למה הצעות חוק לדיור ואין בתחבורה ציבורית ??
האם בגלל שחברי הכנסת ומשפחותיהם ממעמד סוציואקונומי של 2-3 רכבים במשפחה ולא נוסעים באוטובוסים??
או בגלל שהם יודעים שנושא הדיור יותר בכותרות והם מחפשים נושא פופוליסטי לקבל כותרת??
או שתחבורה ציבורית שמעניינת 40 אחוז מהציבור בישראל שהיא הכלי תחבורה העיקרי שלו, לא מזיזה כי זה שכבות פחות מבוססות?
למה אין ועדה בכנסת לתחבורה ציבורית.
האם היא פחות משפיעה על חיינו מדיור? אולי היא משפיעה יותר?
אני מכיר את המצב בחיפה ובקריות שהוא מצב בלתי נסבל כבר שנים.
מחסור בקוים תדירות נמוכה הפסקת שירות אחרי 8 בערב וקוים ארוכים ומתישים וצפופים.
ב2008 הכריזו על מהפכת תחבורה אבל בגלל שזה לא היה "פעימה בתל אביב" אז אף מדור תשתיות לא כתב על זה או על מה שנגרם.
ביטלו קוים והאריכו את כל הקוים כדי שיעברו מתחנה מרכזית מרוחקת אחת בחוף הכרמל דרך סיבובים מפותלים כדי לחסוך בקוים על
חשבון התושבים עד לתחנה מרכזית מרוחקת שנייה במפרץ.
מה שזה יצר זה קוים עמוסים בצורה אדירה כבר מההתחלה בגלל שהמון אנשים מהמון שכונות צריכים את אותו קו כי אין מספיק קוים
ואז העומס הזה נגרר וגם משפיע על אורך הקו יש קוים עם 50 תחנות בהם שלוקח מעל שעה ואין להם תחליף אחר מהיר
זה יצר סיוט שנמשך עד היום ומבריח המון אנשים שהשתמשו באוטובוס רק שאז עלו מחירי הדלק בצורה אדירה והמון אנשים
בלית ברירה ויתרו על רכב ועברו לאוטובוס אבל תאמין לי זה לא בגלל שהמצב השתפר להיפך המצב היום הוא נוראי
קו לאוניברסיטה בבוקר עובר רק פעם בחצי שעה באזור מוריה וחורב התוצאה קוים 30 37 יש עומס עד כדי חנק ממש אנשים נדחסים ממש והנסיעה
לאוניבריסטה ממש לא קצרה זה פשוט מצב נוראי ולאף אחד באגד לא באמת אכפת כי לאנשים אין תחליף לאוטובוסים יש מעט מאד מוניות בעיר
האם בגלל שחברי הכנסת ומשפחותיהם ממעמד סוציואקונומי של 2-3 רכבים במשפחה ולא נוסעים באוטובוסים??
או בגלל שהם יודעים שנושא הדיור יותר בכותרות והם מחפשים נושא פופוליסטי לקבל כותרת??
או שתחבורה ציבורית שמעניינת 40 אחוז מהציבור בישראל שהיא הכלי תחבורה העיקרי שלו, לא מזיזה כי זה שכבות פחות מבוססות?
למה אין ועדה בכנסת לתחבורה ציבורית.
האם היא פחות משפיעה על חיינו מדיור? אולי היא משפיעה יותר?
אני מכיר את המצב בחיפה ובקריות שהוא מצב בלתי נסבל כבר שנים.
מחסור בקוים תדירות נמוכה הפסקת שירות אחרי 8 בערב וקוים ארוכים ומתישים וצפופים.
ב2008 הכריזו על מהפכת תחבורה אבל בגלל שזה לא היה "פעימה בתל אביב" אז אף מדור תשתיות לא כתב על זה או על מה שנגרם.
ביטלו קוים והאריכו את כל הקוים כדי שיעברו מתחנה מרכזית מרוחקת אחת בחוף הכרמל דרך סיבובים מפותלים כדי לחסוך בקוים על
חשבון התושבים עד לתחנה מרכזית מרוחקת שנייה במפרץ.
מה שזה יצר זה קוים עמוסים בצורה אדירה כבר מההתחלה בגלל שהמון אנשים מהמון שכונות צריכים את אותו קו כי אין מספיק קוים
ואז העומס הזה נגרר וגם משפיע על אורך הקו יש קוים עם 50 תחנות בהם שלוקח מעל שעה ואין להם תחליף אחר מהיר
זה יצר סיוט שנמשך עד היום ומבריח המון אנשים שהשתמשו באוטובוס רק שאז עלו מחירי הדלק בצורה אדירה והמון אנשים
בלית ברירה ויתרו על רכב ועברו לאוטובוס אבל תאמין לי זה לא בגלל שהמצב השתפר להיפך המצב היום הוא נוראי
קו לאוניברסיטה בבוקר עובר רק פעם בחצי שעה באזור מוריה וחורב התוצאה קוים 30 37 יש עומס עד כדי חנק ממש אנשים נדחסים ממש והנסיעה
לאוניבריסטה ממש לא קצרה זה פשוט מצב נוראי ולאף אחד באגד לא באמת אכפת כי לאנשים אין תחליף לאוטובוסים יש מעט מאד מוניות בעיר