למה כשאתה מבקש להיתנתק משירות מסויים, למשל אינטרנט של חברה מסויימת..

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
אז אתה חייב לעבור ולצעוד במשעולי הויה דה לה רוזה של תותחי הסוכנים הנציגים, המלוטשים, אלופי השכנוע שלהם?
אמש התקשרה אלי נציגה מאחת החברות כי להציע לי את "מרכולתה"
"מצטער, כבר מאוחר, היום קיבלתי עיסקה טובה ל3 חודשים" אמרתי לה
"למה אתה מתכוון, עסקה טובה"? שאלה..
"79 שקלים, הן כבלים והן אינטרנט 1000 מגה, עשויים מסיבים טהורים" ל-3 חודשים ראשונים, צהלתי בקול.|חיוךרחב|
"ומה תגיד אם אתן לך את אותה חבילה ב-10 ₪ לחודש במשך חודשיים"? המשיכה לשאול.
"אני אגיד שאחרי חודשיים אתם תדרשו מחיר כזה שאצטרך לא רק לשלם את ההפרשים אלא גם את הקנסות הגלומות בתוכן" עניתי.

שמתי לב עכשיו לאחרונה לתופעה של סוכנים ונציגים של חברות שהם פשוט מלוטשים ומשכנעים בצורה בלתי רגילה
כבר לא מספקת האינטליגנציה האישית של הסוכן,, הם כנראה מארגנים קורסים מיוחדים "לשבירת הקהל".
אבל אני אסרטיבי באופן בלתי רגיל וכשאני מחליט משהו, לא ניתן להזיז אותי כהוא זה.

אהההה עוד משהו...
כבר כמה חודשים שנציגה של חברת מזרנים רצה אחרי ומציקה לי שארכוש מזרן חדש..
אמרתי לה שאני לא קונה חתול בשק ואני צריך לבדוק את המזרן באופן לא מקוון.
"יש לנו חנות תצוגה ברמת גן ואוכל לקבוע לך תור לביקור" אמרה.
סיכמתי שאני מגיע אליה לחנות ביום שישי הקרוב...
אבל הבוקר נמלכתי בדעתי ושלחתי לה בוואטסאפ הודעה:
"קבלי ביטול, חמותי קנתה מזרן חדש מד"ר גב והיא נותנת לי את המזרן שלה הקודם במתנה". |חיוךרחב|
מיותר לציין שחמותי נפטרה בתאילנד לפני 7 שנים. ;-)
 

נסיך.333

Well-known member
אז אתה חייב לעבור ולצעוד במשעולי הויה דה לה רוזה של תותחי הסוכנים הנציגים, המלוטשים, אלופי השכנוע שלהם?
אמש התקשרה אלי נציגה מאחת החברות כי להציע לי את "מרכולתה"
"מצטער, כבר מאוחר, היום קיבלתי עיסקה טובה ל3 חודשים" אמרתי לה
"למה אתה מתכוון, עסקה טובה"? שאלה..
"79 שקלים, הן כבלים והן אינטרנט 1000 מגה, עשויים מסיבים טהורים" ל-3 חודשים ראשונים, צהלתי בקול.|חיוךרחב|
"ומה תגיד אם אתן לך את אותה חבילה ב-10 ₪ לחודש במשך חודשיים"? המשיכה לשאול.
"אני אגיד שאחרי חודשיים אתם תדרשו מחיר כזה שאצטרך לא רק לשלם את ההפרשים אלא גם את הקנסות הגלומות בתוכן" עניתי.

שמתי לב עכשיו לאחרונה לתופעה של סוכנים ונציגים של חברות שהם פשוט מלוטשים ומשכנעים בצורה בלתי רגילה
כבר לא מספקת האינטליגנציה האישית של הסוכן,, הם כנראה מארגנים קורסים מיוחדים "לשבירת הקהל".
אבל אני אסרטיבי באופן בלתי רגיל וכשאני מחליט משהו, לא ניתן להזיז אותי כהוא זה.

