למה? למה למה למה???

eyalgr

New member
למה? למה למה למה???

למה, לעזאזל, מוציאים משחקים כמו גארואו לדרימקאסט ולא לPSX? אני מניח שמשחק שיכול לעבוד על קונסולה 16 ביט משנת 89' שפועלת על קלטות יכול לפעול יופי על PSX! אני גם בטוח שהמשחק נכנס לדיסק של 600 מגה. למה, למשל, מוציאים משחקים כמו SVC לPS2 במקום לראשון? למה שלא כולם יהנו? זה משגע אותי!
 

XplowBoy

New member
תן לי להגיד לך משהו...

שידחפו את הראש שלהם לתח* בלה בלה בלה דרים קאסט זה מגניב בלה בלה בלה בלה סוניק אדונצג' זה המשחק הכי טוב ביקום בלה בלה בלה סופר מריו הוא חתיכת קוקסינל בלה בלה בלה, בלה בלה, בלה, בלה.
 

metal_slug

New member
לא, דווקא לא יכול

תראה איך נראים משחקים כמו X-Men vs Street Fighter על הפלייסטיישן, ואז תבין. חותכים מהם בערך חצי מהפריימים של האנימציה.
 

eyalgr

New member
שני דברים

קודם כל, XVS בא ממערכת של 32 ביט (אני צודק
) דבר שני, משחקים כמו CVSpro רצים יופי על הPSX.
 

AxBattler

New member
הפלייסטיישן הוא חתיכת חומרה די...

מחורבנת. יש לו בעיה לא רק במשחקי דו מימד שהוא פשוט לא מסוגל להריץ חלק, אלא גם בניהול קבוצות פוליגונים (רעידות וכדומה). הנינטנדו 64 שהיה מאותו הדור היה מוצלח פי כמה, אבל הייתה חסרה לו הרוח הגבית האדירה שסוני הרביצה ב PS כדי להתרומם. סגה לעומת סוני שמרה תמיד, גם בסאטורן וגם בדרימקאסט על יכולות דו מימד גבוהות.
 

eyalgr

New member
כלומר...

אם הבנתי נכון, אתה מתכוון של64 לא הייתה מספיק תמיכה מצד נינטנדו?
 

AxBattler

New member
לא. כוונתי הייתה ש:

נינטנדו קטנה בכמה סדרי גודל מסוני ולכן לא מסוגלת לתת דחיפה אגרסיבית למוצריה כמו שסוני מסוגלת.
 

XplowBoy

New member
בעברית פשוטה זה אומר...

שסופר מריו ילך לעזאזל! סוני עשתה אלפי פרסומות על כמה שסוני פליישטיישן זה הקונסולה הכי טובה ביקום בשנה ההיא, חוץ מזה אל תשכחו שקראש בנדיקוט שהיה הסמל של סוני מאוד פירסם את הקונסולה, ואקסבאטלר! האיכות של הקונסולה PSX אולי לא הכי טובה אבל האפרויות שיש לPSX הרבה יותר שוות! מישהו שיחק כאן במשחק ספיידרמן? הוא יצא גם לפליישטיישן וגם לנינטנדו 64, מה האבדל? אוווו כאן יש לנינטנדו בעיה... אחרי שגומרים שלב בספיידרמן הוא מראה כמה תמונות בצורת קומיקס מהמשחק, בPSX מראים ממש את הסרטון שממנו לכחו נינטנדו את התמונות לקומיקס, תאמינו לי! אתם לא יודעים כמה הסרטון הזה עושה את המשחק יותר מגניב ויותר מעניין! אולי באותה תקופה מאוד רציתי לשחק בסופר מריו 64 אבל ציפיתי להרבה יותר ממה שרואים... יש הרבה משחקים טובים יותר ממנו בקיצור נראה לי שאקסבאטלר התקבן לקראש בנדיקוט, לפירסומות בטלויזיה ולשם הטוב של סוני
 

eyalgr

New member
לא... קראש בנדיקוט הוא לא המותג...

