למה לי להשוות: השוואת ביטוח רכב על קצה המזלג

תוכן-מקודם

Member
מנהל
resized_pexels-photo-787472.jpeg
קרדיט תמונות: pexels

אתרי השוואות הביטוחים הפכו לאמצעי פופולרי למציאת ביטוח רכב בעידן המודרני. הם מאפשרים לכל נהג ונהגת למצוא פוליסות ביטוח מקיף, צד ג' וחובה בהתאמה אישית, בלחיצת כפתור קטנה. אז מהי בעצם השוואת ביטוח רכב, אילו פרמטרים יכולים לסייע בתהליך ההשוואה והאם הפוליסה הכי זולה היא הכי מומלצת? כל זאת ועוד בכתבה הבאה.

במדינה שבה יש למעלה מ-4 מיליון רכבים, אין זאת הפתעה שאחד המוצרים המבוקשים ביותר בקרב ציבור הצרכנים הישראלי, הוא ביטוח לרכב. הביקוש לביטוח הרכב עלה לא רק בגלל כמות הרכבים על הכביש, אלא בגלל שקל יותר להשיג אותו מבעבר. אתרי השוואות הביטוחים שקמו בשנים האחרונות שינו את כללי המשחק בענף הביטוח. כעת כל נהג ונהגת יכולים להשוות בין הצעות ביטוח במחשב האישי או בסמארטפון ולמצוא פוליסה בדיוק בשבילם, תוך דקות בודדות. מה שמוביל אותנו לשאול את השאלה המתבקשת, מהי בכלל השוואת ביטוח רכב, אילו אלמנטים בביטוח יכולים לשמש כמדד להשוואה והאם ביטוח הרכב הזול ביותר שמוצאים באינטרנט, הוא האחד שאנו באמת צריכים? זה השוואת ביטוח רכב על קצה המזלג.

מהי השוואת ביטוח רכב?​

השוואת ביטוח רכב מעין סקר שוק דיגיטלי שכל נהג ונהגת יכולים לבצע באתרי השוואות הביטוחים. השוואה בין ביטוחים היא הכרחית, מכיוון שתעריפי ביטוח הרכב משתנים בין חברת ביטוח אחת לאחרת בהתאם למדיניות ולפרטי הנהג והרכב אותו מבקשים לבטח (סוג הרכב, דגם, שנת ייצור, כמות נהגים בפוליסה, עבר ביטוחי וכן הלאה).

השוואת הביטוחים מאפשרת לכם לסרוק את שוק הביטוח בלחיצת כפתור, ולגלות את מכלול האופציות הביטוחיות הזמינות עבורכם ואת טווחי המחירים הרלוונטיים, ברגע נתון. לצורך ביצוע השוואת מחירי ביטוח תצטרכו להזין את הפרטים האישיים שלכם, אותם פרטים המשפיעים על מחירי הפוליסה - הפרופיל האישי ומאפייני הרכב שלכם. הצעות הביטוח שמנוע החיפוש יציג עבורכם יתבססו על נתונים אלו. כל הפרוצדורה לוקחת דקות בודדות, שבסופן מוצאים הצעת ביטוח רכב עם כל הכיסויים שאתם צריכים, במחיר משתלם.

אילו נקודות יכולות לשמש להשוואה?​

לאחר שהבנו מהי השוואת ביטוח רכב, עכשיו נבדוק איך אפשר להפוך את התהליך מהיר ויעיל יותר. יש מספר סעיפים בביטוח הרכב שניתן להשתמש בהם כמדד להשוואה. ההשתתפות העצמית יכולה לעזור מאוד במלאכת הסינון. אתם יכולים להחליט מראש על טווח מחירי השתתפות עצמית שמתאים לכם ולסנן כל פוליסה שלא בטווח. באתר בסטי לדוגמה, תוכלו להגדיר במערכת את טווח ההשתתפות העצמית שאתם מעוניינים בו, נניח מ-450 עד 750 ש''ח או לציין סכום ספציפי. גבול האחריות בביטוח צד ג', הוא פרמטר נוסף שיכול לעזור למקד אתכם. גם כאן אתם יכולים לקבוע סכום נקודתי או טווח מסוים שהולם את הצרכים שלכם ולחפש הצעות ביטוח צד ג' או מקיף שנמצאות בסקאלה.

