למה להתיכס למקצוע הזה מתדב?

jerome2

New member
למה להתיכס למקצוע הזה מתדב?

זאת באמת שאלה למה אתם מתיכסים למקצוע שלכם לאחר הכשרה וכו הם מתנדבים ? הרופא מתנדב? האחות? הפקידה? למה לכחת זאת למקום שאנחנו מתנדבים? אתם בטח שבים יותר מזה .(מדי פעם אפשר )?
 
עולם הפוך

השלב הבא זה לבטל את מבצע "הקש בדלת". בכל זאת המתרימים לא עברו הכשרה מתאימה לגיוס כספים בפקולטה לכלכלה והם בטח לא בגיל המתאים ! בחייך, מה המטרה שלך ? השאלה הזאת רצינית ? אתה באמת לא מבין את זה או שאתה שואל בשביל איזו מטרה נעלמת ? אני חושש שאתה עלול לגרום נזק רב לתחום, אם הנזק לא נגרם כבר. רוצה לקדם את העניניים שלך? את השקפת העולם שלך? בבקשה. למה להרוס לאחרים ? אה, מידי פעם אפשר? תודה רבה.
 

jerome2

New member
לא . המטרה היא

המטרה לפתוח לכם את העניים ,אני גם מתנדב , אך זה מקצוע ואם לאקחים אותו כיש מתנדבים עז מה הייה.... יש לי המון מטרות להשיג וחלומות וחלקם כבר קיימתי בחיים. על תחשוש מהדיון הזה חבר.
 
כן, גם הרופאים והאחיות מתנדבים...

בארגון בו אני מתנדבת, כל הרופאים והאחיות מתנדבים, ואם הם מבצעים ניתוחי לב בחינם, אני חושבת שגם אני יכולה להיות ג'לולוגית בהתנדבות, כל עוד אני יכולה להרשות לעצמי. כמו שאמרתי כבר קודם - נכון, צריך לעבוד בשביל להפוך את המקצוע שלנו למקצוע בעיני כל, אבל זה יכול לבוא בד בבד עם התנדבות. סיאסטה
.
 

jerome2

New member
הם כבר יודעי וזה כבר מקצוע.

לא נראה לי שיש בית חולים שלא הבין כמה שזה חשוב והם יודעים שזה טורם ועוזר אך הם גם יכולים למצו ממנים ולתת לכם שכר על העבודה שלכם צריך לדעת ללחוץ על המקומות אנכונים.
 
למעלה