HelterSkelter1
New member
למה לא, בעצם?
חשבתי על השאלה הזאת כבר כמה זמן, ולא מצאתי תשובה הולמת. ידוע לכולנו שהביטלס היו ממפיצי ומהפכני הפסיכדליה הגדולים ביותר. ידוע לנו שהביטלס הראו ניצוצות ראשונים של פרוטו-פרוג, או "רוק מתקדם מוקדם" באלבומיהם משנת 66'. בסרג'נט פפר ואבי רואד הם התקרבו אפילו יותר לעניין, והשפיעו השפעה מכרעת על להקות הרוק המתקדם החדשות, שרק התחילו להרים ראשן בשנים אלו. לאחר שהביטלס התפרקו, לא ג'ון, לא רינגו, לא ג'ורג' ולא פול התעסקו ברוק מתקדם, או אפילו בדברים קרובים לכך. למה הדגשתי את פול דווקא? כי ידוע שהוא האיש המרכזי בלהקה שהוביל אותה ליציאות היותר מתקדמות, או, בשבילכם, אלו שמשלבות בהן יותר אלמנטים של מוסיקה קלאסית (אולי קצת קשה לקרוא לזה פרוג של ממש). אם כך, מהי לדעתכם הסיבה לכך שאף אחד מחברי הלהקה לא התעסק בז'אנר הנפלא והפורח (בשנים אלו) הזה? ידוע שג'ון אהב יותר את הרוק הבסיסי, אבל אני הכי לא מבין את פול. למישהו יש הסבר? אולי הניתוק מג'ורג' מרטין גרם לנטישה הזאת? תנו את תגובתכם.
חשבתי על השאלה הזאת כבר כמה זמן, ולא מצאתי תשובה הולמת. ידוע לכולנו שהביטלס היו ממפיצי ומהפכני הפסיכדליה הגדולים ביותר. ידוע לנו שהביטלס הראו ניצוצות ראשונים של פרוטו-פרוג, או "רוק מתקדם מוקדם" באלבומיהם משנת 66'. בסרג'נט פפר ואבי רואד הם התקרבו אפילו יותר לעניין, והשפיעו השפעה מכרעת על להקות הרוק המתקדם החדשות, שרק התחילו להרים ראשן בשנים אלו. לאחר שהביטלס התפרקו, לא ג'ון, לא רינגו, לא ג'ורג' ולא פול התעסקו ברוק מתקדם, או אפילו בדברים קרובים לכך. למה הדגשתי את פול דווקא? כי ידוע שהוא האיש המרכזי בלהקה שהוביל אותה ליציאות היותר מתקדמות, או, בשבילכם, אלו שמשלבות בהן יותר אלמנטים של מוסיקה קלאסית (אולי קצת קשה לקרוא לזה פרוג של ממש). אם כך, מהי לדעתכם הסיבה לכך שאף אחד מחברי הלהקה לא התעסק בז'אנר הנפלא והפורח (בשנים אלו) הזה? ידוע שג'ון אהב יותר את הרוק הבסיסי, אבל אני הכי לא מבין את פול. למישהו יש הסבר? אולי הניתוק מג'ורג' מרטין גרם לנטישה הזאת? תנו את תגובתכם.