אהההה עוד משהו...
כבר כמה חודשים שנציגה של חברת מזרנים רצה אחרי ומציקה לי שארכוש מזרן חדש..
אמרתי לה שאני לא קונה חתול בשק ואני צריך לבדוק את המזרן באופן לא מקוון.
"יש לנו חנות תצוגה ברמת גן ואוכל לקבוע לך תור לביקור" אמרה.
סיכמתי שאני מגיע אליה לחנות ביום שישי הקרוב...
אבל הבוקר נמלכתי בדעתי ושלחתי לה בוואטסאפ הודעה:
"קבלי ביטול, חמותי קנתה מזרן חדש מד"ר גב והיא נותנת לי את המזרן שלה הקודם במתנה". |חיוךרחב|
מיותר לציין שחמותי נפטרה בתאילנד לפני 7 שנים. ;-)
ורק עכשיו הגיע המזרן שלה?? :rolleyes:
 

ai27

Well-known member
ברור שלא
סתם רוצה להיפטר מהקרציה.
אני צריך באמת מזרן.
אבל מה שעצבן אותי זה מחיר ההובלה שהם דרשו, 200 שקלים.
הם הגזימו.
אם נראה לך שזאת ההגזמה - קבל את ההגזמה האמתית: יש סיכוי שישלחו לך את המזרן רק חודש אחרי זה
ואם תהיה להם טעות במזרן ששולחים לך - תצטרך לחכות שיואילו בטובם לשלוח לך את המשאית - חודש אחרי זה (ולקוות שלא ידפקו לך גם את המחיר של ההובלה השניה וגם קנס נוסף בדרך).
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
אם נראה לך שזאת ההגזמה - קבל את ההגזמה האמתית: יש סיכוי שישלחו לך את המזרן רק חודש אחרי זה
ואם תהיה להם טעות במזרן ששולחים לך - תצטרך לחכות שיואילו בטובם לשלוח לך את המשאית - חודש אחרי זה (ולקוות שלא ידפקו לך גם את המחיר של ההובלה השניה וגם קנס נוסף בדרך).
ברור, אני היגעתי למצב שאני לא מאמין כבר לאף אחד.
לא קרה אפילו לו פעם אחת שקניתי משהו באינטרנט כחול לבן וקיבלתי בדיוק את המוצר שהזמנתי.
עכשיו מי ערב לי שאקבל בדיוק את אותו המזרן שמראים לי באולם תצוגה?
אני כבר לא מאמין להם, הם כולם נוכלים גנבים ושקרנים.
 

ai27

Well-known member
ברור, אני היגעתי למצב שאני לא מאמין כבר לאף אחד.
לא קרה אפילו לו פעם אחת שקניתי משהו באינטרנט כחול לבן וקיבלתי בדיוק את המוצר שהזמנתי.
עכשיו מי ערב לי שאקבל בדיוק את אותו המזרן שמראים לי באולם תצוגה?
אני כבר לא מאמין להם, הם כולם נוכלים גנבים ושקרנים.
בגלל זה צריך לסחוב אותו בעצמך על הגג של האוטו - אחרי שוידאתי שזה המזרן שרצית
בקש מאחד הילדים לעזור לך
 
אז אתה חייב לעבור ולצעוד במשעולי הויה דה לה רוזה של תותחי הסוכנים הנציגים, המלוטשים, אלופי השכנוע שלהם?
אמש התקשרה אלי נציגה מאחת החברות כי להציע לי את "מרכולתה"
"מצטער, כבר מאוחר, היום קיבלתי עיסקה טובה ל3 חודשים" אמרתי לה
"למה אתה מתכוון, עסקה טובה"? שאלה..
"79 שקלים, הן כבלים והן אינטרנט 1000 מגה, עשויים מסיבים טהורים" ל-3 חודשים ראשונים, צהלתי בקול.|חיוךרחב|
"ומה תגיד אם אתן לך את אותה חבילה ב-10 ₪ לחודש במשך חודשיים"? המשיכה לשאול.
"אני אגיד שאחרי חודשיים אתם תדרשו מחיר כזה שאצטרך לא רק לשלם את ההפרשים אלא גם את הקנסות הגלומות בתוכן" עניתי.

