"למה לי למה לך " - לא נהנה, "ימים יגידו" נהנה מאד!
האם זה בגלל המנגינה?
בגלל אייל גולן?
התשובה היא : לא
הנעימה של " למה לי למה לך", היא דווקא חיובית: קופצנית, עליצה, כיפית.
אם כן איפה הבעייה?
הבעייה היא בכוריאוגרפיה,
אחרת אין לי דרך להסביר למה אני נהנה לרקוד את הריקוד שכתב ישראל שיקר:
"ימים יגידו",
ואילו לגבי הריקוד: "למה לי למה לך" אני ממש מחכה שזה ייגמר...
( והלא בריקודי זוגות, אתה לא יכול סתם להסתלק... ולעמוד בצד...).
האם יש מושג כזה: "ריקוד פושטי". אם כן, אז "למה לי למה לך" הוא ריקוד כזה.
פתאום נזכרתי בריקוד אחר: "את מלאך", של אבנר נעים
דוגמה יפה של עוד ריקוד פושטי, הווה אומר: בהתחלה הוא מלהיב, אבל גם דועך .מהר. רק שבמקרה הזה, התחברו להם יחד שני היסודות המעצבנים כאחד: גם הנעימה וגם הכוריאוגרפייה...
כדי לראות את הריקוד "ימים יגידו" תנסו למצוא אותו בפייסבוק באתר של ישראל שיקר.
האם זה בגלל המנגינה?
בגלל אייל גולן?
התשובה היא : לא
הנעימה של " למה לי למה לך", היא דווקא חיובית: קופצנית, עליצה, כיפית.
אם כן איפה הבעייה?
הבעייה היא בכוריאוגרפיה,
אחרת אין לי דרך להסביר למה אני נהנה לרקוד את הריקוד שכתב ישראל שיקר:
"ימים יגידו",
ואילו לגבי הריקוד: "למה לי למה לך" אני ממש מחכה שזה ייגמר...
( והלא בריקודי זוגות, אתה לא יכול סתם להסתלק... ולעמוד בצד...).
האם יש מושג כזה: "ריקוד פושטי". אם כן, אז "למה לי למה לך" הוא ריקוד כזה.
פתאום נזכרתי בריקוד אחר: "את מלאך", של אבנר נעים
דוגמה יפה של עוד ריקוד פושטי, הווה אומר: בהתחלה הוא מלהיב, אבל גם דועך .מהר. רק שבמקרה הזה, התחברו להם יחד שני היסודות המעצבנים כאחד: גם הנעימה וגם הכוריאוגרפייה...
כדי לראות את הריקוד "ימים יגידו" תנסו למצוא אותו בפייסבוק באתר של ישראל שיקר.