למה חסמת אותנו??

בטטה אמא שלך!

באמת שאתה לא בסדר שזה מה שאתה עושה לנו איינו באמצע שיחה חשובה סוף!
 
חשובה כמו החיים!

אתה אל תדאג אתה ה' יעניש אותך כבר כי כך עושים לחוטאים. כמו הבטטהה הצולעת שוחשבת שהיא רופאה.
 
בטטה צולעת אמא שלך!

נכון אלוהים מעניש את החוטים,לדוגמה ביום כיפור הוא סם אל כפות המוזניים את הדברים הרעים שעשיתה בשנה ואת הדברים הטובים שעשיתה בשנה ואז הוא בודק מה עשיתה יותר ונראה לי שאתה עשיתה יותר מעשים רעים מאשר שעשיתה השנה מעשים טובים אז מומלץ לך להישתפר
 
יאו איזה ילדים מעצבנים איזה קטנים

"חסמו לי ת'קו" יואו בא לי להחטיף לכם בוקס אז תריבו בחוץ יאללה עופו מהפורום נמאסתם עלי
 
קטנים????

מותק... לכי לשחק בלגו.. אני כבר שכחתי את מה שאת עוד לא למדת י'פקצה מזורגגת....
 
טוב יש לי וידוי

את בת 9.5 מת"א וקוראים לי מאי. יש לי חברה שמנה בשם מאיה שאוהבת לשחק עם עצמה. יש לי יזיז בשם מושיק שחולה עליי ועל דרגון בול Z. תחביביי הם: לשחות, ללכת עםחברות לקניון, ופשוט לאהוב בחופשיות.
 

Refael30

New member
תשמעו!!!

מחצית מהאנשים כאן בפורום רואים את הפורום כפורום לשיחות, חוויות,והחלפת רשמים על הסדרה "ראש גדול". אם כי הסדרה נגמרה וזה לא אומר שאין יותר ילדים,אין יותר פורום. ואפשר לעשות בלאגן . אל תשכחו שיש הנהלה,יש את בן ואביעד,ויש את תפוז . לאור השיחה הנ"ל,אני דורש מכם להפסיק להגיב לשרשור הדבילי הזה. והמנהלים צריכים למצות איתם את הדין. כל שנייה נולד תינוק חדש . נימאס!! בן 16 שניכנס לפורום צריך לראות הודעה מסכנה כזאת של ילדה בת 9 ?! למנהלים-לתשומת ליבכם. לגולשים בפורום-אל תנפחו את השרשור עם תגובות,אני אמרתי את שלי. ואני חושב שגם-אתם,ולכן אין סיבה להגדיל את התגובות של הנושא. מקווה שהמנהלים יימצו עימם הדין.
 

Refael30

New member
הלו\,בלי אהבות ורומנים !

אני לא בקטע שלך,חחחח.... הכל ברוח טובה :) !
 
למעלה