למה לתקן מה שלא מקולקל? העיצוב הקודם היה ברור, רגוע לעיניים.
לא זוכרת מה היה בדיוק - אבל היה "שקט מאוד וברור מאוד" - אם אפשר להגדיר זאת כך. עכשיו רועש ומבולגן...לדעתי היה רצוי להכניס את כל השינויים והתוספות לעיצוב הקיים. נדמה לי שזה גם כלל ידוע בפרסום או שיווק: אם רוצים לשנות עיצוב של מוצר, לא עושים מהפכה גדולה אלא משנים טיפ-טיפה, כדי לא לבלבל את הלקוחות. אני מודה שאני בתור לקוחה ותיקה מאוד של תפוז, מבולבלת מאוד ויזואלית (לא מדברת על התוספות והעזרים החדשים, אליהם עוד לא התוודעתי בינתיים.).
לא זוכרת מה היה בדיוק - אבל היה "שקט מאוד וברור מאוד" - אם אפשר להגדיר זאת כך. עכשיו רועש ומבולגן...לדעתי היה רצוי להכניס את כל השינויים והתוספות לעיצוב הקיים. נדמה לי שזה גם כלל ידוע בפרסום או שיווק: אם רוצים לשנות עיצוב של מוצר, לא עושים מהפכה גדולה אלא משנים טיפ-טיפה, כדי לא לבלבל את הלקוחות. אני מודה שאני בתור לקוחה ותיקה מאוד של תפוז, מבולבלת מאוד ויזואלית (לא מדברת על התוספות והעזרים החדשים, אליהם עוד לא התוודעתי בינתיים.).