למה יש טור עומאן וטור קטאר ואין טור ישראל ?

kuku1900

New member
למה יש טור עומאן וטור קטאר ואין טור ישראל ?

שאלה תמימה, למה אין אצלנו טור בין לאומי ?
כמה רוכבים יש בקטאר או בירדן שהצליחו להביא טור בין לאומי אליהם ?
למה אצלנו אין ? ומה הסיכוי שנראה אחד בקרוב ?

יום טוב וסופ"ש לבן
 

ariasdo

New member
סרטון לטור ישראל 2010 אפשר לשמוע בסרטון את החזון לעתיד של .

אלוף יום טוב סמיה .
https://www.youtube.com/watch?v=rBivBcX2ato

טובי הרוכבים בארץ השתתפו כולל הטראטלטים התאומים אלתרמן ורוכבים נוספים מחו"ל .
בכללי - זה היה 3 ימים מהצפון לאילת שכל יום זה מקצה , ממש תחרות לפי זוגות .
הזוכים הם הזוג רן מרגליות וניב ליבניר .

זה לא בר השוואה לטור קטאר וכו' שם משתתפים כנראה ממש רוכבים מהשורה הראשונה .

לצער הרבה אוהבי אופנים גם זה לא ממשיך להתקיים בגלל סיבות שונות .

ארגון טור ישראל היה של חברת צימוק (בזנר) - הם גם שנים ארגנו גם את רוכב ישראל עוד מתחילת שנות ה2000 .


לגבי למה אין אצלנו טור בין לאומי ?
למעט בעיות אירגון , תיקצוב , תחזית מזג אוויר בעיתית בחורף ובקיץ (יש השפעה לנושא הבטחוני והפוליטי בארץ שזה לא הפורום המתאם להתיחס )

אריה סדובניק
 

kuku1900

New member
מזג האויר אצלנו ובירדן לא כזה שונה .. תקציב אני מבין

עדיפות אני מבין. אירגון גם לא לא מקבל כתירוץ. בקיצור פוליטי וכספי.
טוב. חבל נמשיך לראות בטלוויזיה.
 

ariasdo

New member
היו תחרויות שנקבעו -נדחו או קוצרו בגלל מזג אויר שקשה לצפות .

 
סליחה ? כאן בדרום יש לנו את כל התנאים.....

מה לנו חסר ?
אפילו אפשר לארגן "שמירה" לאופניים.....







 
רק כסף

עלות של תחרות כביש בינלאומית היא יקרה מאוד מאוד.
השנה נערכים בארץ 14 תחרויות הרים בינלאומיות. העלות שלהם שווה לתחרות כביש בינלאומית אחת.
&nbsp
אם יהיה ספונסר שיתחייב למיליון או שניים, יהיה אפשר לקיים את טור ערד למשל כתחרות בינלאומית.
 
זו תוצאה של סדרי עדיפות לאומיים, כתבתי על זה לפני כשנה

במדינות המכירות בצורך השיווקי שלהן יש אירועי ספורט כדי ליצור ולקדם תדמית.

בישראל, האמונים על התקציב הלאומי, מעדיפים להעביר את הסכומים אשר היו יכולים להביא אירועי תרבות לדברים אחרים.

כתבתי על זה לפני שנה - כאן
 
רק בוא ונדייק לגבי קאטר והתמיכה בטרור...

יש דברים שלא מפורסמים בתקשורת ואחד מהם היה ההצעה (שגם בוצעה חלקית). של קאטר לישראל כי תפסיק את תמיכתה בחמאס כדי ליצור קואליציה נגד דע"ש, עם עוד כמה מדינות באזור.

אם כבר אז קאטר משתמשת באירועים אלו כדי לטייח את ההתייחסות הלאומית לזכויות האדם ואפליית הנשים הנוראה שיש במדינה.
 

YotamKa

New member
תיאור מפורט של שלב 1 בטור ערד

זו העלייה היפה בישראל של היום.

•כללי: העלייה כמו שאני מכיר אותה מסתיימת במה שסימנתי כנקודה G. משם, אנחנו מחכים אחד לשני ואז רוכבים סתם לעיר ערד. כאן הוסיפו גם את הדרך לערד כחלק מהמסלול, למרות ששיא הגובה הוא בנקודה G. העלייה מתחלקת לחלקים ברורים. בגדול יש טיפוס קשה, טיפוס מתון, גבעות מתגלגלות, ירידה, טיפוס מתון, טיפוס קשה, ואז ירידה ועלייה קצרה לעיר ערד. השעה 16-00 לא טובה, כי סיכוי גדול לרוח מערבית שהורסת את המצברוח ומקשה מאד כל הדרך. השיא שלי לנקודות A-G הוא 47 דקות כלומר מעל 20 קמ"ש ממוצע. היו אז עדים כולל טל קציר ועודד בן חיים.

•קטע 1 – עלייה רצופה, שיפוע מקסימלי 10% בערך. אין קירות. הקטע הקשה הוא בהתחלה כי הוא ישר והרגליים קרות. מסתיים במעבר בתוך סלע חצוב. הילוך 39 על 23 לבינונים, 21 לחזקים (לא מדבר על קונטדור כמובן, אלא על כאלה כמוני)

•קטע 2- המשך הטיפוס, אבל לא רציף. עם מיני-קירות וירידות מהירות ביניהם. מסתיים בפנייה רחבה שמאלה. הילוכים משתנים.

