משהו שאני לא מצליח להבין..
הדלתות האחוריות באוטובוסים נסגרות באיזשהו מנגנון לחץ אוויר כלשהו? שכל הזמן עושה בעיות וגם הסגירה עצמה מאוד אלימה.
עושה המון רעש והדלתות ממש נטרקות אחת על השניה לא אחת גם פוגעות בצורה אלימה בנוסעים.
החלק היותר מצחיק שבהרבה נסיעות הנהג לוחץ על הכפתור סגירה איזה 10 פעמים עד שהדלתות מצליחות להסגר, לא אחת נסגרת רק דלת אחת או שהכנף פגומה ונוצרות בעיות במנגנון.
מדוע גם באוטובוסים החדשים והחשמליים לא היה אפשר לעשות שהדלתות יפתחו ויסגרו באמצעות חיישן חשמלי (נניח בדומה לדלתות ברכבת)
הדלתות האחוריות באוטובוסים נסגרות באיזשהו מנגנון לחץ אוויר כלשהו? שכל הזמן עושה בעיות וגם הסגירה עצמה מאוד אלימה.
עושה המון רעש והדלתות ממש נטרקות אחת על השניה לא אחת גם פוגעות בצורה אלימה בנוסעים.
החלק היותר מצחיק שבהרבה נסיעות הנהג לוחץ על הכפתור סגירה איזה 10 פעמים עד שהדלתות מצליחות להסגר, לא אחת נסגרת רק דלת אחת או שהכנף פגומה ונוצרות בעיות במנגנון.
מדוע גם באוטובוסים החדשים והחשמליים לא היה אפשר לעשות שהדלתות יפתחו ויסגרו באמצעות חיישן חשמלי (נניח בדומה לדלתות ברכבת)