שמתי לב עכשיו לאחרונה לתופעה של סוכנים ונציגים של חברות שהם פשוט מלוטשים ומשכנעים בצורה בלתי רגילה
כבר לא מספקת האינטליגנציה האישית של הסוכן,, הם כנראה מארגנים קורסים מיוחדים "לשבירת הקהל".
אבל אני אסרטיבי באופן בלתי רגיל וכשאני מחליט משהו, לא ניתן להזיז אותי כהוא זה.

אהההה עוד משהו...
כבר כמה חודשים שנציגה של חברת מזרנים רצה אחרי ומציקה לי שארכוש מזרן חדש..
אמרתי לה שאני לא קונה חתול בשק ואני צריך לבדוק את המזרן באופן לא מקוון.
"יש לנו חנות תצוגה ברמת גן ואוכל לקבוע לך תור לביקור" אמרה.
סיכמתי שאני מגיע אליה לחנות ביום שישי הקרוב...
אבל הבוקר נמלכתי בדעתי ושלחתי לה בוואטסאפ הודעה:
"קבלי ביטול, חמותי קנתה מזרן חדש מד"ר גב והיא נותנת לי את המזרן שלה הקודם במתנה". |חיוךרחב|
מיותר לציין שחמותי נפטרה בתאילנד לפני 7 שנים. ;-)
ומה זה החרטא הזה עם תור לביקור?

הם לא באמת מכינים את המזרון בצד,או שהוא קיים בחנות או שלא קיים.

לדעתי זה שקר בשביל שתהיה מחויב להגיע פסיכולוגית.

אם זה היה כמו פעם - תגיע בהזדמנות לבדוק אותו - זה לא יעבוד אם

אתה לא ממש לחוץ על מזרון.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
ומה זה החרטא הזה עם תור לביקור?

הם לא באמת מכינים את המזרון בצד,או שהוא קיים בחנות או שלא קיים.

לדעתי זה שקר בשביל שתהיה מחויב להגיע פסיכולוגית.

אם זה היה כמו פעם - תגיע בהזדמנות לבדוק אותו - זה לא יעבוד אם

אתה לא ממש לחוץ על מזרון.
אני לא לחוץ ולא כלום.
יש לי מזרן, אמנם ישן כבר אבל מזרן כמו שאני אוהב.
אתה יודע מה?
לדעתי המזרן הנוכחי הוא לא חושב שהוא מזרן, הוא בטוח שהוא לא פחות מאשר ספה נוחה. :p
אז תשאל למה אני רוצה בכל זאת להחליפותו?
הוווו, טוב ששאלת. :)
יש בקצה המזרן לכל האורך ובדיוק בצד שאני ישן עליו, מעין שקע מעצבן, המזרן בקצה בקצה פשוט נוטה ליפול למטה.
עכשיו כדי לתקן את זה שמתי לוח עץ רחב לכל האורך מתחת למזרן וזה באמת "החזיק" שנה וחצי בערך ועכשיו הוא שוב "נפל".
עוד שנה שנתיים כבר לא יהיה לו לאן ליפול, גם נגמרו לי כל לוחות העץ שהיו לי בחצר. חחחחח |חיוךרחב|
 
אני לא לחוץ ולא כלום.
יש לי מזרן, אמנם ישן כבר אבל מזרן כמו שאני אוהב.
אתה יודע מה?
לדעתי המזרן הנוכחי הוא לא חושב שהוא מזרן, הוא בטוח שהוא לא פחות מאשר ספה נוחה. :p
אז תשאל למה אני רוצה בכל זאת להחליפותו?
הוווו, טוב ששאלת. :)
יש בקצה המזרן לכל האורך ובדיוק בצד שאני ישן עליו, מעין שקע מעצבן, המזרן בקצה בקצה פשוט נוטה ליפול למטה.
עכשיו כדי לתקן את זה שמתי לוח עץ רחב לכל האורך מתחת למזרן וזה באמת "החזיק" שנה וחצי בערך ועכשיו הוא שוב "נפל".
עוד שנה שנתיים כבר לא יהיה לו לאן ליפול, גם נגמרו לי כל לוחות העץ שהיו לי בחצר. חחחחח |חיוךרחב|
לך תקנה,ליורשים ישאר קצת פחות.

