למה לא מסמנים במחלף ראשון לציון מתחת לגשר לכיוון צפון עוד

משה12333

New member
למה לא מסמנים במחלף ראשון לציון מתחת לגשר לכיוון צפון עוד

נתיב?

הגשר מספיק רחב כדי ששלושה נתיבים יעברו מתחתיו לצפון כמו שעוברים מתחתיו שלושה נתיבים לדרום.

יש שם סתם צוואר בקבוק של שני נתיבים לכיוון צפון שעוברים מתחת לגשר המחלף במקום שיסומן שם עוד נתיב.

צוואר הבקבוק הזה גורם לפקק אדיר כי כל מי שמתקרב לגשר מדרום חייב להידחק לשני הנתיבים השמאליים כדי להמשיך צפונה מתחתיו.

במקום שיסמנו נתיב שלישי מתחת לגשר, חסמו את הנתיב הזה ע"י סימוני צבע ואיפשרו רק ליוצאים מראשון לציון צפונה להשתמש בו לאחר הגשר כנתיב בלעדי בשבילם.

היו חייבים להקצות נתיב השתלבות נפרד ליוצאים מראשון לציון ולאפשר שלושה נתיבים לכביש מס' 4 מתחת לגשר, בדיוק כמו במחלף יבנה לכיוון צפון.
 

eraney

New member
לדעתי זה מכוון

לפני כשנתיים הרחיבו את הקטע מאשדוד לראשון לציון ל 3 נתיבים עד ל 500 מטר לפני מחלף ראשון...
נראה לי שיש מי שחושב שעדיף צוואר בקבוק שם על פני פקק מפלצתי עוד יותר באיזור השבעה-גנות.
 

XrayCharlie

New member
אין שם באמת מקום

יש היום שלושה נתיבים מתחת לגשר: שניים ממשיכים צפונה והשלישי יוצא במחלף לראשון. אין שם מקום לנתיב רביעי (הנתיב היוצא צמוד לעמודי הגשר).
גם אם היה, הייתה נוצרת בעייה.
היה צריך נתיב רביעי לטובת המגיעים מראשון צפונית למחלף. צריך היה למזג אותו בכביש הראשי בזהירות ואין יותר מידי מקום (פחות מ-2 ק"מ) לפני היציאה במחלף חולון מזרח.
יש מצב שהתנועה מראשון "מקבלת" נתיב משלה כדי שלא יהיו פקקי ענק על הגשר בתוך ראשון.
&nbsp
 
למעלה