קודם כל- FF, טקן וקראש היו במין "תחרות" על המותג של סוני, אבל אף=פעם לא היה לPSX מותג אמיתי. לעומת זאת, ל64 היו את מריו וזלדה. עכשיו, הסיבה של64 יש פחות סירטונים היא החיסכון במקום- ה64 פעל על קלטות.
 

XplowBoy

New member
אייל אני יודע איך נראה N64!

ובגלל זה אני מעדיף את PSX, ועכשיו לנושא, קודם כל תסביר לי מזה FF כי אני לא יודע מה הקיצור של זה(זאת אומרת עם זה לא פייטינג פורס) ושנית לN64 יש את סופר מריו, זלדה הוא משחק דיי טוב של N64 אבל הסמל של Nintendo זה מריו(בGC זה יותר זלדה) כמו שהסמל של סגה זה סוניק, ושל קראש... עם לא שמת לב הוא מופיע על כל הפוסטרים של פליישטיישן? ופייטינג פורס(במידה וזה זה) יצא גם לנינטנדו 64 אז הוא לא ממש מייצג את החברה
 

XplowBoy

New member
אהההה וואלה לא חשבתי על זה...

אני לא אהבתי את פיינל פנטזי, הייתה לי את 7 או 8 של פליישטיישן... זה היה משחק מכות וחצי קלפים וזה היה ביפנית לא הבנתי מילה
 

ET2k

New member
חח,כתבו על זה הרבה בפריק

אני זוכר באמת ביקורת על Snk vs. capcom או משחק אחר מהסידרה שבה כתבו שהגירסת PSX לא כוללת את כל התכונות של הארקייד,ובסוף היה כתוב שהגירסה של הסאוטרון היא ARCADE PERFECT. בכלל,לסאוטרון היתה גם קלטת זיכרון עם עוד 4 מגה...וגם לנינטנדו 64 בעצם,מה שאף פעם לא היה לPSX.
 

metal_slug

New member
...

XVS בא ממערכת שהיא במקרה הטוב מערכת של 16 ביט, שמבוססת בחלקה הגדול על מערכת של 8 ביט (ה-CPS1). וחוץ מזה, גם ב-CVS Pro חתכו חלק די גדול מהפריימים של כמה מהדמויות.
 

eyalgr

New member
CPS1 זה 8 ביט? NO WAY!

אני בטוח שCPS1 זה 16 ביט, וCPS2 זה לפחות 16 ביט, במקרה הרע. טוב, נו, ויתרתי. גארואו= דרימקאסט...
 

AxBattler

New member
Way! Way!

גם הטורבו גרפיקס של חברת NEC היתה קונסולת 8 ביט אבל היא הציגה גרפיקה שהתחרתה במגה דרייב ואפילו בסופר נינטנדו בזכות מעבד גרפי חזק שעבד ב 16 ביט.
 

ShotokanMaster

New member
הנה מה שיש לי להגיד...