הם יסלחו לך.
 

אלפיני

Well-known member
אז אתה חייב לעבור ולצעוד במשעולי הויה דה לה רוזה של תותחי הסוכנים הנציגים, המלוטשים, אלופי השכנוע שלהם?
אמש התקשרה אלי נציגה מאחת החברות כי להציע לי את "מרכולתה"
"מצטער, כבר מאוחר, היום קיבלתי עיסקה טובה ל3 חודשים" אמרתי לה
"למה אתה מתכוון, עסקה טובה"? שאלה..
"79 שקלים, הן כבלים והן אינטרנט 1000 מגה, עשויים מסיבים טהורים" ל-3 חודשים ראשונים, צהלתי בקול.|חיוךרחב|
"ומה תגיד אם אתן לך את אותה חבילה ב-10 ₪ לחודש במשך חודשיים"? המשיכה לשאול.
"אני אגיד שאחרי חודשיים אתם תדרשו מחיר כזה שאצטרך לא רק לשלם את ההפרשים אלא גם את הקנסות הגלומות בתוכן" עניתי.

שמתי לב עכשיו לאחרונה לתופעה של סוכנים ונציגים של חברות שהם פשוט מלוטשים ומשכנעים בצורה בלתי רגילה
כבר לא מספקת האינטליגנציה האישית של הסוכן,, הם כנראה מארגנים קורסים מיוחדים "לשבירת הקהל".
אבל אני אסרטיבי באופן בלתי רגיל וכשאני מחליט משהו, לא ניתן להזיז אותי כהוא זה.

אהההה עוד משהו...
כבר כמה חודשים שנציגה של חברת מזרנים רצה אחרי ומציקה לי שארכוש מזרן חדש..
אמרתי לה שאני לא קונה חתול בשק ואני צריך לבדוק את המזרן באופן לא מקוון.
"יש לנו חנות תצוגה ברמת גן ואוכל לקבוע לך תור לביקור" אמרה.
סיכמתי שאני מגיע אליה לחנות ביום שישי הקרוב...
אבל הבוקר נמלכתי בדעתי ושלחתי לה בוואטסאפ הודעה:
"קבלי ביטול, חמותי קנתה מזרן חדש מד"ר גב והיא נותנת לי את המזרן שלה הקודם במתנה". |חיוךרחב|
מיותר לציין שחמותי נפטרה בתאילנד לפני 7 שנים. ;-)
נדמה לי שסיפרתי פה על יסורי ה HOT שהיו לי. יום אחד התקשר אלי נציג שלהם אם שאלת המה אם....
גם בחינם אני לא קונה מכם ... אמרתי לו...
אתה רציני?
לגמרי..
למה?
שום דבר אישי נגדך , יעני לרכך את המכה, אבל הוט חברה זבל .
דפקתם אותי פעם אחת , ופעם אחת יותר מדי.

תן למנהל השירות של החברה (יעני חבר שלו שפתאום מחליף כובע על מנת לגרום לי להגיש חשוב) להתקשר.

בשלב זה כמעט ואמרתי לו שגם מנכ"לית הוט בכבודה ובעצמה תתקשר אני לא קונה. אבל הסתפקתי ב

אם ימשיכו להתקשר אלי נציגים אתבע אתכם על הטרדה.



ואתה צודק סבא אנשי מכירות עוברים קורסים מסוגים שונים ומשונים.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
נדמה לי שסיפרתי פה על יסורי ה HOT שהיו לי. יום אחד התקשר אלי נציג שלהם אם שאלת המה אם....
גם בחינם אני לא קונה מכם ... אמרתי לו...
אתה רציני?
לגמרי..
למה?
שום דבר אישי נגדך , יעני לרכך את המכה, אבל הוט חברה זבל .
דפקתם אותי פעם אחת , ופעם אחת יותר מדי.