עוד פרמטר שיכול לעזור לכם בהשוואת ביטוח הרכב הוא כמובן חברות הביטוח עצמן. בבסטי אתם יכולים לציין אילו חברות ביטוח להציג או להשמיט מתוצאות החיפוש. כך תוכלו לעבור על הצעות ביטוח מטעם חברות וסוכנויות שמסקרנות אתכם בלבד. תמיד תוכלו להחליט שאתם הולכים על הפוליסות בעלות הנמוכה ביותר, מה שמוביל אותנו לחלק הבא.

האם ביטוח הרכב הזול ביותר שאמצא הוא הנכון ביותר בשבילי?​

משאלת הלב של כל נהג היא למצוא ביטוח רכב עם כיסוי מקסימלי במחיר מינימלי. אבל לבטיחות בכביש, אין מחיר. יכול להיות שתמצאו פוליסה זולה ונחמדה שעל פניו נראית בסדר גמור, יש בה כל מה שאתם צריכים. בפועל, יש סיכוי טוב שהיא לא תתאים לכם, כי תרכשו אותה כמו שהיא. לא תכללו בה תוספות בתשלום שעשויות לשרת אתכם כמו שירותי דרך וגרירה או כיסוי להגנה משפטית. אמנם בטווח הקצר באמת תחסכו במחירי הביטוח, אולי אפילו לא מעט, אך בטווח הארוך, תשלמו מחיר גבוה הרבה יותר.

אם מה שמפריד ביניכם לבין השקט הנפשי שלכם בנהיגה הוא כמה מאות שקלים בודדים, כיסוי אחד או שניים בביטוח המקיף שחשבתם לוותר עליהם מטעמי תקציב, עדיף לקחת את ה-''סיכון'' ולרכוש אותם. רק ככה תוכלו להבטיח שתהיה לכם פוליסה שלמה יותר, מותאמת בצורה מדויקת יותר לצרכים ושגרת הנסיעות הפרטית שלכם. רק ככה תהיו באמת שלמים עם הרכישה ולא תתהו ''מה היה קורה אם'', כעבור תקופה.

משווים בין ביטוחים בכמה קליקים בודדים​

בכתבה זו דיברנו על השוואת ביטוח רכב, תהליך מהיר ופשוט שעוזר לכם למפות את שוק הביטוח ולמצוא הצעות ביטוח רכב בהתאמה אישית. דיברנו גם על פרמטרים שונים שיכולים לסייע בתהליך ההשוואה, כמו גובה ההשתתפות העצמית או גבול האחריות בביטוח צד ג'. בעזרתם תוכלו לנווט בין הצעות הביטוח ולברור אותן על פי סכום שהגדרתם מראש. לבסוף תיארנו כיצד הביטוח הזול ביותר הוא לא בהכרח הבחירה הטובה ביותר כי כשאתם בוחרים פוליסה זולה כמו שהיא, אתם מוותרים על האופציה להתאים אותה אליכם במדויק.

השוואת ביטוח רכב מאפשרת לכם לחסוך זמן וכסף. בבסטי בפרט, מבצעים השוואת ביטוחים תוך 2 דקות. עוברים בין הצעות ממיטב חברות הביטוח בשוק הישראלי, מסננים הצעות ביטוח על פי פרמטרים חשובים או רלוונטיים עבורכם, שחלקם אף מעניקים הנחה (כמו רכב שנוסע מעט או רכב שני במשפחה), מסמנים את הפוליסות האהובות ביותר ובסטי מבצע פעולה אוטומטית של השוואה, בעזרתה אתם יכולים לקבל החלטה חכמה ומהירה. לא חולפות 120 שניות וכבר מוצאים הצעת ביטוח רכב בדיוק בשבילכם, במחיר משתלם.
 
למעלה