סוני, היו חברה הצליחו בגדול עם הפלייסטיישן, מאחר שהקונסולה הזאת בעלת התמיכה התלת מימדית פרצה בסוף 94 עם תמיכה תלת מימדית ותצוגת פוליגונים גבוהה....ה-64 הגיע מעט מאוחר יותר ויכולותיו היו נמוכות כי נינטנדו התקמצנו על דיסקים של 600 מגה כי הם חשבו שהם חוסכים בכך שהם משתמשים בקלטות...זה פישל, ו-64 עמד איכשהו בתחרות בין סגה,סוני ונינטנדו במקום השני רק בגלל שמשחקים כמו זלדה, מריו וקירבי יצאו אליו... בעיקרון, סגה יצאה את הקונסולות הכי טובות וזאת עובדה - לסגה סאטורן היו יכולות ברמה של פלייסטיישן, והוא קיבל את המשחקים בהתאמה מושלמת לגרסת הארקייד....מי שאמר שמצב הארקייד קאפקום ורסוס אסאנקיי לא הועתק לפלייסטיישן בשלמות טעה, זה היה במשחקי מרבל ורסוס קאפקום, ורסוס ססטריט פייטר, ואקסמן ורסוס סטריט פייטר, הם עשו שם משהו דפוק שזה כמו משחק מכות רגיל עם 2 סיבובים סטנדרטיים....הסיבה הייתה בגלל בעיה שנוצרה עם התחלפות הפריימים בלה בלה בלה....בסאטורן זה הומר בשלמות, למעשה הסאטורן זכה באותה תקופה לגרסאות מושלמות - מגמן 8 בדרסת הסאטורן קיבל בונוס שכולל כמה מן הבוסים הקלאסיים.... הדרימקאסט היה קונסולה מושלמת, היכולות שלא היו גבוהות בהרבה מאלה של הפלייסטיישן....בגלל כישלונו של הסטורן ליד הפלייסטיישן שנבע מהסיבה שעל אף שסגה הייתה חברה מפורסמת ומצליחה היא לא הייתה רווחית כמו נינטנדו או סוני ולכן מחוסר אמצעים לא יצאה מכסה גבוהה של משחקים, בעוד הסוני המשיך להרקיע שחקים... סגה היו בטוחים שהם יקחו בהליכה עם הדרימקאסט...ולדרימקאסט יצאו מספר משחקים יחודיים לו - כמו סטריט פייטר 3 לדוגמה....אבל סגה החלו להפסיד כסף בגלל שההשקעה בדרימקאסט הייתה גבוהה, מספר המשחקים שלו לא הגיע לזה של הסוני וחברות שיצאו משחקים העדיפו להשקיע בחברה שיכולה לקחת לעצמה חלק מהזכויות על המשחקים מאשר מחברה שלא מוציאה בעצמה את המשחקים. נינטנדו הרשו לעצמם דברים כאלה, הם לא גבו חלק נרחב מהזכויות בזכות החיסכון של הקלטות ולהם גם היו הרבה משחקים משלהם שהצליחו והיו לקלאסיקות מתבקשות...הסיבה שגארו יצא לסגה היה בגלל שההמרה שלו דרשה העתקה מושלמת של הפריימים ובגלל שסגה רכשו בלעדיות על מספר סדרות באותה תקופה כדי לחזק את עצמם....גארו גם בנוי על מערכת קונסולת-ארקייד, היה דרוש מנוע חזק לאותה קונסולה כדי לא להעמיס על המשחק, והסוני לא עמד בדרישות, וההמרה אליו עלתה יותר כסף... סגה הפסידו את כל מה שהיה להם והחלו ליצא משחקים לקונסולות שונות...חלק מן המשחקים שיצאו במקור לדרימקאסט הומרו לפלייסטיישן 2 (כמו קאפקום ורסוס אס אנקיי 2 ומרבל ורסוס קאפקום 2 וגילטי גיר איקס ופאנטזי סטאר אונליין) הסיבה שסוני לא מוציאים כמעט משחקי פלייסטיישן 1 יותר (אלא אם מדובר בגורם שמוכן להשקיע גם בפס1 הישן....כמו אלקטרוניק ארטס עם פיפא...) והיכולות הנמוכות של הסוני 1 כבר לא עומדות בסטנדרטים. כשמישהו הולך לקנות משחק הוא לא יסתכל במדף של משחקי הפס1...(אלא אם כן הוא אספן שמעוניין במשחק ישן שיצא רק ל-1) למרות זאת, משחקי הקינג אוף פייטרס האחרונים ואסאנקיי ורסוס קאפקום שנוצרו על מנוע גראפי ישן ששימש את משחקי הקינג אוף פייטרס הישנים יצאו לפלייסטיישן 2 וזה סתם בזבוז רציני של חומרה, כאשר המשחקים האלה לא מתקרבים למצות את קצה היכולת של הפס2.
 

eyalgr

New member
נכון, אבל בדיסק של KOF

הכניסו שני משחקים, מה שנכנס רק על דיסק די-וי-די. ואני חושב שסוני עשו את זה רק בשביל הרווחים, וחוץ מזה- להמיר את הkof לפס2 הרבה יותר קל מלהמיר אותו לפס, בגלל שלא צריך לחסוך מקום בדיסק או ביכולות.
 
למעלה