תן למנהל השירות של החברה (יעני חבר שלו שפתאום מחליף כובע על מנת לגרום לי להגיש חשוב) להתקשר.

בשלב זה כמעט ואמרתי לו שגם מנכ"לית הוט בכבודה ובעצמה תתקשר אני לא קונה. אבל הסתפקתי ב

אם ימשיכו להתקשר אלי נציגים אתבע אתכם על הטרדה.



ואתה צודק סבא אנשי מכירות עוברים קורסים מסוגים שונים ומשונים.
עד לפני זמן לא רב כשהיגעת למשרדים של חברות הסלולאר עדיין פגשת שם הוגנות הגינות ויושר, לא כך היום.
הם (נציגי החברה) עושים שם ככל העולה על רוחם כולל לשקר במצח נחושה ללקוח תוך שהם מגייסים לצידם את שיטת מצליח.
לפני 8 חודשים ניגשתי לסניף של הוט מובייל וביקשתי לרכוש אייפון במזומן.
הנציג שהיה בחור תימני צעיר אמר לי שזה יהיה בזבוז לשלם במזומן כי הוא יכול לחלק לי את הסכום ב36 תשלומים
כאשר חבילת הסלולר שהיא עבור 3 מנויים תהיה גם היא כלולה במחיר.
הוא החתים אותי על טופס ואמר שההסכם והחשבונית יגיעו אלי בדואר אלקט'.
לא היגיע אלי שום דבר, אחרי יומיים נסעתי לשם ושאלתי למה לא קיבלתי את החשבונית
והוא מרח אותי עם כל מיני סיפורים שונים שרק גרמו לי יותר לחשוד שנפלתי קורבן לתרגיל עוקץ.
התקשרתי לשירות שלהם ושם נודע לי ששום חבילת סלולר ושום בטיח.
הם דפקו לי ריבית של 2000 שקל בערך עבור תשלומים לשלוש שנים ואמרו שאצטרך לשלם בנפרד על חבילת הסלולר.
הם גם לא היו מוכנים לבטול את העסקה כי "פתחתי את הקופסא".. ;-)
והכי מעניין שאף אחד מהמנהלים שלהם שפניתי אליהם לא הביע שאט נפש בשל מעשה המירמה, הם כולם הפכו את זה לנורמה קיימת.
כל מנהל ששוחחתי עמו אמר לי: "אתה אדם בוגר, חתמת על עיסקה, אז תשלם". ;-)
בסוף היגעתי למנהלת מאד בכירה שם בקיבוץ יקום, המחילה הגדולה היכן שהם כולם נמצאים בה
והיא ביטלה את כל העסקה המפוקפקת תוך שאני משלם אך ורק על המכשיר במזומן
וגם קיבלתי בתור פיצוי הנחה של 200 שקלים.
אגב, אני עדיין איתם
לא כי מגיע להם,
אלא בגלל העובדה שלדעתי כל יתר החברות הם לא פחות נוכלים, גנבים ושקרנים מהמנוולים האלה.
 

