למה הפסקתי להרכיב פאזלים

shuky63

New member
למה הפסקתי להרכיב פאזלים

עד ראשית שנות ה20 שלי היו פאזלים(עד 1500 חלקים)תחביב נפלא וממכר שלי. אז הייתי משקיע עד 8-10שעות ביום לפעמים בהרכבה. הייתי רוצה לעסוק בתחביב הזה גם היום(ולא בתחליף הדל של הרכבת פאזלים של עד 200 חלקים במחשב)אבל הבעיה שלי היא: אם אעשה זאת היום לא אוכל להקדיש לכך יותר מחצי שעה ביום(עבודה לימודים משפחה)כלומר הרכבת פאזל תתפרש על פני מספר חודשים ואיכסון הפאזל לתקופה כזאת בדירה לא גדולה(עם שני חתולים טורפי פזלים)הוא לדעתי הבעיה שמונעת ממני להוסיף את הרכבת הפאזלים לשיגרת חיי. מה עושים???
 

כוכבית33

New member
ברוך הבא ../images/Emo140.gif

גם חצי שעה ביום זה כיף כשיש תחביב שאוהבים. לבעית המקום יש כמה פתרונות: תיק נשיאה לפאזל (לי יש וגם לחברה שלי). הבעיה היא שלא ראינו כזה בארץ. שתינו הזמנו דרך האינטרנט מחו"ל. או מזרון פאזל מתגלגל (ניתן להשיגו גם בארץ). את שניהם ניתן לאחסן בבטחה גם שיש חיות מחמד.
 
עוד לא שמעתי על מזרון כזה

איפה אפשר לקנות את זה בארץ? לצערי, אני עובדת עם קרטון ביצוע גדול שאני מקבלת מהחנות בה אני תמיד ממסגרת את התמונות שלי אבל מכיון שאני עובדת על השולן בפינת האוכל הקרטון, כל סוף שבוע צריך להוריד אותה מהשולחן וביום א' זה חוזר לשולחן, ואני תמיד חוששת שחלקים יאבדו. אולי אם היה לי מזרון כזה היה יותר טוב...
 

Puzzluna

New member
מזרון מתגלגל....

אכן יש כזה בארץ. מחירו כ- 250 ש"ח (יקר מאוד)... כיוון שאין לפרסם בפורום חזרי אלי במסרים. אין לי שום אינטרס לקדם חנות או ספק מסויים ומה עוד שיש מעט מאוד חנויות כאלה ממילא אני אתן לך את הפרטים שיש לי במסרים.
 
היי

את יכולה לעזור ולומר לי גם איך משיגים מתקנים לאחסון פאזלים וגם איך משיגים את הלוחות שכוכבית3 דיברה עליהם. לא ממש הבנתי מה זה בדיוק. העניין הוא שאני עושה לצערי הרב רק פאזלים של 1000 כי אין לי מקום. קניתי פעם של 2000 והיה כל כך קשה לסיים רק בגלל בעיית המקום. אני מחכה לדירה משלי רק בשביל זה. תודה רבה רבה אני.
 
אופס.........

העייפות משפיעה. זה היה אמור להיכתב במסר... אם תוכלי לענות לי במסר, אודה לך.
 

Puzzluna

New member
ברוך הבא

אפשר להשתמש במתקני פאזל כמו בדוגמאות, שניתן לאחסן בקלות מתחת למיטה או מעל לארון. וגם להשתמש בלוחות שעם או מחיקים על מנת לאחסן את החלקים הבודדים. זה מה שאני עושה בד"כ כי יש לי גם בעיית מקום וגם מעט זמן פנוי.
 
למעלה