי להוריד מיילים עם ה3715 שהיה לי בזמנו. "אתה משתמש לי בWIFI ואף-פעם לא קונה פה" - זו התגובה שקיבלתי פעם). הסאגה המשיכה כאשר שדרגתי לPDA2K וביקשתי מגן מסך. מנהל החנות אמר לי בתקיפות (לא נראה לי שהוא בכלל מכיר את המכשיר) "אין-לנו" (אפילו לא העיף מבט במסך!!). שניגשתי לאחד המוכרים הוא פשוט פתח מספר מגני מסך (האריזה שלהם מאפשרת זאת ללא נזק) עד שהגענו למסקנה שמגן של מיו168 מתאים בול עבור המכשיר.מה שקרה כאן מכעיס עוד יותר - בגלל שלא קניתי "ערכת PDA מלאה" שתכניס לבעל החנות רווח שמן לכיס אלא בסה"כ מגן מסך לא היה כדאי לו "לעבוד קשה" בשביל "לשמר את הלקוח". חשוב לציין שבפעם האחרונה שהייתי שם סיפור המגן מסך כמעט וחזר על עצמו עם ה6515. כיום ניתן למצוא חנויות אמיתיות ווירטואליות טובות יותר וטובות פחות - אך הנדי תשאר כ"מוקד עלייה לרגל" למשוגעים לדבר. אנשים שכסף לא מענין אותם - והם מוכנים לשלם "הרבה שקל בשביל קצת שקט". (אני בספק אם אדם שיקנה מכשיר ולא יהיה מרוצה יתקבל באותו חיוך שבו הוא התקבל ששלף את כרטיס האשראי שלו בהנדי, אך מעולם לא ניסיתי ולכן אני לא אובייקטיבי לענין). לסיכום, מדובר כאן על חנות ותיקה שעידן הזאפ, השכירות הגבוהה וחוסר רצון של הבעלים להתחרות בשוק - שחקו אותה מאוד. ולענין "אי-ההענות" בטלפון, אכן לוקח שם די הרבה זמן לענות בטלפון (כנראה כי אי אפשר למכור ולגבות כסף דרך בזק) אבל שעונים כבר - לרוב השירות חייכני. חבל שחנות עם פוטנציאל וניסיון כה רבים סוגרת את שעריה בפני קהל איכותי כמו קהל הפריקים שיודעים להתווכח ולהביע את דעתם ולייעץ מנסיונם האישי. אלו היו 60 שניות על הנדי. חשוב לציין שמדובר בדעה אישית בלבד!. אין לי שום דבר אישי נגד הנדי, אלא כך אני רואה את הדברים. (הכותב הוא אחד החברים הקבועים בפורום שמעדיף להשאר בעילום שם).
 

י ר י ב 13

New member
הניסיון שלי עם "הנדי" לא היה טוב

לפני כשנתיים כתבתי כאן על הניסיון שלי עם המוכרים והבעלים של החנות (קישור מצורף). ב"הנדי" לא הבינו שכאשר לקוח משלם מאות שקלים ומרגיש מרומה (בגלל שמכרו לו אביזרים לא מתאימים), הוא יספר זאת לכל חבריו. טיפ לבעלי עסקים: כאשר יש תחרות, אין מקום לבתי עסק שלא נותנים שירות טוב.
 

gadi7

New member
אתה צודק בנוגע לקביעה ש

כאשר יש תחרות, אין מקום לבתי עסק שלא נותנים שירות טוב. הבעיה היא שאין הרבה תחרות בענף מחשבי כף יד (כן אני מכיר את BNC, ומכלוף לדוגמא, אבל לא נראה לי שלקוח יאמר :השירות בהאנדי לא נראה לי, יאללה נוסעים ל BNC, הוא לא יכול ללכת מידית לחנות ממול). בוא נקווה שהאנדי ישפרו את התנהגותם, אחרת נאחל להם שיצטרפו אל כלנית ז"ל.
 

negnad

New member
תגובה מ-HANDY

שלום כולם עד כה כל פנייה שנעשתה לגבי תמיכה ושאלות בנושאים טכניים הגיעה דרך המייל לכתובת [email protected] וטופלה ע"י איש תמיכה/מכירות. לקחתי לתשומת ליבי את נושא הטלפונים ואנו עובדים על מענה טלפוני משופר. כידוע, אנו נותנים תמיכה מלאה ללא תשלום לכל לקוחותינו ולעיתים ללקוחות שלא קנו אצלנו ואנו עושים זאת בשמחה. אכן בעידן של היום עם שוק רחב מאוד של מחשבי כף יד שהחל אצלנו לפני כ-5 שנים, ישנן חנויות רבות שמציאות דילים שונים ומחירים שונים. אנו כמובן במגמה תמידית לשיפור המחירים ללקוחותינו ושמירה על מחירי השוק אבל בוודאי שלא על חשבון איכות המוצרים ואיכות השירות שלנו. כפי ש-SDWifi ציין את ה-PDA Freaks - אנחנו גם ה-PDA Freaks ותמיד נהיה ולכן אני מזמין את כל חברי הפורום שחושבים אחרת לבוא, לנסות אותנו בשנית ולהנות מכוס קפה איכותי
תודה לכל מי שנתן פידבק חיובי או שלילי - דעו שאנו לוקחים זאת ברצינות רבה ונכונים להשתפר בכל עת. המשך יום נעים, דן HANDY
 

מר ON

New member
היום קיבלתי יחס טוב

מבחור בשם ירון. ייעץ עם המון סבלנות והראה ידע רב. לא בטוח שאלך עם ההמלצה שלו, ולא יודע איך השירות שלהם לאחר מכירה, אבל היום השירות (טרום מכירה) היה טוב. ומי שקרא הודעות שלי בעבר יודע שאני אוהב להיות צרכן 'צודק'...
 
למעלה