אלפיני

Well-known member
עד לפני זמן לא רב כשהיגעת למשרדים של חברות הסלולאר עדיין פגשת שם הוגנות הגינות ויושר, לא כך היום.
הם (נציגי החברה) עושים שם ככל העולה על רוחם כולל לשקר במצח נחושה ללקוח תוך שהם מגייסים לצידם את שיטת מצליח.
לפני 8 חודשים ניגשתי לסניף של הוט מובייל וביקשתי לרכוש אייפון במזומן.
הנציג שהיה בחור תימני צעיר אמר לי שזה יהיה בזבוז לשלם במזומן כי הוא יכול לחלק לי את הסכום ב36 תשלומים
כאשר חבילת הסלולר שהיא עבור 3 מנויים תהיה גם היא כלולה במחיר.
הוא החתים אותי על טופס ואמר שההסכם והחשבונית יגיעו אלי בדואר אלקט'.
לא היגיע אלי שום דבר, אחרי יומיים נסעתי לשם ושאלתי למה לא קיבלתי את החשבונית
והוא מרח אותי עם כל מיני סיפורים שונים שרק גרמו לי יותר לחשוד שנפלתי קורבן לתרגיל עוקץ.
התקשרתי לשירות שלהם ושם נודע לי ששום חבילת סלולר ושום בטיח.
הם דפקו לי ריבית של 2000 שקל בערך עבור תשלומים לשלוש שנים ואמרו שאצטרך לשלם בנפרד על חבילת הסלולר.
הם גם לא היו מוכנים לבטול את העסקה כי "פתחתי את הקופסא".. ;-)
והכי מעניין שאף אחד מהמנהלים שלהם שפניתי אליהם לא הביע שאט נפש בשל מעשה המירמה, הם כולם הפכו את זה לנורמה קיימת.
כל מנהל ששוחחתי עמו אמר לי: "אתה אדם בוגר, חתמת על עיסקה, אז תשלם". ;-)
בסוף היגעתי למנהלת מאד בכירה שם בקיבוץ יקום, המחילה הגדולה היכן שהם כולם נמצאים בה
והיא ביטלה את כל העסקה המפוקפקת תוך שאני משלם אך ורק על המכשיר במזומן
וגם קיבלתי בתור פיצוי הנחה של 200 שקלים.
אגב, אני עדיין איתם
לא כי מגיע להם,
אלא בגלל העובדה שלדעתי כל יתר החברות הם לא פחות נוכלים, גנבים ושקרנים מהמנוולים האלה.
ברור. לא קונים פלאפונים דרך חברות הסלולר עצמן, בשביל זה יש זאפ ואפשר להשוות מחירים וביצועים.
גם אין טעם ליפול לאיומים כי מחירי שימוש וחיובים בסלולר עולים גרושים יחסית. גם בזה יש אתרים המשווים חבילות תקשורת.

אני נכנס פה לסוגיה פוליטית, אבל לדעתי בזמנו כשכחלון , שלדעתי היה חריג לטובה בהתנהלותו כשר מטעם הליכוד בזמן שהחזיק את משרד התקשורת, יצר את המהפכה בתקשורת ידענו עדנה בתחום. מאז, עקב נסיבות השנים האחרונות, ממשלות עסוקות בדברים אחרים והמשילות ועמה האכיפה ירדו. אז לא פלא שחתולי חברות התקשורת החלו לשמור על השמנת שמהר מאוד נעלמת.

בקיצור, ברמת הפרט צריך להיזהר, להאמין הרבה פחות, ובעיקר לא להיכנס לכל מני הטבות ומבצעים בבאנדלים הקושרים בין המכשיר לשירות לאורך זמן כי משלמים על זה באשראי גבוהה.
 

חנן44

Well-known member
אז אתה חייב לעבור ולצעוד במשעולי הויה דה לה רוזה של תותחי הסוכנים הנציגים, המלוטשים, אלופי השכנוע שלהם?
אמש התקשרה אלי נציגה מאחת החברות כי להציע לי את "מרכולתה"
"מצטער, כבר מאוחר, היום קיבלתי עיסקה טובה ל3 חודשים" אמרתי לה
"למה אתה מתכוון, עסקה טובה"? שאלה..
"79 שקלים, הן כבלים והן אינטרנט 1000 מגה, עשויים מסיבים טהורים" ל-3 חודשים ראשונים, צהלתי בקול.|חיוךרחב|
"ומה תגיד אם אתן לך את אותה חבילה ב-10 ₪ לחודש במשך חודשיים"? המשיכה לשאול.
"אני אגיד שאחרי חודשיים אתם תדרשו מחיר כזה שאצטרך לא רק לשלם את ההפרשים אלא גם את הקנסות הגלומות בתוכן" עניתי.

