למה לא לעשות תת קרקעי?


יותר יקר אבל לא עושה נזק ויזואלי ולא תופס מקום יקר למעלה.
 

ai27

Well-known member
זוכר את מס הפריפריה של מיכאלי?
הרציונל שלו נשען על המפלצות האלו. בלעדיהן הקונספט קורס

וטוב תעשה רגב,
אם תשתוק ותיתן להתנגדויות לחסל את הסיפור הזה
 

ai27

Well-known member
איך אתה פותר את הפקקים?
1. מוריד מיסי דיור בפריפריה. בנו אוטוסטרדות בכל הפריפריה: צריך עוד, וזה יעיל יותר ממיסי פריפריה שמעבירים אנשים למרכז שבט אוטוסטרדות כבר לא יעילות.

2. מבטל את סבסוד התח"צ.
משקיע רק בתשתיות, לא בסבסודים.
כמו באנגליה.

3. בכל תחנת תחצ איכותית, מתחיל שירות מיניבוס/אוטובוס בקו "מעגלי" שירחיב אפקטיבית את הכיסוי.

4. מאמץ את המודל היפני: דואג לכיסוי מלא של העיר כך שלא תצטרך ללכת יותר מ500 מטר עד לתחנה.

5. מחבר בין התחצ לתכנון בנייה: מוריד מיסים ומבטל כל מגבלת צפיפות במרחק של 200 מטר מתחנות התח"צ.

6. דואג לפתור בעיית פקקים (אוטוסטרדות, תחצ איכותי ותכנון מתאים לתחצ) דווקא בערים מחוץ לגוש דן, לפי מפתח גודל וצפיפות.
עובר מ"מכונית לכל פועל" ל"מכונית לכל משפחה"

7. מעביר פרויקטי בניה סביב התחצ מקבלנים ל"קבוצות רכישה" בניהול הרוכשים: כך שהתוצאה היא דירות זולות התואמות את דרישת הרוכשים באופן הדוק, מעלימות את הסיכון לקבלן ומשאירות את הרווח בכיסי הרוכשים

8. מאפשר בנייה שכיום היא לא חוקית: קומות עם דירות "איקאה" של 25 מטר, לטובת דיור לעניים.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה