למה כל השירים הכי יפים

למה כל השירים הכי יפים

גם של אסף אמדורסקי,פיטר רוט ושלמה ארצי חייבים להיות עם אקורדים שקשה לנגן אותם??? זה מעצבן,יש איזה שיר של פיטר רוט או אסף אמדורסקי שאני אוהב אבל קשה לנגן אותו כי יש בו אקורדים מטורפים
 

N o l o g o

New member
כי זה מה שיפה בהם..?

חח סתם לא יודעת..מנסים להשמע מתוסבכים קצת אולי חח
 

sabag12

New member
../images/Emo54.gifלא מסובך ../images/Emo3.gif

פשוט לא יודעת לנגן
 

טולייצ

New member
האמת שגם אותי העניין הזה מעסיק

לא מעט. אין לי הסבר לזה,אבל לרוב האקורדים ה"קשים" [כפי שכינת אותם],יש לרוב מצבים בסיסיים אחרים שיותר קל לנגן איתם.
 

N o l o g o

New member
../images/Emo2.gif

היי גם לך..=) ראיתי אותך פעם בפורום שייגעצ..נכון
את מוזמנת להשאר איתנו.
 

טולייצ

New member
לא ולא

או שכן,כנראה בפורום שייגעצ,אבל גם פה הייתי! אני פה בינתיים
 
מה שאני בכל אופן עושה

זה במקום לנגן את כל האקורד מנגן רק את השורש שלו-למשל: אם יש אקורד c#9sus4 נגיד אז אני מנגן רק c-זה השורש(האות הראשונה היא בעצם השורש של האקורד) וככה אני מפרק את האקורדים המסובכים לאקורדים קלים שאני יודע לנגן-אבל לא תמיד זה נשמע טוב
 

טולייצ

New member
זה לא תמיד צודק ונכון לעשות את זה

זה אפילו דיי רחוק מהמציאות,וכשאני אומרת "מציאות" בגיטרה הכוונה לצליל הנכון של האקורד. למה לא לנגן במקום c שורשי #c ? הרי ברור שהצליל ישמע אחרת לגמריי.. העניין כאן הוא בעצם אקורדים בברה [גשר]. אני מניחה שזו הבעיה אצלך [גם אצלי לרוב..],לכן יש אקורדים בברה שניתן לנגן אותם בדרך אחרת [ולא בדרך "המלאה",והצליל ישמע פחות בס בדר"כ,אבל פחות או יותר יישאר על אותו קו].
 
אני לא מצליח לעשות ברה

כמה שאני מנסה,אני לא מצליח לשים את כל האצבע שטוחה על כל המיתרים,אז אני שם קאפו או שאני מנסה בפוזיציה אחרת.
 

טולייצ

New member
אני מאמינה שבעבר

גם האקורדים השורשיים והבסיסיים היו קשים,כמו בכל התחלה! הכל עניין של תרגול והתמדה
 
למעלה