שמתי לב עכשיו לאחרונה לתופעה של סוכנים ונציגים של חברות שהם פשוט מלוטשים ומשכנעים בצורה בלתי רגילה
כבר לא מספקת האינטליגנציה האישית של הסוכן,, הם כנראה מארגנים קורסים מיוחדים "לשבירת הקהל".
אבל אני אסרטיבי באופן בלתי רגיל וכשאני מחליט משהו, לא ניתן להזיז אותי כהוא זה.

אהההה עוד משהו...
כבר כמה חודשים שנציגה של חברת מזרנים רצה אחרי ומציקה לי שארכוש מזרן חדש..
אמרתי לה שאני לא קונה חתול בשק ואני צריך לבדוק את המזרן באופן לא מקוון.
"יש לנו חנות תצוגה ברמת גן ואוכל לקבוע לך תור לביקור" אמרה.
סיכמתי שאני מגיע אליה לחנות ביום שישי הקרוב...
אבל הבוקר נמלכתי בדעתי ושלחתי לה בוואטסאפ הודעה:
"קבלי ביטול, חמותי קנתה מזרן חדש מד"ר גב והיא נותנת לי את המזרן שלה הקודם במתנה". |חיוךרחב|
מיותר לציין שחמותי נפטרה בתאילנד לפני 7 שנים. ;-)
תגיד להם ככה: שלום מדבר בנו של המנוח ס.ש.כ.א ואני מבקש להתנתק מהשרות
 

SupermanZW

Well-known member
אני עשיתי משהו יותר חכם. כשחברת הכבלים ממנה קיבלתי שירות (באותו זמן סיפקה לי גם שירותי אינטרנט) התנתקתי ממנה ביום בו קיבלתי את החשבון, והתחברתי לספק אינטרנט אחר. הזמנתי NVidia box לצורך צפייה בתכנים ואני משתמש בשירותים חינמיים בלבד לצפייה בתכנים. זה קרה כבר ב2018. עשיתי כך כי נודע לי שכל חברות הכבלים באזורי עושות תרגילים מסריחים כאלה. אין לי עצבים לעבור מחברה לחברה כל שנתיים, ולכן החלטתי להימנע משירותיהן.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
אני עשיתי משהו יותר חכם. כשחברת הכבלים ממנה קיבלתי שירות (באותו זמן סיפקה לי גם שירותי אינטרנט) התנתקתי ממנה ביום בו קיבלתי את החשבון, והתחברתי לספק אינטרנט אחר. הזמנתי NVidia box לצורך צפייה בתכנים ואני משתמש בשירותים חינמיים בלבד לצפייה בתכנים. זה קרה כבר ב2018. עשיתי כך כי נודע לי שכל חברות הכבלים באזורי עושות תרגילים מסריחים כאלה. אין לי עצבים לעבור מחברה לחברה כל שנתיים, ולכן החלטתי להימנע משירותיהן.
אחרי שהחלפתי ספק אינטרנט
מצלמות האבטחה שיש לי בבית הפסיקו לפעול באפליקציה עם הודעה: Network Error
כנראה בשל ההגדרות בראוטר או פורטים שאינם פתוחים.
אבל שלושה טכנאים של החברה החדשה ניסו לפתור לי את הבעיה ולא הצליחו.
היום לקחתי יוזמה והחילותי לעשות "שיעורי בית" בנושא ומצאתי סוף סוף היכן הבעיה.
הIP שהיה רשום לי בDVR מול הראוטר של פרטנר לא היה תקף מול הראוטר של בזק.
חיפשתי בכתובים ובנביאים ומצאתי מהו האיי פי שמתאים לראוטר של בזק
הלבשתי אותו בהגדרות של הDVR וראה זה פלא
המצלמות חזרו שוב לשדר. |חיוךרחב|
אפרופו טכנאים שמתי לב שכל הטכנאיות שעלו לי בקו היו "בנות דודות"..
לא שאני חלילה מזלזל, אבל במבחן התוצאה הן יותר טובות בלהכין חומוס מאשר אינטרנט. |פנים|
 
למעלה