•קטע 3 – ה"ברדות" – גבעות מתגלגלות. כדאי כאן לדחוף את הפדלים ולנצל מומנטום שנצבר בירידות. אין כמעט צבירת גובה והשיפועים מתונים מאד. מסתיים בעיקול חד ימינה כשממול יש הר גדול שרואים כל הדרך כמעט.

•קטע 4 – המשך 'ברדות' במגמת ירידה ואז ירידה רצופה מהירה לבקעה מקומית. להזהר בסיבובים וגם בסוף הירידה יכולים להפתיע גמלים וכלבים.

•קטע 5 – עלייה מתונה לצד פונדק האירוח הבדואי. הילוך 39-17 לחזקים, 39-19 לבינונים. לדחוף חזק. מסתיים כשרואים את הקיר הראשון שמתעקל שמאלה.

•קטע 6 – כאן קונטדור היה בורח. סדרה של קירות בשיפועים שמגיעים ל-17%. בין הקירות אפשר לנוח אבל מי שבתחרות יעלה הילוך ויתאמץ גם שם. זה הקטע שנותן לעלייה את השם 'עליית המוות'. הקרדיט לסורל. מסתיים בתחנת מקורות בצד שמאל של הכביש. הילוך לקירות 39-25. ביניהם אפשר 39-21.

•קטע 7 – גבעות מתגלגלות לפני ירידה גדולה לבית הקברות.

•קטע 8 – טיפוס בינוני לכביש שחוצה את ערד. הילוך 39-21 נראה לי טוב כאן.

קישור למפה -
http://goo.gl/maps/KuTR9
http://www.gpsvisualizer.com/display/20150219000359-22038-profile.png



 

tkatzir

New member
קשה לך לשים לינק?

בוא, אלמד אותך.
ככה עושים את זה: לינק לפוסט

ועכשיו עבור מי שעובד בבייק פאנל: ככה עושים את זה שם.


אח, אלה היו ימים...
היה שם גם עוד אחד, שקראו לו shaq diesel, אבל הוא כבר מזמן לא כותב בפורום...


טל.
 

YotamKa

New member
אני זוכר את הרכיבה הזו כאילו היתה אתמול. אכן היו ימים!

נראה לי שמצבו של כביש 31 לא מאפשר שחזור. או לפחות לא בכיף.

זוכר את הפנצ'ר שהיה לי בחזור, ופחדתי להשתמש פעם ראשונה בבלון אויר כדי לא לדפוק משהו?
 

tkatzir

New member
זוכר

ואני מקווה שאותו בלון עדיין איתך, ועדיין לא השתמשת בו.
&nbsp
טל.
 

YotamKa

New member
עלייה 20 ק"מ 600 מטר הפרש גובה.

יוצא ממוצע 3% אבל הסיפור הוא צבירת גובה 800 מטר, כלומר 200 מטר יורדים בתוך העלייה. השיפוע האפקטיבי גבוה יותר. בעצם, אתה צובר את הפרש הגובה של 600 מטר בשני קטעים גדולים שאורכם המצטבר 11.3 ק"מ. אז יוצא ששם השיפוע הוא 5.3%.
 

ariasdo

New member
אני הבנתי שיותם עושה זאת בהתנדבות - מאהבה לאופנים ...

 

ItsikH

Member
היה. "טור הפועל" 1987 - כלומר אפשרי, אבל
אתה רואה ממשלה כלשהי בישראל שמעמידה תחרות כזו בעדיפות על תנועת רכב פרטי אפילו לכמה שעות? זה לא משתלם בקלפי... פרט לענין הפעוט הזה, להביא לפה רוכבים מקצועיים ברמה גבוהה - לאו דווקא רוכבי על - לא קשה מדי להערכתי.
 
לא שפעם היה ענף מפואר במיוחד

מספרים אגדות אבל אז והיום היו כמה עשרות רוכבי נוער שפרשו בגיל צבא, מתוכם יחידים שגם חזקים (השנה רק 4 רוכבי נוער סיימו את המרחק המלא בבית גוברין), כך שלא הייתה ועדיין אין מסה קריטית ליצירת רוכבים ברמה עולמית.
פעם היה הפועל שקיבל תקציבים ומימן מועדונים ומירוצים, פעם היה אפשר להזניק בגשם ובקיץ ב 7 בבוקר, היום זה מצחיק(עצוב).
מצד שני היום יש רוכבי מסטר ואת נחמני ואת האקדמי אז אפשר תיאורטית גם להביא קבוצות מחו"ל למירוץ ערד. התאריך בסוף פברואר, מרץ עדיף כי העונה מתחילה וכדאי לנסוע למדינה חמה למחנה אימונים ומירוצים כדי להכנס לכושר. ינואר מוקדם מידי.
יש אבל היסטוריה בלתי פוסקת של ביטולים בגלל מזג אוויר ומשטרה כך שבינתיים אני לא ממליץ לאנשים לקחת חופשה מהעבודה, לקנות כרטיס טיסה, בית מלון כי כרגע אי אפשר לתכנן כלום.
 
למעלה